piotrek737
2011-02-11 23:33
Do kilku tygodni powinien być w PL ;)
Szósty samolot już stoi w SNN z błękitnymi wingletami....
zobacz link
tak.. tu piaty samolocik, a w KTW za landing nie placa... az stracili kredyt
piotrek737
2011-02-09 15:20
z YES Airways to jest tak, że hmm wiele rzeczy miało być :D jak będzie tego 15 kwietnia to pogadamy ;)
A może w końcu uruchomią regularne rejsy w stylu low-costów typu easyJet czy RyanAir?
A co do YES Airways to pierwszy A320 ma być około 15 kwietnia.
Będzie drugi Boeing 737-800 , ex. SE-RHX Viking Airlines.
Dostanie rejestrację SP-ENY , a obecnie stoi w Shannon :)
W ENT mówią, że ich letnie loty mogłyby być obsługiwane bez tego samolotu. Oczywiście, że nie będzie stał na płycie cały czas, bo ma m.in. minimalizować opóźnienia itp.
A według mnie nie będzie to rezerwa typu 24h stania na płycie. Przyjdą wakacje, pojawi się więcej zamówień... Nie będzie pewnie realizować lotu za lotem, ale 1-2 dziennie czemu nie?
A wczoraj wieczorem na radarze zastanawiałem się co to za "widmo" leci ze Sztokholmu do WAW. Callsing był ENT, jednak ani widu i słychu o modelu i regu. Tak myślałem, że to może 5 samolot ENT, a dzisiaj wchodzę na pasażera i niespodzianka :)
luuukasz17
2011-02-09 10:12
gdyby tego nie robili, pewnie by się nie opłacało. zapewne to przemyśleli. : )
A opłaca im się trzymać jeden samolot na płycie i traktować jako zapasowy? Bardzo dobry pomysł na wypadek awarii, ale czy jest to uzasadnione z ekonomiczne punktu widzenia?