Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
antypilot
2010-12-30 14:19
Jeżeli Lot odda 2 B767, to tylko 2 zostaną. Więc pewnie coś skasuje jeszcze np Hanoi i Toronto.
paszecznik
2010-12-29 16:20
Burdel to bardzo delikatnie powiedziane stenusie.mielismy wlasnie kupic grupka bilet u nich lhr-hanoi ale teraz bardzo sie zastanawiam bo ta niedpowiedzialna firma moze nam lot na 3 tygodnie przed data odwojac i zepsuc urlop.
Już nawet Turkish nie chce tego, bo taki macie burdel w tym LOT-Archeo, siostry!
tomcat_bzg
2010-12-29 14:49
@Marecki: i to jest właśnie sedno sprawy z LOTem...
paszecznik
2010-12-28 23:59
to bardzo nieodpowiedzialne zachowanie wkazdej mojej krajowce zostala zmieniona godzina lub skasowana.a teraz odwolali mi wieczorny szz-waw w lutym i chyba nici beda z jurkowego bigosu.ba moze nawet nie odwiedze ostatniego portu w polsce szz.
chmurka: w takim razie to jest granda. Komuś najwyraźniej zależy na zniszczeniu LOTu (żeby kupić/sprzedać jak najtaniej ?). Zapytałem nieco retorycznie bo za cholerę takiej chaotycznej polityki nie rozumiem i tylko takie widzę logiczne wytłumaczenie.
jurek: w marcu bedzie dalsza rozpierducha, tylko informatycy musza odsapnac, bo sie zdziebko zmeczyli lutowa rozpierducha. Bardzo im wspolczuje, bo ciagle musza cos zmieniac. Jak rzeczywiscie idealnie skomentowal te sytuacje marecki, nikt za nimi nie nadaza, w tym informatycy. Nity sie rozpadna i bedzie po LOcie.
driver800: może w ostatniej chwili dostaniesz mail i LOT uzna , że Ciebie poinformował// marecki: doskonale to wszystko skomentowałeś. // No ale w marcu z tego co widzę wszystko wraca do normy. To co to ma być ? Lutowy eksperyment czy w marcu jakimś cudem przybędzie ATRów ?
Nikt mnie nie poinformował jeszcze, a rezerwacje już mi zmienili na jakieś nocne godziny (5:45) bez mojej wiedzy. A tak się składa, że jak mnie nie doinformują, to mi to cholernie pasować nie będzie, i na 13 dni przed to ja im zrobię AKUKU i oświadczę, że do 8:00 pracuję i albo mi tu płacą z 1300euro odszkodowania, albo innym sposobem - zgodnie z umową - dostarczają tam, gdzie umowa stanowi! ;p
A ja cały czas żyłem nadzieja ze będzie Dublin ,jak dobrze pomarzyć :-)
Też tak myślę ;p Ale podroczyć się nie można? ;p
żądać sobie możesz. a LO może powiedzieć A KUKU. przecież wolno im do 14 dni bez konsekwencji odwołać lot. kupiłeś lot POZ-IST, a takiego już nie ma, więc A KUKU :P pieniądze oddamy na kartę :)
Sam stałem się ofiarą "lutowych" cięć i skasowano mi krajową dolotkę na rejs międzynarodowy. LOT sprzedał za grosze atrakcyjny kierunek w "szalonych Środach", a teraz dołoży do tego interesu dużo więcej, jak zażądam przebukowania na rejs Lufthansy z Poznania przez FRA/MUC. Ciekawe, czy to możliwe, jeśli bym się uparł. Stratedzy tam tacy, że fiu fiu...
Likwidacja Damaszku jest bardzo prawdopodobna. Jest to najsłabiej sprzedający się kierunek, z nowo otwartych w bieżącym roku. No ale też startował już w nieco "umartwionym" okresie, na co też trzeba wziąć poprawkę.
Mam wrażenie, że odbija się na LO wieloletni brak klarownej, przemyślanej i uzasadnionej biznesowo strategii rozwoju siatki połączeń. LO nie wie, czy chce wozić ludzi po kraju, czy p2p po Europie, czy jednak zbierać pasażerów i rozwozić ze swojego hubu, czy może głównie dowozić ludzi partnerom z SA, czy proponować dobry produkt biznesowy, czy jednak bardziej turystyczny z ciekawymi kierunkami o takim profilu. Efekt jest taki, że jest wszystkiego po trochu i nic z tego nie wynika. Siatka non stop podlega zmianom, wydaje się ogromne pieniądze na promocję kierunków, które się następnie szybko zamyka, każdy kolejny zarząd tworzy od początku plany "rozwoju" , za chwile je modyfikuje i tak ta karuzela się kręci aż strzelą nity i się rozpadnie.
Błąd, z Katowic w niedziele w lutym do Warszawy nie polecimy, natomiast z Waw do KTW jest 1 lot. W artykule jest odwrotnie.
Nie wiem jak dla innych ale dla mnie najbardziej bolesne będzie ograniczenie krajówek. Normalnie ręce opadają... mam nadzieję, że wykorzysta to Lufthansa i jeszcze aktywniej zacznie podbierać pasażerów skoro LOT ich nie chce.
zapomniałem jeszcze o likwidacji Damaszku i Kair jeśli zostanie to tylko na sezon...no i oczywiście FRA i MUC z regionalnych lotnisk...
4tech: no to rewelacja. Z tego co widac, pogloski moga byc prawdziwe. Czyli juz tylko krzyzyk postawic na tej firmie.
hm, nie wiem czy mogę przekazać informacje która dziś rano jeden z moich przyjaciol w LO przekazał bo to info bardzo nieoficjalne może i nawt plotka... wg. mojego informatora to dopiero początek cięć w siatce i rozkladzie. Na pierwszy ogień poszły krajowki i tak nie wprowadzono jeszcze wszystkiego. Zamysl jest taki ze oprócz KRK pozostałe loty krajowe maja zostać ograniczone do trzech lotów dziennie a w przypadku BZG, SZZ, KTW do dwóch i po jednym w soboty i niedziele ( lub wcale). Z tras zagranicznych cięcia dotknął Belgrad, Sofia, Bejrut maja być ostatnio otwarte do byłego Sojuza. Obecny prezes dostał zadanie z ministerstwa przygotowanie LO do sprzedaży w 2012.... czego nie chciał zrobić prezes Mikosz.... jak chodzi o samolotu to odchodzą wszystkie E45 i 4 sztuki E70 w zamian przyjdą E90 odchodzą tez dwa B767 i jeszcze nie ma ostatecznej decyzji kiedy odejdą B735... proszę się mnie nie czepiać gdyż tylko powtarzam to co do mnie dotarło...