maciek222
2011-03-13 16:13
Witam wszystkich użytkowników! Pcharasz: w 787 LOT wybrał Thales TopSeries:)
pcharasz
2011-03-10 15:05
A czy ktoś wie co za IFE będzie w klasie ekonomicznej?
b747400er
2011-03-08 16:12
Wprowadzenie 787 na HAN moze jednak LO pomoc utrzymac sie na tym rynku. LO jest na tej trasie w pewnym sensie pionierem, ale niektorzy mogli to juz zauwazyc (np. AY) i rozpoczac wlasne operacje na tej trasie i wowczas LOT z 767 bylby juz mniej konkurencyjny. Warto tez wspomniec w tym przypadku o pomyslach polaczeniu OK z ich 320 na trasie PRGALAHAN v.v., ktore po jednym sezonie operacji moze sie zamienic w 777 w barwach VN latajace bezposrednio HANPRG v.v. i wowczas LO bylby w troche gorszej sytuacji konkurencyjnej biorac pod uwage, ze to wlasnie z Czech czerpie duzo pasazerow na swoje polaczenie z/do HAN.
Prawdopodobnie wraz z nowym 787 LOT otworzy nowa trase - PEK, PVG lub NRT i tam bedzie latac pierwszy Dreamliner. HAN nie potrzebuje az takiego komfortu a do Chin lub Japonii dzieki 787 LOT bedzie mogl odebrac pasazerow LH, OS, SK i AY.
Poczekajmy aż wyląduje w WAW...
b747400er
2011-03-08 05:19
Z powodow operacyjnych - jako, ze przez kilka miesiecy bedzie tylko jeden - raczej na JFK i ORD nie bedzie latal, tylko na tej trasie, gdzie rotacja jest inna niz wszystkie - stad moim zdaniem bedzie to HAN lub inny kierunek, ktory fruwa inaczej niz wszystkie. Gdyby latal na rejsach atlantyckich, wowczas w jednej fali latalby 787 i 767 - a, ze 787 lata szybciej nie moznaby robic podmian, z uwagi na mozliwosc podmian slotow, no i jeden i drugi musialby byc 'zdejmowany z rotacji' na jeden dzien na przeglad - jak lataja dwa samoloty tego samego typu - wowczas na 13 dni lotnych wystarcza 1 dzien przegladowy, w przypadku 787 i 767 mamy po 6 dni lotnych i 1 jednym dniu przegladowym dla kazdego... no i 767 latajacy do HAN nie dosc, ze lata inaczej, to tez musi miec swoj dzien przegladowy, wiec marnotrawstwo dni lotnych w przypadku wprowadzenia jedynego 787 na polaczenia atlantyckie zapewnione. Stad moim zdaniem bedzie to kierunek azjatycki - a zatem HAN.
hura (w dotrzymanie kolejnego terminu nie wierzę :P)
chyba sie nam za Atlantykiem nalezy pierwsza trasa, za te wszystkie lata cierpienia w starociach 767.
też obstawiam JFK... To potężny port przesiadkowy, a i z Polski jest calkiem spory ruch. Potem pewnie HAN, i nowe trasy azjatyckie (ciekawe, co bedzie jako pierwsze ze wschodnich nowosci) :D
na pierwszy rejs - myślę, że owszem, JFK lub ORD, ale regularnie to HAN albo inny nowy kierunek dla przesiadających się obcokrajowców - nasi emigranci takich luksusów tak bardzo nie potrzebują.
pcharasz
2011-03-07 18:35
Też bym na JFK stawiał...
usuniety
2011-03-07 17:58
Ja to przepuszczam że raczej pewnie pójdzie ORD albo JFK na pierwszy lot
b747400er
2011-03-07 16:35
Mozna sie spodziewac, ze pierwszy 787 bedzie latac do HAN, bo to oddzielna rotacja, a 4x767 beda robic Ameryke.
Czyli jeden będzie już latał na EURO 2012 jak znowu nie będzie opóźnień.