pcharasz
2010-11-24 09:26
Myślę, że LOT byłby w stanie zapełnić 777, ale na niewielu trasach. Może z dalekich tras, JFK i ORD, ewentualnie BKK i może DEL. Na trasach krótkiego i średniego zasięgu, może LHR i TLV.
Problem byłby w tym, by zapełnić te 777 przez cały rok, a niestety sezonowość w polskim lotnictwie cywilnym jest nadal spora.
Polska to nie Chiny, gdzie 777 latają na trasach krajowych :)
teenager96
2010-11-23 19:03
Sama maszyna super się prezentuje. A co do LOT-u to jeśli otworzyliby nowe interesujące kierunki np. B777 bez problemu mogliby je zapełnić. Tylko problem w tym, że nie wiedzą gdzie zacząć latać i jak to wypromować!
No mogło by być ciężko ale skoro Ethiopian da radę, albo przynajmniej takie ma prognozy, B777 na trasie do nie najbardziej popularnego Waszyngtonu to czemu LOT nie mógłby zapełnić go przyzwoicie na trasie z WAW do JFK albo ORD?
piotrek737
2010-11-23 11:11
Tylko już to od wczoraj wielokrotnie przerabiamy temat czy linia poradziłaby sobie z zapełnieniem bo najmniejszy model czyli 777-200 zabiera 301pax (3-klasy) i 400pax (2-klasy).
nida2006
2010-11-23 07:31
Anie lepiej by było, gdyby LOT to kupił zamiast latajacego projektu (787). 777-sprawdzony, dobry , pojemny. Leciałem w locie prezentacyjnym w Warszawie ( 1995) pamiętam, że było ok. Chyba lepiej kupować istniejące samoloty a nie projektowane...