Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Czerwiec na minusie Impel Od maja na Ławicy:) Więcej trapów poleci na Impelowskich samolotach będzie frekwencja ..CNL:)
adamlubin
2011-07-13 22:12
Optymistycznie widzą przyszłość. maciek:jeszcze jeden drobiazg mozna dodać, ceny - brak promocji w stylu 1;5;10 zł, a one zapełniały samoloty
as77, co do spadków to przyczyniają się też cięcia FR. Rok temu w sezonie było dodatkowo REU x2, STN x2 oraz o jedną więcej rotację do GRO. W tym tego nie ma, ale doszedł MAD x2. Tygodniowo wychodzi mniej o 3 rotacje, a w skali miesiąca to ok. 12-13 mniej. Przy założeniu że LF byłby tylko na 90%, to miesięcznie mniej o min. 2040 paxów. I teraz od kwietnia do października daje to jakieś 14000 paxów mniej.
b747400er
2011-07-12 20:20
nederland: W artykule cytuja Elwire mowiaca, ze to bedzie rotacja na nocowanie.
tomwkr7: Strach się bać zimy :D
Czyli widać niestety, że czarter są kluczowe w najmniejszych portach.
Nie ma co się dziwić , jest o wiel mniej klientów do Eigptu i Tunezji prawie o 50 % !
Katowice,Kraków,Gdańsk, Warszawa,Rzeszów na
Bydgoszcz,Wrocław,Poznań i pewnie Szczecin na -
Za ciekawie to nie jest praktycznie połowa notuje spadki i to w sezonie letnim.
Otworzyli Barcelone i Madryt, wrocilo Alicante i do tego nowe czartery, i jest spadek? Co najmniej dziwne...
nederland
2011-07-12 00:44
w systemie nie ma nic o nocowaniu :)
b747400er
2011-07-11 22:22
Maciek: druga rotacja SAS to nocowanie, bo to by wywozic ruch rano i przywozic wieczorem, LO musialby latac dwukrotnie aby to zaoferowac i dwie pozostale nogi (szczegolnie powrotna poranna bylaby kiepska) no i jeszcze znalesc sposob na wykorzystanie samolotu w mniej atrakcyjnych godzinach w srodku dnia pomiedzy rejsami do POZCPH v.v., gdyby rozwazal wejscie na ta trase. Osobiscie uwazam, ze LO z SK powinni sie dogadac i obslugiwac polaczenia polsko-skandynawskie wspolnie: SK latajac z CPH i ew. ARN/OSL na trasach do polskich portow regionalnych oraz CPHWAW v.v., a LO z WAW do portow wezlowych w Skandynawii (CPH, ARN i OSL), a takze do portow regionalnych w Skandynawii: GOT, BGO, SVG, TRD oraz ew. BLL. Miedzy WAW i CPH lataliby wspolnie (LO/EMJ, SK/CR9), a miedzy WAW a ARN i OSL latalby LO dysponujacy mniejszymi samolotami (EMJ), bo najmniejsze samoloty SK w ARN i OSL to nieekonomiczne 736, a biorac pod uwage, ze konkurowaliby z DY, W6 i FR wazne by nie zjadly ich koszty operacji.
kasjanek:Było to połączenie POZ-FMO-ZRH :) Połączenie do CPH będzie z nocowaniem w Poznaniu.Przylot 23:55 , aodlot 6:05.
No proszę, SAS dokłada drugą rotację (zapewne poranną). Czyli wskakują na miejsce oddane walkowerem przez LOT. Ale póki co, nie widzę tego połączenia w systemie.
usuniety
2011-07-11 20:50
Na ich stronie jest też podane połączenie POZ-ZRH... Na mapce wygląda na bezpośrednie, ale nigdzie się o nim nie wspomina, czyżby strona swoje, rzeczywistość swoje?
kasjanek:Latali z Poznania w zeszłym roku około 2 miesięcy do FMO,ale się zwineli , bo mieli i chyba nadal mają problem z flotą.
Teraz mają powrócić na lotach Saabem 340 we współpracy z Sky Taxi, no i w lepszych godzinach :)
usuniety
2011-07-11 19:25
Co to za linia, ta Jetisfaction?