Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
no i mozemy troche pomarzyc.... BBI jako duzy hub oneworlda a AB jako feeder sciagajacy pax-ow z PL z kazdego wiekszego portu.... bylaby piekna alternatywa dla *A
Madej - LH nie bedzie robic hubu z BBI, bo to terytorium Air Berlin. Air Berlin powinno byc w OneWorld gdy uruchomia BBI wiec napewno mozna sie spodziewac wiecej lotow tego sojuszu.
usuniety
2011-09-04 23:02
Ale TXL to przedewszystkim Air Berlin.
franca rzeczywiście bardzo duża strata dla lotniska to będzie. To połączenie do berlina nie wiem dla kogo będzie, chyba jedynie dla paxow docelowych, bo jeżeli ktoś się chce przesiadać dalej to zwykle nie leci do berlina tylko do MUC czy FRA i korzysta z LH na jednym bilecie, a to połączenie raczej nie będzie raczej popularne. LH juz zapowiedziała ze nie bedzie robić hubu na BBI, głownymi lotniskami w niemczech pozostana dalej MUC i FRA.
taa o ile franca się nie przeniesie na CBU i nie nazwie tego Berlin Cottbus :)
w przyszłym roku będzie tylko BBI airport, TXL i SXF idą do zamknięcia. BBI będzie częściowo na terenie obecnego SXF.
usuniety
2011-09-04 20:00
francowata ta franca :p
ale w przyszłym roku będzie jedno lotnisko w BER więc luzik :)
ale nie z Francy kasjanek :(
usuniety
2011-09-04 18:47
rafalpd, na TXL też się można fajnie przesiadać :)
szkoda tylko że nie na SXF bo można by się fajnie przesiadać. Ostatnio zamiast z DUB do WRO musiałem lecieć do SXF i kombinować jak się szybko dostać tego samego dnia do WRO busem (uroki latania STBY w szczycie sezonu gdzie DUB-WRO by FR jest Full i 10-ciu STBY) a do SXF zawsze jest parę miejsc wolnych
airliner
2011-09-03 21:08
javalonde cytat "Już przed wojną mieliśmy wiele połączeń", raczej nie my mieliśmy, tylko Oni ;)
javalonde
2011-09-03 20:34
Bardzo cieszy kolejne połączenie. Wrocław ma bogate tradycje w transporcie lotniczym. Już przed wojną mieliśmy wiele połączeń: Berlin w sezonie letnim dwa razy dziennie,we wszystkie dni, w sezonie zimowym jeden lot dziennie w dni robocze. Czas przelotu 1h 20 min, cena 30 M Gliwice W sezonie letnim dwa razy dziennie,we wszystkie dni, w sezonie zimowym jeden lot dziennie w dni robocze. Czas przelotu 50 min, cena 13 M Jelenia Góra Tylko w sezonie letnim raz dziennie, w dni robocze, Czas przelotu 45 min, cena 10 M ponadto: w sezonie letnim, w dni robocze jedno połączenie dziennie w kierunkach (na zmianę): Halle, Lipsk, Kolonia, Stuttgart, Drezno oraz jedno codzienne połączenie z Monachium. Oraz zagraniczne do Pragi i Warszawy :))
Za 98 zł OW z Wrocławia do Gdańska z krótką przesiadką w Berlinie. Niezły pomysł :-)
Ayanis, ale warto przypomnieć o całkiem niezłym lf pod koniec latania AB do GDN.
Tak, więc powinno być, jestem ciekaw tej konferencji 15 września.
Z Gdańska mamy trochę dalej, bo ok. 5-6 godzin (ach te polskie drogi). Air Berlin długo nie polatał, a mieli dość tanie bilety (29 EUR OW). Zobaczymy, czy im się uda.
tomojadresik
2011-09-03 13:57
Ciekawe jak będzie z zapełnieniem maszyn, raczej wro-txl jakoś mało atrakcyjny kierunek tym bardziej, że autostradą jedzie się 3-4 h
Na dole na stronie OLT Jetair widnieje też tajemnicze: Gdańsk - Kraków. Czyżby znowu?
kuba-gda
2011-09-03 11:07
Dzisiaj rano ok. 6:00 rana w centrum Gd_Wrzeszcza zauważyłem wielkoformatową reklamę OLTJetair promującą nowe połączenia z Gdańska do Warszawy i Berlina. Pełna koordynacja informacji i reklamy.
49 PLNów! żyby tylko w złocie nie było trzeba płacić :) GDN-Berlin już kiedyś próbował AB (z tego co pamiętam). ciekawe co z tego wyjdzie.