Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Do Wrocka tez często latały większe jety jako ostatni wieczorny/ pierwszy porany do WAW. Istotniejsze jest to, że w z wiązku z dynamicznym wzrostem rynku może w końcu zainteresują się tym segmentem rynku LCC.
b747400er
2011-07-05 23:10
Jurek: To prawda, ER4 latal na poznowieczornym i wczesnoporannym rejsie WAWSZZWAW by poranny rejs mogl wylatywac jak najpozniej,ale by tez zdarzyl przywiesc ruch na poranne rejsy z WAW.
pamietam jeden z wieczornych rejsów 737 WAW-KRK bodajże w 2006 lub 2007: 5 paxów ;)
Wiem, że nie w temacie, ale to nie lada gratka dla spotterów bo Air China schodzi na WAW. Leci z CDG.
Nie jedyna. Regularnie o 22:25 na trasie WAW-SZZ latał E145. Wracał rano 5:45. Jakoś przez 3 albo 4 lata chyba.
b747400er
2011-07-05 21:18
marecki/mietek: Zanim zaczelo brakowac LO turbopropow to jedynie KRK byl jedyna trasa, gdzie regularnie lataly jety, a to za sprawa tego, ze ten samolot nastepnego dnia obslugiwal CDG i FRA i jakos musial sie w KRK znalesc. Stad pojawial sie na krajowce: na wieczornym rejsie WAWKRK i porannym KRKWAW. Podobna sytuacja miala miejsce w GDN w zwiazku z GDNFRA i GDNMUC obslugiwanymi jetami.
nie taką chwile, skoro nadrabia aż 4h :-D To tylko takie żarty z mojej strony, czasami lubię łapać za słówka :)
A bo są takie dwa odcinki trasy, gdzie ten pociąg zasuwa 119 km/h. Niestety, tylko przez chwilę.
aynis: skoro pociąg jedzie 30 km/h, to pokonanie 340 km powinno mu zająć 11h 20 min. skąd więc 7h :-D
A co do dodatkowych rejsów to szacunek of korz! :-)
2 plus 2 bylo, ale sie zmylo.
Bardzo piekne i szlechetne, ale oferty dla biednego plebsu wciaz nie ma. Rozumiem ze jest popyt, ale dla backpackersow mogliby rzucic jakies ze 4 ochlapy . Dla mojej 2 2 na 30 lipca mam oferte od 1304,56 do 1563, 76 PLn na OW. Podziekowac. I telepac sie slynnym juz busikiem za 0zl dla czworki. Ale szczerze, gratuluje LOTu ze ma klientow nawet za taka kase. Biznes jest biznes i tyle.
Tylko nie rozumiem jak fr ma zyski przy biletach czesto za parenascie zlotych a LOt ciagle ma straty.
mietek: 737 by LO na krajówce to żadna sensacja: dawniej ostatni rejs wieczorny WAW-KRK był regularnie obsługiwany przez 735 ;-)
robinson65
2011-07-05 16:10
w końcu!
No, no B737 na krajówce...co się dzieje w naszym pięknym kraju:)
Nic dziwnego, siódemka w remoncie, a pociąg przemierza 340 km w zawrotnym tempie 30 km/h, więc pokonanie dystansu z Warszawy do Gdańska zajmuje mu 7 godzin.