Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Moze taki ze jest ruch na tym kierunku sezonowy ;-)
nederland
2011-09-01 17:36
skoro jest sezonowo sezonowe jaki jest cel tej destynacji?
W tym sezonie letnim działało chyba jeszcze krócej niż w poprzednim.
Połączenie z GDN do Tampere działało już w sezonie letnim rok temu.
nederland
2011-08-31 18:42
Wyścig wyścig :D A mam pytanie co do odwołań lotów. Kupuje np Gdańsk Arhus, dzień później lecę sobie do Londynu FR, a potem do Polski LOT'em np. I teraz kasują mi połączenie do Arhus. Jak domagać się swoich praw? Tego by Wizz pokrył koszt potarcia do Arhus itd?
Kochani zamiast się cieszyć z rozwoju każdego lotniska w Polsce to wy się licytujecie kto będzie miał więcej pasażerów a przecież to nie żaden wyścig szczurów ;-)
nederland
2011-08-31 17:11
Moi drodzy nie kłóćcie się :D POZnań rulez :D Muszę zacząć lobbować :D
kuba-gda
2011-08-31 16:32
Rozkład zimowy to zawsze mniej rotacji. WIZZ z GDN zmniejsza z 82 do 74 w tym kierunki skandynawskie (kier. lato/zima):
AAR 2/0, BGO 3/3, GSE 3/2, MMX 5/4, TRF 3/3 SVG 3/3, NYO 7/7 i TKU 5/3.
Na zimę z GDN znika ALC z FR, DUS z LH, RIX ale na wiosnę wraca. Nowe połączenia to EIN z FR, ARN z SAS oraz zapowiadany TAT z Eurolotem. Ilość połączeń (tyg) i kierunków linii tradycyjnym napawa optymizmem MUC(21), FRA(21), CPH(25), HEL(7/4) i krajowe WAW, KRK oraz WRO.
ze względu na wielkość mają przewagę moim zdaniem;-) Coś mi urywa dzisiaj te posty;-)
bywają niepewne, patrz Egipt i Tunezja, więc w tej chwili GDN wygląda bardziej perspektywicznie ale....jak KTW weźmie się bardziej za rozwój regularnych połączeń, a ze względu na przemysł i wielkość konurbacji raczej GDN zostanie w tyle.
Ja moge bezstronnie się wypowiedzieć, bo mój port macierzysty i tak jest nie do pobicia;-) KTW ostro cisną czarterami, a te
antypilot
2011-08-31 14:38
Dlaczego od razu wojenką? Po prostu dyskutujemy o wynikach portów i tyle.
To i tak pikuś w porównaniu z wojenką KRK-KTW :P
antypilot
2011-08-31 14:34
Czy ja wiem czy Gdańsk jest w lepszej kondycji? Kilka miesięcy temu portal prezentował wyniki finansowe podmiotów zarządzających lotniskami, i wyniki w Katowicach za 2010 rok były znacznie lepsze niż w Gdańsku.
uśmieszek nie rozwiązuje problemu, lepiej to chyba było poprostu zignorować :)
krispie: a widziałeś ten zadziorny uśmieszek na końcu mojej wypowiedzi? ;)
Antypilot: ty się emocjonujesz liczbami , ale zapominasz że lotnisko jest tylko przystankiem do rozwoju regionu. Jak porównasz jakość pasażera z GDN a z KTW , to otrzymasz odpowiedż na pytanie dlaczego GDN preferując rozwój linii sieciowych jest w lepszej kondycji. Tam jest turystyka a tu....Ruszcie wreszcie marszałka woj. bo jemu okno na świat pomyliło się z lufcikiem. A tak przy okazji , jak rozwija się program " Latam do Katowic"
@anytpilot, może już dosyć bo to staje się nudne , @ aynis kto jak kto ale Ty nie powinnaś nikomu wypominać faworyzowania jakiegokolwiek z lotnisk , znane są Twoje sympatie i moim zdaniem z racji pozycji w redkacji wypadałoby się czasami powstrzymać :) pozdrawiam
@anytpilot, może już dosyć bo to staje się nudne , @ aynis kto jak kto ale Ty nie powinnaś nikomu faworyzowania jakiegokolwiek z lotnisk , znane są Twoje sympatie i moim zdaniem z racji pozycji w redkacji wypadałoby się czasami powstrzymać :)
pozdrawiam
W Katowicach będa wzrosty w październiku, bo ja lecę z żoną i z dzieckiem 1 rocznym plus powrót :-)
By the way, wie ktoś, czy do statystyk lotniska liczą się niemowlaki jako cały pasażer odprawiony?