Szalona środa LOT-u zwariowała!

Szalona środa LOT-u zwariowała! Przysłuchując się opiniom internautów, obserwatorów i użytkowników naszego portalu oraz innych forów lotniczych, dało się wyczuć "oczekiwanie" - kiedy w końcu, bądź co bądź od wielu miesięcy szwankująca witryna LOT-u, najzwyczajniej "padnie" przy okazji "Szalonej środy". No i stało się. Kolejna odsłona najnowszej akcji promocyjnej narodowego przewoźnika zakończyła się...
01/12/2010 20:25   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
sokrates 2010-12-02 17:49   
sokrates - Profil sokrates
święta racja, zagalopowałem się. zamykam już otwór zwany gębą i w ciszy i pokorze serca wracam do swojej norki.
Towarzysz Sokrates
piotrek737 2010-12-02 14:58   
piotrek737 - Profil piotrek737
Kolega Sokrates chyba troszkę się zagalopował bo jak jest źle to należy rozumiem pisać, że jest dobrze? W tym wszystkim to i tak respect dla redaktora Szu, że w ogóle chce mu się i ma zdrowie o tym pisać... Bo ja patrząc ostatnio na poczynania w naszym kraju nad Wisłą coraz bardziej nie mam ochoty już cokolwiek mówić, pisać etc.
aynis 2010-12-02 14:54   
aynis - Profil aynis
Towarzyszu Szudrowicz, nie przejmuj się. W opinii forumowiczów portal p.com raz jest pro-Wizz, raz jest przeciw-Wizz, raz jest pro-Ryanair, raz jest przeciw. Wszystko zależy od punktu widzenia. Albo siedzenia.
2010-12-02 14:38   
 - Profil
A ja sądziłem, że Towarzysz Szudrowicz to, (w opinii podobnych i równie sprawiedliwych ocen, jak ta Towarzysza Sokratesa), jest właśnie bardzo proLOTny, a tu proszę, jak wolta. Normalnie komplement! :)
humbak 2010-12-02 14:10   
humbak - Profil humbak
Sądziłem, że towarzysz sokrates nie ma przyjemności wchodzenia na p.com ze względu na stenusa? :o)
gregory 2010-12-02 12:50   
gregory - Profil gregory
Ja wciąż nie mogę zrozumieć co było złego w starej stronie LOTu. Działała porządnie, bez większych wpadek. Wystarczyło dodać więcej funkcjonalności i byłoby ok. A tak mamy niekończącą się opowieść o problemach LOT.com
berlin_o 2010-12-02 12:24   
berlin_o - Profil berlin_o
Wiem, że zabrzmi to strasznie sztampowo ale tak to wygląda. Kilka lat temu firma, w której pracuję obsługiwała stronę LOT. Wtedy wszystko działało. Zmienił się zarząd LOT i uznał, że jesteśmy zbyt drodzy. Od tego czasu, z tego co zdążyłem się zorientować, LOT zmienił opiekuna strony dwukrotnie. Skutki są takie jakie są.
sokrates 2010-12-02 11:32   
sokrates - Profil sokrates
mnie to już męczy powoli... towarzysz Szudrowicz uwzięty na LOT i twór lloott777, który zarzeka się, że LOTem nie lata ale jazgocze na tę linię bez chwili oddechu. odechciewa się zaglądać na pasażera powoli.
piotrek737 2010-12-02 10:26   
piotrek737 - Profil piotrek737
Tzn. sprawa z polskimi firmami wygląda tak, że zagranicą się do tego przykładają a w Polsce czasem jest na odwal się. Piszę ogólnie i nie mówię o tym konkretnym zdarzeniu bo nie znam na tyle tej sprawy.
mietek 2010-12-02 08:54   
mietek - Profil mietek
Dokładnie pitterek, pewnie ktoś ze strony LOT-u dał ciała jeżeli chodzi o specyfikacje i wymagania, a Comarch jest chyba zbyt dużą firmą, żeby pozwolić sobie na wtopy z własnej winy u takiego klienta. Choć bez wątpienia też na tym tracą, bo nie wiem jakim cudem ta strona przeszła testy funkcjonalne i wydajnościowe.
pitterek 2010-12-01 23:32   
pitterek - Profil pitterek
Nie jest tak podczas dostawy softu, że winę ponosi całkowicie dostawca. Założę się, że dostawca wykonał zamówienie zgodnie ze specyfikacją. Tutaj problem występuje na interfejsach z płatnościami. Nie jest to koniecznie wina dostawcy softu. ComArch akurat jest jedną z lepszych firm informatycznych na rynku z tych średniej wielkości. Ja bym się cieszył, że dostawcą nie jest któraś z firm z rozpadu ComputerLandu, lub Prokom. Wtedy zapewniam, że mielibyście na czym poużywać sobie. Osoby od wymagań klienta dały ciała, zrobiono jak chcieli i jest PAT. Za zmiany trzeba zapłacić pewnie zlecenie już w drodze.
4tech 2010-12-01 21:42   
4tech - Profil 4tech
lloott777, z treści artykułu wynika że wina leży po stronie Comarch-u, natomiast co z tym zrobi LO to już inna kwestia.
lloott777 2010-12-01 21:30   
lloott777 - Profil lloott777
to nie jest SKANDAL to jest mega kpina z nas pasażerów, z żadną stroną nie ma odwiecznych JAJ jak z LOTowską - a klika / nowy prezes,informatycy / się śmieją i nic sobie z tego nie robią kończąc pracę bo po co pracować ? można wrzucić głupi komunikat i olać pasażerów .... skandal - co na to nowy prezes ? posadka opłacona więc po co się męczyć
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy