Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
Nie rozwiazal sie. Nie ma ani sladu Hanoi na stronie LOTu.
airchick
2010-06-30 09:14
rozwiązał się już problem z systemem rezerwacji?
gruszkatt
2010-06-30 08:36
Aeroflot tez lata do hanoi
Air France skocentruje sie na SGN, bedzie bez stop'u w BKK. z B747 a pozniej z B777.
Polaczenie AF do HAN jest bardzo rentowny, juz tak lecialem tylko ze z stopem w BKK ale i tak mi to nie przeszkadzalo.
czeremis
2010-06-28 23:40
Błąd polega na tym, że nie można kupić biletów na to połączenie już od kilku dni
e tam, pewnie kolejny błąd, albo pracują jeszcze nad dniami lotów i za jakiś czas informatycy to naprawią. Przecież to niemożliwe żeby LOT tak jak np Ryanair kasował trasy zanim zaczną latać :P
Połączenie zniknęło z wszystkich systemów rezerwacyjnych. Na LOT.com też nie można kupować biletów. W Amadeusie są loty ale z zerową dostępnością.
seep2 Vietnam Airlines jest w Sky Team podobnie jak Air France wiec AF wycofujac sie zostawi CS z Vietnam Airlines który takze lata do CDG. Wycofanie sie AF z Hanoi nie jest wyznacznikiem dla LOTu ze polaczenie bedzie szło.
airchick
2010-06-28 10:52
czyli dobra kampania reklamowa i LO będzie górował do Hanoi. Ciekawe jak to będzie z innymi kierunkami.
madej: nasuwa się tylko jedno pytanie: skoro Air France się zwija to pewnie kierunek nie był rentowny... więc w jaki sposób polska linia lotnicza oferująca loty z małej Warszawy (w porównaniu np. do Paryża) będzie w stanie rentownie obsługiwać ten kierunek? Zauważmy jeszcze, że we Francji żyje kilkanasćie razy więcej obcokrajowców, którzy mogą mieć swoją rodzinę/korzenie w Wietnamie, bądź okolicach...
z Hanoi od 30 pazdziernika zabiera sie Air France, czyli LOT moze byc jedyna europejska linia lotnicza która bedzie tam docierac poza oczywiscie europejskimi kierunkami Vietnam Airlines. Co do EWR to uwazam ze nie jest on niezbędny. LOT juz lata do JFK a jezeli chodzi o siatke połączen to mysle ze Continental mógłby w zamian otworzyc polaczenia do WAW z EWR na zasadzie CS z LOTem.
jjemiolo
2010-06-28 04:23
Likwidacja EWR wydaje sie watpliwa, albo conajmniej dyskusyjna, w sytuacji kiedy Continental jest teraz czlonkiem STAR Alliance i ma wielki wezel na Newark. W tym ukladzie EWR ma szanse stania sie miejscem tranzytu dla LO w NYC. UA, CO, czy US nie oferuja prawie zadnych tranzytow przez JFK.
gruszkatt
2010-06-27 13:30
Na
zobacz link, na route map, widac hanoi i zlikwidowali WAW-EWR-WAW
damciock
2010-06-26 21:41
Czyżby LOT rezygnował z jakiś połączeń transatlantyckich???
airchick
2010-06-26 13:52
madej: widzisz, bo sojusz chyba częściej ogranicza niż gwarantuje rozwój danej firmy.
Swojego czasu LO latał do BKK i z całkiem dobrym LF.
madeju: I tutaj się z Tobą (nielicznie bo nielicznie) zgodzę. :o)
stenus: a LO do SIN ma CS z Singapore Airlines, sam z tego CS korzystałem oczywiscie z przesiadką tak wiec nie sadze zeby LO otwierał połączenie do SIN.
jjemiolo
2010-06-26 05:17
Mysle ze sporo prawdy w tym co napisaliscie na temat kto rzadzi w aliansach. Mam tylko nadzieje ze LO uda sie tym razem. Chociaz osobiscie jakos nie jestem ciagle przekonany ze HAN to naprawde dochodowa trasa dla LO, ale zakladam ze fachowcy w fimie wiedza lepiej. Trzymam wiec kciuki za powodzenie tej oraz pozostalych dziweiciu tras uruchomionych, lub uruchamianych, w tym roku.
nie wiem czy na wyrost. Lufthansa zaczęła proces przejmowania Swiss chyba już w 2005 o ile pamiętam, z Austrianem nie pamietam dokładnie ale zapewne można te informacje odszukać łatwo
te zależności w sojuszach są trochę na wyrost...
a Austrian i Swiss są przejmowane przez Lufthansę to przecież Lufa woli sama obsługiwać najbardziej lukratywne kierunki