Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
tezarze, czy tak trudno zrozumieć, że kontrola na transferze jest z powodu braku ukończenia lotniska? Jak będzie całość oddana do użytku, to kontrola na transferze dotyczyć będzie tylko rejsów spoza Unii. Tak jak w MUC czy FRA.
usuniety
2011-06-10 11:20
Oj tam, jasne że we FRA się zdarza (nie zawsze) przechodzić przez security, w MUC nie miałem na razie okazji. Ale w WAW to jest _zawsze_. Nawet jak lot jest z KRK do jakiegoś zadupia w Schengen via WAW. No bez przesady, nawet SG na security się z tego śmieje i wątpi że zwiną ten bajzel jak skończy się remont.
O przepraszam paszpak, chodziło mi o tezara;-)
tomic@ a może MUC to taki dziwoląg, bo we FRA jest normalnie kontrola w dwie strony
kamyk: w druga stronę, czyli lecąc z Polski przez MUC do Anglii, też nie ma na transferze w MUC kontroli. Poza tym czy twierdzisz, że przylatując nie tylko z UK, ale z dowolnego innego kraju non-Schengen do MUC, nie jest wymagana kontrola przy transferze do Polski?
tomic@ bo jak wylatujesz z UK to kontrole przechodzisz na lotnisku w UK po wylądowaniu na transfer w MUC czy FRA czy jakimkolwiek lotnisku na terenie schengen jestes traktowany już jako schengen, za to w drugą stronę masz kontrole na lotnisku przesiadkowym przy przejściu ze strefy schengen do nonschengen
mietek a na czym to ja się nie znam że mam siedzieć cicho? kolej, pirs czy droga startowa?
nie jestem taki pewien, czy kontrola lub jej brak ma coś wspólnego z Schengen/Non-Schengen; np. lecąc do Polski z Anglii przez MUC, kontroli w MUC nie ma gdy samolot jest podstawiany do rękawa. Przypuszczam, że kontrola jest wymagana tylko w przypadku przylotów spoza UE, tyle że mało lotnisk jest w stanie taki podział zorganizować.
Zgadza się, ja przechodziłem przez security w Monachium również na przesiadce, więc paszpak, jak się nie znasz to cicho siedź;-)
Co do reklam to sam widziałem w niedziele i potwierdzam;-)
b747400er
2011-06-08 19:11
Tezar/Humbak: Czesto security jest nawet wewn Schengen. Kiedys lecialem z TXL via FRA do WAW i we FRA trzykrotnie przechodzilem przez security, mimo, ze nie wychodzilem ze strefy airside.
tezarze, będzie zlikwidowane jak ukończą resztę bramek. Ale security na transferze nadal będzie pomiędzy non-Schengen a Schengen, bo tak jest w całej Europie.
usuniety
2011-06-08 13:46
Ciekawe czy zlikwidują to debilne security przy przesiadkach. Wstyd na pół Europy, za każdym razem ktoś się ze współpasażerów się z tego śmieje, albo goni z językiem na brodzie do bramki.
Nie ma jeszcze tylko połączenia kolejowego, nie działa nowy pirs i droga startowa w remoncie ale... Okęcie jest gotowe!
Najważniejsze że już są bannery...