Raport: Lato opóźnień i odwołań LOT-u

Raport: Lato opóźnień i odwołań LOT-u Tego lata LOT miał poważny problem z punktualnością, wynika z danych przygotowanych przez firmę VariFlight, monitorującą rzeczywisty czas operacji na całym świecie. Ten wywodzący się z Chin dostawca danych lotniczych od wielu lat specjalizuje się między innymi w analizowaniu nieregularności operacji lotniczych. W Państwie Środka VariFlight jest częścią rynku collaborative...
06/09/2018 09:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_01be6 2018-09-10 22:54   
gość_01be6 - Profil gość_01be6
Niestety nic dobrego nie mogę powiedzieć latam często z przesiadką w WAW i w tej chwili opóźnienia nie robią na mnie wrażenia modlę się tylko żeby nie stracić połączenia. Zwiedziłem już wiele Hoteli w Warszawie taxi hotel kolacja śniadanie LOT stawia długo tak nie pociągną a takich jak ja widuję wielu.
kemot97 2018-09-10 16:11   
kemot97 - Profil kemot97
haha, masz racje - zapomnialem juz o tym, dzieki za przypomnienie.

Na szczescie dla siebie nie jestem jakims lojalnym klientem i latam tym co mi pasuje, nie musze skazywac sie na jednego slusznego przewoznika. Moje doswiadczenia z ta linia sa takie a nie inne i po to jest to forum, zeby takimi uwagami sie dzielic.
Ty sobie chwal LOT ile wlazie bo tez masz do tego prawo.

''często samoloty laduja w Warszawie przed czasem, problemem wtedy jest brak obsługi naziemnej.'' - i co z tego ze samolot wyladuje przed czasem jak potem czeka sie na obsluge naziemna, ze ostatecznie wychodzi z tego opoznienie.

Na Heathrow tez przylatuje samolotem przed czasem a potem 40 min samolot koluje na pasie do bramki i jakos nie kwicze, ze fajnie ze udalo nam sie wyladowac przed czasem ;-)
gość_39c5b 2018-09-10 16:09   
gość_39c5b - Profil gość_39c5b
no porównywanie LOTu z 80 tyś operacji do LH 352 tyś... skoro teraz nie są w stanie ogarnąć opóźnień to przy skali LH w ogóle będą latać?
najprościej jest zrzucić winę na LS, który nie ma ludzi, a ciekawe skąd pieniądze na podwyżki lub zatrudnianie większej ilości?
gość_e0b4c 2018-09-10 15:08   
gość_e0b4c - Profil gość_e0b4c
kemot: zapomniałeś jeszcze ponarzekać na problemy z zarezerwowaniem miejsca przy wyjściu awaryjnym, bez tego Twój repertuar jest niepełny. Ja latam Lotem co najmniej raz w tygodniu i specjalnie nie narzekam, często samoloty laduja w Warszawie przed czasem, problemem wtedy jest brak obsługi naziemnej.
kemot97 2018-09-10 14:04   
kemot97 - Profil kemot97
w przeszlosci czasem latalem LOTem na trasie LHR-WAW (i czasem dalej GDN), ale za kazdym razem mieli po 1.5-2h opozniania, wiec odpuscilem sobie ta linie. Teraz juz nie testuja mojej cierpliwosci ;-)

Ciekawe ile jest takich jak ja
stanjpn 2018-09-10 01:37   
stanjpn - Profil stanjpn
2.55 opóźniania ładowania czy otwarcia drzwi po wyładowaniu? Jest wyrok ets w tej sprawie - liczy sie otwarcie drzwi. Sprawdź to.
gość_66e9f 2018-09-08 10:45   
gość_66e9f - Profil gość_66e9f
LOT to chyba lubi opóżniać loty do 2h55 i to nie bez powodu. Żeby dostać odszkodowanie to lot musi się spóżnić conajmniej 3h. Na poczatku lipca GDN-WAW lot mi opóżnili o dokładnie 2h55 i oczywiście odszkodowania nie dostałem. Fatalna linia.
wyluzowany 2018-09-08 08:35   
wyluzowany - Profil wyluzowany
Duża zasługa w tym wszystkim żałosnego LS, który nie daje rady. Ale co się dziwić przy takich stawkach dla pracowników. Na LOT złego słowa nie powiem, na kilkanaście lotów dwa opóźnione, w tym max 45 minut jeden. Najwyższy sezon sień powoli kończy, będą mieli czas żeby w locie ułożyć to wszystko.
gość_0cb1c 2018-09-07 13:21   
gość_0cb1c - Profil gość_0cb1c
W tym roku LOT anulował mi 3 loty międzykontynentalne.
Wyleczyłem się z tej linii na dłuuugo.
gość_b5471 2018-09-07 10:33   
gość_b5471 - Profil gość_b5471
LOT ma tego agenta LS ? To wiadomo.
gość_b5471 2018-09-07 10:32   
gość_b5471 - Profil gość_b5471
Wystarczy posłuchać co ogłaszają w gate. Boaridngi do autobusów trwają czasem nawet godzinę.Jeździ jeden i ten sam kierowca po 3 okrążenia trasa gate- samolot.Albo wcale nie ma boardingu bo nie ma tego ze słuchawkami w kamizelce koordynatora.Ostatnio mieliśmy lecieć do TBS.Samolot się popsuł i mimo że mieli drugi to nie było komu przeładować bagażu więc odwołali rejs !
Na YT też filmiki o LS Airport Services cieszą się niezmienną popularnością.Koniec końców baty zbiera LOT.
gość_ce652 2018-09-07 10:03   
gość_ce652 - Profil gość_ce652
Bardzo dobry artykul.
gość_875e0 2018-09-07 08:58   
gość_875e0 - Profil gość_875e0
Bardzo interesujący artykuł, szczególnie w części porównawczej z innymi liniami. Mam nadzieję, że będzie podobny tym razem według opóźnienia przylotu.

Ps. Czy tutaj nie wkradł się błąd: "Jeszcze w kwietniu współczynnik punktualności mierzony liczbą lotów, których start spod bramki lub ze stanowiska postojowego był opóźniony o ponad 30 min w stosunku do liczby zaplanowanych lotów, wynosił prawie 78 proc."

Czy to mylnie nie sugeruje, że 78 % lotów było opóźnionych?
gość_c518b 2018-09-07 08:19   
gość_c518b - Profil gość_c518b
Powiem jedno. Tego lata byłem w Polsce trzy razy, za każdym razem była jakaś zmiana rezerwacji, brak powiadomienia o odwołanym locie na czas, czy tam jakaś awaria samolotu. Pewnie miałem przysłowiowego pecha. Ale LOT’u mam na najkiś czas dosyć. Czas na zmianᶒ. Nawet jeśli bᶒdzie to zmiana z przesiadkᶏ.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy