gość_31e4b
2018-09-26 20:15
a połączenie z Pragi do GDN gdzieś się zgubiło?
jjemiolo
2018-09-26 19:16
Kelo: to bylo moje zapytanie, liczac ze moze ktos cos wie na ten temat. Osobiscie nie jestem za tym by LO rozdrabnial oferte atlantycka. Jest faktem, z PRG ma wiecej dalekiego zasiegu co tylko oznacza ze jest tam potencjal. Jednoczesnie OK nie robi long-haul, poza ICN, stad pytanie. Pozdrawiam Krakusa!
jjemiolo: Praga ma przecież świetnie obstawione dalekie trasy. AirTransat,AirCanada,Delta,AA,United,Sichuan,China Eastern,Hainan,Korean. Ewentualnie na fb Pragi o Chicago spamowali ludzie pod postem jak United ogłosił wejście (nieobstawione). Aczkolwiek wątpię, żeby LOT wystawił nos za Budapeszt.
jjemiolo
2018-09-26 16:18
To PRG dostanie zastrzyk pasazerow. Nie sadze jednak by przegonila WAW. Rozwoj FR w PRG moze tez byc bardzo klopotliwy dla OK pomimo ze wiekszosc nowych tras nie pokrywa sie z ich siatka. Skoro OK cieniutko przedzie, maja chyba tylko 14 maszyn, czy przypadkiem LO nie ostrzy sobie zebow na jakies dalekie trasy z PRG by wzmocnic swa pozycje wiodacego przewoznika Europy Srodkowej?