Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Rotacja będzie wyglądała następująco: Munster-Poznań-Wrocław-Zurych-Wrocław-Poznan-Munster. Będzie można kupić bilet na trasie POZ-WRO-POZ od 60 euro RT.
Ja myślę, że skoro otwierają takie połączenie, to pewnie mają jakąś świadomość na temat potencjalnego ruchu na tej trasie. To ciekawy kierunek, chętni powinni się znaleźć, poza tym lotnisko w Zurychu to spory port przesiadkowy na wiele kierunków. Fakt, 2 rejsy tygodniowo to trochę mało, ale pewnie jeśli będzie taka potrzeba, to zwiększą częstotliwość. Tak robi chociażby SAS z lotami do CPH z WRO... :) Brakuje jeszcze Wiednia
ELO to niech najpierw otworzy LWO a potem sie zastanowi nad TAT i VIE z WRO. ZRH moze w nastepnej kolejnosci :)
gracek717
2011-08-04 23:26
Na tą trasę powinien wskoczyc Eurolot oferując więcej połączeń - 2 połączenia tygodniowo to niezbyt dobre rozwiązanie zarówno dla biznesu jak i paxów podróżujących przez Zurych.
Wg słów władz lotniskowych w tej chwili jest wystarczający ruch na trasie wro-zrh via fra, muc, waw żeby zapełnić te samoloty. Cenowo może wyjść podobnie, a oszczędza się czas. Czy tak będzie zobaczymy. Na razie możemy bić tylko pianę.
osiek ,ale czy ludzie biznesu będą tym połączeniem zainteresowaniu ?
Ale czy biznes będzie zainteresowany tylko 2 połączeniami w tygodniu ?
kubab osoba, która chce zwiedzić Zurych poleci lufthansą przez MUC albo FRA, bo zaakceptuje parę godzin dłuższą podróż w zamian za oszczędności ;)
usuniety
2011-08-04 21:29
Chodziło mi, że ludzie będą podróżować (nie szychy) tylko osoby chcące zwiedzić Zurich. Ostatnie zdanie to takie PS.
haha humbak - blisko blisko - choc nie Prezes ale AVP w duzej korporacji. I jak mnie wysylaja biznesowo gdziekolwiek to panienka z biura dzwoni do American Express i po prostu mowi dokad podajac nr konta klienta ... a ktoredy i w jakiej klasie to juz drugorzedna kwestia - wazne zeby dotrzec w miejsce X przed czasem Y.
kubabie, to nie są rejsy dla tych, którzy zwracają uwagę na reklamy. A taki, który zwraca uwagę na reklamy nie jest raczej klientem dla tego przewoźnika.
A przepraszam, nie wiedziałem, że rafalpd jest prezesem. :o)
rafalpd dokladnie, Przesa interesuje sie przemieszczenie się do Zurychu a jak to już ma wiedzieć jego asystentka, lub ma wiedzieć do kogo zadzwonić. Żadne bilboardy do tego są niepotrzebne
ale fanzolicie pierdoly... Biznesmeni sami nie musza wiedziec - wystarczy ze wie agencja podrozy ktora ich obsluguje lub infolinia concierge
kubab biznesmenie i szychy nie zaglądają na takie strony jak ta ;) O połączeniu mogą się dowiedzieć w inny sposób, choćby poprzez organizacje gospodarcze. Choć tak naprawdę nie musi wiedzieć o połączeniu skoro taki jeden z drugim mowi pani Zosi, że leci do Zurychu, pani Zosia dzwoni do agenta i zamawia bilet.
usuniety
2011-08-04 20:18
Po pierwsze to rejsy muszą być reklamowane. Na billboardach, na ekranach w mieście na stronach internetowych takich jak tej. Od tego też zależy ilość pasażerów. Wiadomo, jak ceny będą drogie to tylko szychy i biznesmeni będą latać.
Humbak to nie jest połączenie dla tych co chcą taniej, to jest połączenie dla tych co chcą szybko, najlepiej bez przesiadek ;p
Nie taniej wyjdzie sumarycznie z Warszawy?
hmm niezaleznie od tego ile miejsc mozna z wyprzedzeniem znalezc oferte za 99E i poleciec gdzies dalej z ZRH by LX bo godziny lotow sa znosne na przesiadki
tomojadresik
2011-08-04 17:29
Jetisfaction jest linią, która nastawia się na ruch biznesowy, mały samolot = mało miejsc = brak rewelacyjnych ofert, wiec raczej nie napalałbym się na ta trasę :/