Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tomojadresik
2011-07-07 15:02
"justynaz" :) "marecki" ma rację w tej płaszczyźnie :) Ryan na pewno nie uruchomił tej trasy bo po pierwsze przelot do FRA zabiły go opłatami, którymi musiałby obciążyć pasażera, a po drugie jak widać z prawie wszystkich lotnisk w Polsce FR od pewnego czasu nie lata już do Niemiec - powód ? kolejny podatek wprowadzony przez "krzyżaków" :) LH traktowało to połączenie w większości jako połączenie przesiadkowe, dowożąc sobie pasażerów do FRA na dalsze przeloty w tym transkontynentalne. Na tym w rzeczywistości się zarabia, a jak wiadomo linia chce mieć zysk, więc utrzymywanie nie rentownego połączenia nie ma sensu :/ Szkoda, ale niestety taka jest rzeczywistość
justynaz: szczerze wątpie; LH daje mieszkańcom podkarpackiego dostęp do swojej siatki , a także innych przewoźników ze *A. Sam Frankfurt jako kierunek docelowy ma tu trzeciorzędne znaczenie; lot FR na tej samej trasie dla 95% paxów nie byłby wart nawet funta kłaków.
justynaz
2011-07-06 20:15
Bardzo obchodzi, szczególnie jak się mieszka w tym "kurniku"... a wracając do rzeczy to otwarcie połączenia na tej samej trasie przez linie Ryanair 3x w tygodniu na pewno spowodowało mniejsze zainteresowanie lotami LH.. i obstawiam, ze jednak dużo osób wybrało po prostu tańszego przewoźnika...
voyageur
2011-07-06 20:11
@madej: to nie jest portal tylko dla pasjonatów lotnictwa, lecz także dla ludzi którzy chcą dowiedzieć się więcej informacji praktycznych o swojej podróży. I ten przypadek jest przykładem wyjaśnienia pasażerowi dlaczego owe połączenie zniknęło z systemu i czy jest to chwilowe czy już tak zostanie.
Bo to jest portal pasazer, a nie lataj z warszawy.
a po co ten portal jest zasmiecany takimi informacjami? kogo to obchodzi ze z jakiegos kurnika LH poleci o jeden raz mniej? Portal schodzi zupelnie na psy i osmiesza sie takimi informacjami.
b747400er
2011-07-06 15:54
Na trasie FRARZE v.v. samoloty moga byc pelne, ale to nie znaczy ze moga byc dochodowe. Nawet jesli zasilaja dobrze siatke, to warto to robic wtedy, gdy jest to oplacalne finansowo. RZE jest rynkiem zasilajacym polaczenia atlantyckie w lecie, zima ruch prawie zamiera, a wlasnie sobota jest najpopularniejszym dniem, kiedy pasazerowie wybieraja sie w podroz przez Atlantyk. Miedzy innymi dlatego taryfy na trasach atlantyckich w dni 6 i 7 (przy wylotach z Europy) oraz dni 5 i 6 (przy wylotach z Ameryki) sa wyzsze.
voyageur
2011-07-06 14:01
Może nie gdybajmy bo ostateczna decyzja jeszcze nie zapadła, ale mnie i tak bardzo ciekawi dlaczego LH nie wprowadza do siatki lotów z Rzeszowa Monachium. Niby Frankfurt wystarcza, ale w takiej sytuacji mieliby większość "rzeszowskich transferów".
@piotrek: wszystko sie zgadza, ale mimo wszystko jakaś kalkulacja jst robiona gdzie bardziej opłaca się wyrzucić rejs albo go utrzymać w okresie odstawienia maszyn do hangarów czy innych braków.
piotrek737
2011-07-06 00:18
marecki: Rejsy prawie codziennie są pełne. Poza tym zima to czas wzmożonych przeglądów samolotów tzn. tych całkowitych C-Check. Kiedyś pamiętnego 2007 roku BA miało taką sytuację, że podsyłał ACMI Astraeusa zamiast ichniejszych B737.
Jak nie z rentownością to z czym? Skoro są problemy "z dostępnością floty" to znaczy że flota lata tam, gdzie połączenia są bardziej rentowne niż to ;)