Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gral:czytaj poprzednie posty. A poza tym, bilety dla marszałka są na wyłączność, czytaj: nie dla zwykłych śmiertelników.
rafalpd: skoro marszalek ma 9 miejsc w kazdym samolocie to moze w kasie urzedu wojewodzkiego mozna kupic :)
System sprzedaży biletów będzie uruchomiony od najbliższego piątku, pod adresem
zobacz link. Początkowo będzie można dokonywać płatności za pośrednictwem przelewu bankowego (minimum 3 dni przed odlotem) lub gotówką, w kasie biletowej na lotnisku w Zielonej Górze lub Warszawie oraz w biurze Podróży TUI Centrum Podróży (ul. Kupiecka 23 w Zielonej Górze, tel. 68 452 74 74). Pełny system sprzedaży za pomocą kart kredytowych uruchomiony zostanie na początku lipca br.W systemie rezerwacyjnym będzie można wybrać opcję samego przelotu lub też przelotu razem z dojazdem do centrum Zielonej Góry. Cena przejazdu autobusem będzie wliczona w cenę biletu lotniczego.- Cena promocyjna (obowiązująca przez pierwsze dwa tygodnie) wynosi 149 zł za przelot jednej osoby w jedną stronę (cena brutto wraz z opłatami i podatkami).
gral: też bym się sprintnął do IEG. Tam mnie jeszcze nie było. No i terminal bym zwiedził ;)
piotrek737
2011-06-15 12:07
Panowie, ale ceny samolotów zależą od wielu czynników takich jak: wiek, stan techniczny, okres leasingu, doświadczenie leasingobiorcy, biznes plan, strategia lessora i linii lotniczej, zdolności negocjacyjne ;)
gral... moze na pierwszy lot? 20/06? tylko gdzie ty chlopie bilet zarezerwujesz jak wszystko tajne przez poufne :)
ja to sie chyba przelece... Zielonej mi brakuje na mapce flightmemory :D tylko godziny takie bezsensowne dla chcacych leciec w druga strone :)
Pepito/rafalpd, podane stawki to stawki miesięczne przy umowie 4-letniej. Pisząc "samego samolotu" miałem oczywiście na myśli dry lease a kwoty opłata za rok.
a tak serio - czy ktos zna stawki ACMI np dla AT5/AT7? z szybkiej kalkulacji (6 x RTN /w przez pol roku i liczac nawet 1 h 15min O/W daje 390 h ACMI.... czyli ok 9500 zl /h ACMI = ok 2.500 E = ok 3700 USD
tez mi sie zdaje ze 4tech machnal sie i pomiedzy wet lease a dry lease i pomiedzy rokiem a miesiacem :)
4tech: Co Ty za herezje tu wypisujesz z cenami wynajmu ;-))) ?
Za jaką jednostkę mają być te Twoje ceny ACMI? Przecież na ACMI stawkę podaje się za godzinę lotu i jest ona KILKADZIESIĄT (a nawet ponad sto) razy niższa od tych Twoich kwot. Może miałeś na myśli cenę za leasing DRY za miesiąc, bo zachodzę w głowę do czego te kwoty mogą być podobne i tak mi właśnie wychodzi. Ale to też trochę za drogo. Nie zgadnę również co nazywasz "leasingiem tylko samolotu" - przecież to jest właśnie "dry lease". Czy to miałeś na myśli? Ale wtedy za 420tys. można wynająć samolot duuuużo lepszy i większy niż B734/5...
rafalpd, raczej nie przesadzam:)
ACMI-B737-300 $100-140,000
B737-400 $125-190,000
B737-700 $190-290,000
B737-800 $230-380,000
B747-200 $200-375,000
B747-400 $450-860,000
B757-200 $115-250,000
ceny w zależności od wieku samolotu, okresu leasingu ( czym dłużej to taniej) etc. Ostatnio ceny ostro poleciały na dół.
Przy leasingu tylko samolotu koszt B734/5 waha się od 250.000$ do 420.000$
marqoos_pl, swojego czasu jeden z polityków (nie pamiętam w tej chwili nazwiska) naśmiewał się, że zamiast płacić średnio te 2,5 tys. złotych za każdego paxa, to lepiej wozić ich taksówkami do Warszawy, a wyjdzie i tak dużo taniej!
4tech... nie przesadzaj.... WL B738 za 1 mln E rocznie? przeciez to tylko 3 k EUR/dzien
Ciekawe, czy za te dziewięć (pięć na wyłączność) miejsc w samolocie samorząd będzie musiał jeszcze dodatkowo płacić jak za normalny bilet - z artykułu to jasno nie wynika. Jeśli nie, to miałoby to przedsięwzięcie jakiś sens ekonomiczny (umożliwiałoby urzędnikom przelot bez konieczności noclegu, kosztów samochodu/kierowcy no i przede wszystkim bez marnowania czasu na wielogodzinną podróż z/do Warszawy).
Aby ściągnąć jakiegoś LCC to trzeba mieć lotnisko a nie "klepisko" czyt. brak ILS-u. Żaden przewoźnik lbez tego nie wejdzie na lotnisko, to po 1. Po drugie... Za te pieniądze można wynająć na zasadzie "WL" minimum 2xB737/8... i latać "samemu" ku chwale województwa lubuskiego!! Mam już nazwę "LubusAir":)))
chandler
2011-06-14 23:30
Absurdalne marnowanie pieniędzy. Już chyba lepiej byłoby wydać tą kasę na jakiegoś low costa. Była by z tego potencjalnie większa korzyść dla przeciętnego mieszkańca regionu....
3,7 mln za pol roku??????
liczac polowe oblozenia (16 pax) mamy 32 pax dziennie, 5760 pax za pol roku... wychodzi doplata 642 PLN/pax-a....
q....a.... za taka kase Franca pewno by otworzyla DUB lub STN 2-3/w
marqoos_pl
2011-06-14 23:15
3 tys pasażerów? To jeżeli podzielimy te 7,4 mln (2x3,7 mln) przez 3 tys. pasażerów, to... do KAŻDEGO pasażera samorząd dopłaca jakieś 2466 PLN. Hm... Fajnie. Może powinni reklamować to połączenie hasłem *Chcesz zrujnować swoje województwo, miasto i gminę? Lataj z Zielonej Góry do Warszawy z nami!*
Ostatnio (chyba w 2009 roku) na 3 tys. pasażerów na trasie IEG-WAW, było 1 tys. urzędników.