Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
sokrates
2010-12-02 17:49
święta racja, zagalopowałem się. zamykam już otwór zwany gębą i w ciszy i pokorze serca wracam do swojej norki.
Towarzysz Sokrates
piotrek737
2010-12-02 14:58
Kolega Sokrates chyba troszkę się zagalopował bo jak jest źle to należy rozumiem pisać, że jest dobrze? W tym wszystkim to i tak respect dla redaktora Szu, że w ogóle chce mu się i ma zdrowie o tym pisać... Bo ja patrząc ostatnio na poczynania w naszym kraju nad Wisłą coraz bardziej nie mam ochoty już cokolwiek mówić, pisać etc.
Towarzyszu Szudrowicz, nie przejmuj się. W opinii forumowiczów portal p.com raz jest pro-Wizz, raz jest przeciw-Wizz, raz jest pro-Ryanair, raz jest przeciw. Wszystko zależy od punktu widzenia. Albo siedzenia.
A ja sądziłem, że Towarzysz Szudrowicz to, (w opinii podobnych i równie sprawiedliwych ocen, jak ta Towarzysza Sokratesa), jest właśnie bardzo proLOTny, a tu proszę, jak wolta. Normalnie komplement! :)
Sądziłem, że towarzysz sokrates nie ma przyjemności wchodzenia na p.com ze względu na stenusa? :o)
Ja wciąż nie mogę zrozumieć co było złego w starej stronie LOTu. Działała porządnie, bez większych wpadek. Wystarczyło dodać więcej funkcjonalności i byłoby ok. A tak mamy niekończącą się opowieść o problemach LOT.com
berlin_o
2010-12-02 12:24
Wiem, że zabrzmi to strasznie sztampowo ale tak to wygląda. Kilka lat temu firma, w której pracuję obsługiwała stronę LOT. Wtedy wszystko działało. Zmienił się zarząd LOT i uznał, że jesteśmy zbyt drodzy. Od tego czasu, z tego co zdążyłem się zorientować, LOT zmienił opiekuna strony dwukrotnie. Skutki są takie jakie są.
sokrates
2010-12-02 11:32
mnie to już męczy powoli... towarzysz Szudrowicz uwzięty na LOT i twór lloott777, który zarzeka się, że LOTem nie lata ale jazgocze na tę linię bez chwili oddechu. odechciewa się zaglądać na pasażera powoli.
piotrek737
2010-12-02 10:26
Tzn. sprawa z polskimi firmami wygląda tak, że zagranicą się do tego przykładają a w Polsce czasem jest na odwal się. Piszę ogólnie i nie mówię o tym konkretnym zdarzeniu bo nie znam na tyle tej sprawy.
Dokładnie pitterek, pewnie ktoś ze strony LOT-u dał ciała jeżeli chodzi o specyfikacje i wymagania, a Comarch jest chyba zbyt dużą firmą, żeby pozwolić sobie na wtopy z własnej winy u takiego klienta. Choć bez wątpienia też na tym tracą, bo nie wiem jakim cudem ta strona przeszła testy funkcjonalne i wydajnościowe.
pitterek
2010-12-01 23:32
Nie jest tak podczas dostawy softu, że winę ponosi całkowicie dostawca. Założę się, że dostawca wykonał zamówienie zgodnie ze specyfikacją. Tutaj problem występuje na interfejsach z płatnościami. Nie jest to koniecznie wina dostawcy softu. ComArch akurat jest jedną z lepszych firm informatycznych na rynku z tych średniej wielkości. Ja bym się cieszył, że dostawcą nie jest któraś z firm z rozpadu ComputerLandu, lub Prokom. Wtedy zapewniam, że mielibyście na czym poużywać sobie. Osoby od wymagań klienta dały ciała, zrobiono jak chcieli i jest PAT. Za zmiany trzeba zapłacić pewnie zlecenie już w drodze.
lloott777, z treści artykułu wynika że wina leży po stronie Comarch-u, natomiast co z tym zrobi LO to już inna kwestia.
lloott777
2010-12-01 21:30
to nie jest SKANDAL to jest mega kpina z nas pasażerów, z żadną stroną nie ma odwiecznych JAJ jak z LOTowską - a klika / nowy prezes,informatycy / się śmieją i nic sobie z tego nie robią kończąc pracę bo po co pracować ? można wrzucić głupi komunikat i olać pasażerów .... skandal - co na to nowy prezes ? posadka opłacona więc po co się męczyć