Z Krakowa do Neapolu

Z Krakowa do Neapolu Linie lotnicze Trawel Fly ogłosiły uruchomienie lotów z Krakowa do Neapolu. Rejsy rozpoczną się 1 sierpnia i będą się odbywały raz w tygodniu, w poniedziałki, w okresie od początku sierpnia do 24 października oraz od 15 grudnia do 20 stycznia 2012 roku. Bilety można już kupić na stronie przewoźnika, ceny zaczynają się od 39 EUR bez podatków w jedną stronę. Włoski przewoźnik...
21/06/2011 15:31   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
usuniety 2011-06-25 21:49   
usuniety - Profil usuniety
literka W zamiast V w nazwie tej linii wygląda kiczowato. Połączeniu życzę powodzenia, szczerze. Każde nowe połączenie cieszy.
humbak 2011-06-24 10:48   
humbak - Profil humbak
W zasadzie to jak sie poprawnie powinno wymawiac te nazwe?
gosc31 2011-06-24 09:38   
gosc31 - Profil gosc31
czy ktos wie co to za przewoznik i jakim samolotem beda sie odbywaly loty?
jsg 2011-06-23 21:45   
jsg - Profil jsg
Prawdę powiedziawszy lepiej mieć wybujałe fantazję niż ich brak. Amerykanie mowią 'No make small plans' w luźnym tłumaczeniu: 'Nie planuj za mało', bo nawet jeżeli uda się srealizować połowę planów to z dużych będzie polowa, a z malych prawie nic.
rafciooo77 2011-06-23 20:30   
rafciooo77 - Profil rafciooo77
A tym czasem Prezes Pamuła chce znów uszczknąć pasażerów KTW :)

zobacz link
voyageur 2011-06-23 19:59   
voyageur - Profil voyageur
tomwkr7: prezes Pamuła ma wygórowane ambicje, marzenia które nic z rzeczywistością wspólnego niestety nie mają. Niestety... ;)
Może nie drążmy dalej tej nie merytorycznej dyskusji pod którą ja się podpisuję.
tomwkr7 2011-06-23 18:44   
tomwkr7 - Profil tomwkr7
voyageur: lepiej mieć ambicje i dążyć do czegoś niż ich nie mieć i czekać aż manna samemu spadnie z nieba. Jak na moje oko to te ambicje cały czas trzymają Kraków na mocnym drugim miejscu w Polsce więc....
michalb 2011-06-23 18:15   
michalb - Profil michalb
voyageur a może to takie wygórowane ambicje ?
voyageur 2011-06-23 15:39   
voyageur - Profil voyageur
michalb: ambicjami bym tego nie nazwał, bo jeśli są ambicje to jest i praca. Po prostu marzenia...
wroord 2011-06-23 15:25   
wroord - Profil wroord
A czy to polaczenie ma byc jako charter-mix?
michalb 2011-06-22 23:29   
michalb - Profil michalb
voyageur , Kraków to nie Rzeszów czy Łódź to nie Praga czy Warszawa , Kraków jest Krakowem z wybujałymi ambicjami i zerowa praca
humbak 2011-06-22 21:41   
humbak - Profil humbak
Cena podawana bez podatków? To niezgodne z przepisami. :o)
voyageur 2011-06-22 14:35   
voyageur - Profil voyageur
michalb: Kraków to nie Rzeszów czy Łódź, z tego co wiem lotnisko w Balicach ma plany... nie małe. Ich finałem ma być, iż owe lotnisko stanie się średnim europejskim, dobrze prosperującym portem z bogatą siatką połączeń i przewoźnikiem bazowym. A z tego co widać FR nie otwiera bazy w Krakowie, więc nie ma wobec niego żadnych zobowiązań. Tak to ujmę. Trudniej jest zawinąć żagle z lotniska na którym ma się bazę lotniczą niż z tego gdzie lata się do kilkunastu miejsc. Ryanair jednak nie ma skrupułów ani do tych ani do tych. Więc chodzi mi oto żeby Kraków był na serio portem europejskim i to nie tylko z racji swojego położenia na mapie, lecz ze swoich działań oraz oferty jaką może zaproponować pasażerom.
ktgracz 2011-06-22 11:05   
ktgracz - Profil ktgracz
> 39 EUR bez podatków w jedną stronę. Przy tak kosztownych (dużo podatków i dodatkowych opłat, które podwajają cenę taryfy) liniach typu Meridiana itp. polecam podawać ceny łączne.. np. najtańszy (taryfa 39Eur one-way) 26.09 - 3.10, to koszt 142Eur, w sierpniu najtańszy 162Eur.. Oni chyba wynegocjowali b.mało tych dopłat marketingowych od władz Balic, a Polo-nusy i tak do Italii latać będą sprawdzonymi (i nie ma co się dziwić po historiach z Meridianą i inn.) FR i Wizzem
flybe 2011-06-21 21:59   
flybe - Profil flybe
@Madej, polski rynek czarterow jest zbyt mały aby najwięksi touroperatorzy dysponujacy własna flota samolotów np. BY/MT/DP zbazowały swoje samoloty na polskich lotniskach.porównaj sobie statystyki ruch czarterowego w Polsce a w innych krajach Europy. Jeżeli największe biura w Polsce np. są w stanie zapełnić 1 samolot a319/a320 tygodniowo z WAW na DJE to mówi samo za siebie. U nas nie opłaca się angażować własnej floty samolotów ( przynajmniej w kolejnych kilku latach). Zwróć uwagę na to jak bardzo rozdrobniony jest w Polsce rynek usług turystycznych. I porównaj go np do UK. W Polsce w większości przypadków główni gracze albo maja podpisana umowę z jednym czy dwoma przewoznikami czarterowymi a samoloty " dopychane" są drobnica. W UK główni gracze maja swoje floty samolotów które latają non-stop a drobnica korzysta z Viking Airlines, Palmair etc. Kiedyś rozmawiałem z przedstawicielami DP na temat lotów czarterowych z Polski. I ich zdanie było takie;zbyt mały rynek, charakteryzujacy się sezonowoscia.
marecki 2011-06-21 20:21   
marecki - Profil marecki
Częstotliwość lotów raz na tydzień powoduje, że nie da się zrobić w ten sposób żadnego weekendowego czy kilkudniowego wypadu , więc zainteresowanie indywidualnych klientów będzie pewnie raczej znikome.
madej 2011-06-21 20:14   
madej - Profil madej
kolejne barachlo na terenie polski, nasz kraj jest znany ze takie gowniane linie uruchamiaja stad tylko polaczenia bo zadna linia powaznego kalibru tego nie zrobi a szkoda.
aynis 2011-06-21 18:41   
aynis - Profil aynis
W liście opłat i podatków, jakie doliczają do wyjściowej ceny biletu, bardzo podoba mi się pozycja: Crisis Surcharge.
aynis 2011-06-21 18:33   
aynis - Profil aynis
W GDN dominuje Wizz Air.
michalb 2011-06-21 17:53   
michalb - Profil michalb
voyageur a w którym oprócz Katowic i Warszawy nie dominuje?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy