Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
waw-gru a niby czemu nie da się pojechać w Tatry z Warszawy ? ;-)
Możliwe , że SP-LNC zawita już w sobotę na Okęciu.
19000462-Embraer ERJ-195LR (ERJ-190-200 LR) SP-LNC LOT - Polish Airlines On Order.
W uzytkowaniu sa SP-LNA/B czyli razem " jak wół " wychodzim że są tylko 2 (dwa).:P
Szkoda, że nie da się w Tatry z Warszawy pojechać. Zostaje lecieć w Alpy albo stać na Zakopiance...
"Uprzejmie informujemy, że ze względów ekonomicznych cała flota PLL LOT będzie sukcesywnie przemalowywana w nowe barwy zgodnie z harmonogramem technicznym. Oznacza to, że Dreamliner nie będzie pierwszym samolotem we flocie LOT-u prezentującym nowy design". Tyle na ten temat Biuro Prasowe PLL LOT.
madej:Planowane było aby wszystkie E195 przyleciały w obecnym malowaniu, lecz inne źródła mówią że możliwe że 3 i 4 E195 będą w nowy malowniu.
Mam przed sobą Kaleidoscope i jest biało na błękitnym napisane, że LOT posiada sztuk 3, czwarty w drodze. Cóż, stolicę pewnego kraju periodyk ten umieścił jakiś czas temu na środku Morza Czarnego, zatem możemy się niebawem dowiedzieć z lotowskiej gazety, że LOT lata Suhoiami.
Kolejne dwa Emb 195 przylecą jeszcze w obecnym malowaniu LOTu. Nowe malowanie LO planowane jest od dostaw 787, czyli każdy nowy 787 będzie przylatywał już w nowych barwach przewoźnika.
driverze800, od dawna wiem ( i nie jestem jedyny gdyż również Ty o tym wiesz, jak i wiedzą o tym inni ). Oczywiście że "raczej" jest " mało prawdopodobne" aby B787 przyleciał(y) w barwach innych ( malowaniu ) niż w kolorach LO co nie musi oznaczać posiadania tegoż samolotu(ów) przez PLL LOT. I raczej również "brand LO" nie zniknie co najwyżej może zostać "przemodelowany" na modłę MSP.
piotrek737
2011-08-22 16:21
Pepe: No niby nie, ale fajny jest LO... nie ma jeszcze samolotu a jest w magazynie pokładowym... świetnie! ;) Zobaczymy jak to wyjdzie ;) założyłem się z kolegą, że przyleci, ale dopiero w pierwszych dniach września bo po tzw. final assembly zanim samolot trafi do linii to przechodzi 2 tygodnie testów ;)
Nikomu nic się nie pomieszało, po prostu najnowszy Kaleidoscope obejmuje już SP-LNC , dlatego że jego przylot planowany jest jeszcze w sierpniu.
piotrek737
2011-08-22 16:06
Driver: To komuś się coś pomieszało zapewne ;) SP-LNC dopiero 15 sierpnia wykonał swój pierwszy techniczny rejs po złożeniu. Obecnie przechodzi ostatnie testy przed dostawą. Czwarty ma się pojawić dopiero pod koniec roku najprawdopodobniej ostatni tydzień grudnia.
Piotrze: A nie czwarty Embraer przyleci za jakiś czas? Gdzieś ostatnio, chyba i w Kaleidoscope i w Travellerze czytałem, że trzy już są (ku mojemu zdumieniu) i "zalega" tylko jeden w dostawach, czwarty właśnie.
piotrek737
2011-08-22 13:33
Madej: No jasne, że nikt nie przejmie marki Eurolot. Także nie sądzę, aby nam "groził" B787 w malowaniu Eurolot ;) Jeżeli trzeci Embraer 195 który przyleci za jakiś czas będzie w starym malowania to będzie to oznaczało, że nowe malowanie zaprezentowane w czerwcu pojawi się na jakimś samolocie dopiero po kontrolowanym upadku i odrodzeniu się na nowo całego LO.
nawet gdyby tak się stało, to nie sądze aby nowy LOT przejął logo i markę euroLOTu, nawet gdyby to się stało na bazie euroLOTu to nowy przedsiębiorstwo powinno zachować markę LOT.
piotrek737
2011-08-22 10:45
To żeby nie było tym samym to stwierdzę, że tak się stanie bo nie ma już raczej innego ratunku dla tej linii...
"Prawdopodobne" a "pewnie się stanie" jest mniej więcej tym samym ;p Też nie rozumiem, jak można płacić za udziały kupując je z dobrodziejstwem inwentarza (długi, związki, bagno), skoro można to kupić 4x taniej w postępowaniu upadłościowym i, przede wszystkim, bez wspomnianych wyżej naleciałości :)
piotrek737
2011-08-22 09:54
Driver: to już nie jest prawdopodobne tylko tak się pewnie stanie. Tak na prawdę to jest jedyny sposób na uratowanie marki LOT. Będzie kosztowny, ale jedyny by LOT przetrwał. Rząd już nie sprzeda LO bo nikt nie kupi tego tworu/bagna i nie będzie się bawił ze związkami. Teraz pewne ruchy zaczynają się układać w logiczną całość. Dąbrowski z MSP jako prezes ELO właśnie po to jest w tej firmie, aby ktoś z MSP miał kontrolę jak to będzie robione. Jeszcze jedno jeżeli LOT ma być firmą, która podniesie się to raz, że muszą to zrobić fachowcy a dwa, że nie może to być taki sam LOT jak teraz. Trzeba usunąć z tej firmy pseudo fachowców zalegających na stanowiskach dyrektorskich, którzy w przeszłości torpedowali fajne pomysły pracowników tekstem "nie, bo nie". Teraz im trzeba na wstępie powiedzieć "nie, bo nie" :)
driverze, fortech zaraz odpisze, że zastosował na końcu swej rzeczonej wypowiedzi emotikon ":P", który oznaczał "sarkazm i ironię"> :o) Oczywiście dobrze wiemy, że marka LOT nie zniknie, bo spowodowałoby to wybuch w Polsce powstania. Czego namiastką były akcje "Ręce precz od żurawia". :o) Zdecydowanie ten myk polega na w miarę bezbolesnej zmianie struktury wewnętrznej firmy.
4tech: To, że LOT upadnie jest wysoce prawdopodobne; to, że K2 ich "przejmie" - też. I nawet jeżeli tak się stanie, "o czym Ty wiesz od dawna" (jak zawsze), to Ty się naprawdę łudzisz, że "nowa linia" nazywać się będzie K2 czy inny Eurolot? To będzie LOT taki sam, jak dziś - co najwyżej z inną strukturą własnościową. Nikt nie dopuści do tego, aby nazwa i brand LOT - tym bardziej w przypadku upadłości kontrolowanej - po prostu sobie zniknęły.