Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_45cf6
2019-07-10 00:49
no wiec LOT oficjalnie zaczal latac bezposrednio z Miami do Warszaawy...
Opinia moja jako pasazera jak rowniez przyjaciol ktorzy po dlugim oczekiwaniu na to polaczenie z wielka radoscia kupili bilety....
Skandal. Najdrozsze z polaczen bezpozsrednich do Europy z Miami ze srednia cena biletu economy 1500$. Posilki pozostawiaja sporo do zyczenia a poza tym za wszystko trzeba placic. Pomyslec ze kazde inne linie oferuja alkohol, cocktaile czy wino w cenie bilety.... nie LOT??
Panie stewardesy sa ciezko obrazone jezeli poprosi sie je o cokolwiek a po przycisnieciu guzika czeka sie ponad pol godziny na obsluge. Wstalam, poszlam i nalalam sobie szklanke wody sama... nie chacialam czekac z tym az do Warszawy...
gość_f7452
2018-10-04 13:33
Ja tez sie zastanawiam, dlaczego LOT nie wykorzystuje potencjalu polaczen do Los Angeles i Miami, podpisujac umowy z innymi liniami, by pasazerowie mogli sie przesiadac na loty w inne miejsca Ameryki. To by generowalo ruch. Moglby sie wreszcie czegos nauczyc np. od Lifthansy...
gość_415c3
2018-09-09 13:05
A kiedy bedzie regularny, rejsowy lot do Detroit?... Chocby raz w tygodniu?...
W Michigan jest milionowa Polonia, polowa z tego mieszka w Metrpoli Detroit.
Bzdura jest ze w okolicach Miami pol miliona ludzi ma pochodzenie polskie.
Chyba zeby liczyc od praprababci obywateli PL zyjacych przed II-ga wojna.
Gościu c7650, czy jak Ci tam...Mylisz się. Nie chodzi o "kilka' osób. Ty chyba samolot tylko na zdjęciach widziałeś. Statystyki są tak jakie są, faktów nie zmienisz, a ja je codziennie widzę na lotnisku w Pyrzowicach.
No to się Miro Drzewiecki ucieszy, hehehe. A na poważnie, to niech im Bozia da, niech im się darzy, ale zarząd kiepski mają. Otwierają nowe kierunki, np w Europie, nie mają sprzętu i ciągle coś anulują albo mega opóźniają. Cierpliwość ludzka nie jest nieograniczona...
gość_8638e
2018-09-08 20:53
Darek Rosatti też narzeka. Ostatnio okazało się, że stewardessy w samolocie to Estonki i to mu bardzo przeszkadzało. Strach pomyśleć co by było gdyby były czarnoskóre. Strasznie ten LOT przeszkadza w Europie. Mogło by już go nie być. Latalibyśmy Polnische Lufthansą i tylko by który spróbował narzekać. Od razu czekałby na niego obóz koncentracyjny. Oczywiście jakżeby inaczej polski.
gość_074f1
2018-09-07 19:19
dako lufa to duzo lepsza linia lotnicza niz LOT wg wszystkich rankingow . LOT jest tylko lepszy dla ludzi ktorzy nie znaja jezykow i sie gubia we frankfurcie czy monachium
gość_e091d
2018-09-06 01:58
@ gość_830fb
Jak na PR LOTu to coś marnie się wysiliłeś. :-) Ale nawet masz rację że jeszcze nigdy nie miałem porządnych problemów z liniami lotniczymi ale chyba dlatego że nie latam LOTem już od kilku lat bo zawsze mieli jakieś problemy. A tak na poważnie. Ja nie mówię że jakieś linie są idealne bo takich nie ma tylko że LOT od kilku lat trąbi dookoła że to się już zmieniło, że oni już nie są tym LOTem tak jak kiedyś, że teraz jest inne podejście do pasażera, itd. itp. a to wszystko jest g.... prawda. W przeciwnym wypadku przynajmniej połowy tych negatywnych komentarzy w necie by nie było bo nie wierzę w to że to wszystko jest wyssane z palca lub napisane przez złośliwych byłych i obecnych pracowników lub konkurencję, trochę tego za dużo i w rozmowach z ludźmi którzy podróżują LOTem też często się słyszy niezadowolenie z usług LOTu. Nie chodzi o to żeby LOT upadł tylko żeby był dobrą i rzetelną firmą. Jak na razie jest źle a jak będzie to zależy od ludzi którzy tam pracują zarówno zarządu jak i pracowników liniowych. Ale to już pasażera nie obchodzi kto tu bardziej zawala swoją robotę, góra czy dół, przekaz idzie w świat że LOT należy unikać. Jeśli tego nie zmienią to przyjdzie moment że jedynym rozwiązaniem dla LOTu będzie przejęcie przez jakiegoś inwestora który tam zaprowadzi porządek. Czy nikt w LOcie nie zdaje sobie z tego sprawy? LOT może mieć nawet i 100 nowych samolotów i 1000 nowych połączeń ale bez zadowolonych pasażerów to nic nie znaczy bo na szczęście jest konkurencja i jeśli LOT chce do siebie przyciągnąć klientów to musi od tej konkurencji być lepszy a jak na razie tak nie jest.
gość_830fb
2018-09-05 22:56
gość_e091d: chyba nie miałeś jeszcze nigdy porządnych problemów z liniami lotniczymi. Siedzę w samolocie ponad 100 razy rocznie i siła rzeczy od czasu do czasu zdarzają się takie rzeczy ja opóźnienia, odwołania, zagubienie czy zniszczenie bagażu. I równie często można się spotkać z odsyłaniem od Annasza do Kajfasza w Locie, co w Lufie, BA czy United lub AA. Wszystko zależy od tego na jakiego pracownika się trafi, czy ma on zły dzień, czy dobry itp. Ale tak to już jest, ze cudze chwalicie, swego nie znacie...
gość_e091d
2018-09-05 21:33
@ gość_c7650
Szanowny kolega chyba nie rozumie o co chodzi. Nie chodzi o sam fakt że coś poszło nie tak, że jest opóźnienie, że jest zgubiony bagaż, że lot został odwołany co też nie powinno mieć miejsca i zdarza się wszystkim liniom ale jak już taka sytuacja ma miejsce chodzi o to jak się personel zachowuje i czy autentycznie pomaga czy też jak to często ma miejsce w LOcie robią sobie z pasażerów piłeczkę do pingponga i odbijają od okienka do okienka albo każą wysyłać emaile na które nikt nie odpowiada albo dzwonić i wisieć na telefonie nawet i godzinę czasu po to żeby usłyszeć że ma wysłać email. Nie mówiąc już o kaprysach i złym humorze personelu który niejednokrotnie jest wręcz chamski i potrafi na pasażerów się wydzierać i dawać do zrozumienia że powinni się cieszyć że ktoś z nimi w ogóle rozmawia tak jakby to była ich wina. Pasażera nie interesuje że dana pani lub pan nie są winni temu co się stało ale ponieważ są pracownikami danej linii to mają obowiązek w jakiś sposób naprawić to co się stało czy to z winy innego pracownika czy też ze względu jakieś usterki sprzętu, samolotu lub systemu informatycznego. Niestety mentalność wielu pracowników LOTu jest taka że im się wydaje że pasażerowie powinni być szczęśliwi że oni w ogóle przyszli do pracy i to bez względu na to co się dzieje z pasażerami i ich bagażami i czy pasażer doleciał punktualnie czy 10 lub 20 godzin później. Brak szacunku i zrozumienia dla pasażerów i zero konsekwencji w wypadku karygodnego zachowania jest normą w LOcie, nadal ma miejsce kolesiostwo i kumoterstwo a nie profesjonalizm. A dlaczego? To jest SPÓŁKA SKARBU PAŃSTWA i nikt nikomu krzywdy nie zrobi. Ale wszystko do czasu. Albo LOT i jego pracownicy się zmienią albo przestanie istnieć. Tak więc kolego, dlaczego mamy się zachwycać że jakaś tam część lotów odbywa się bezproblemowo jeśli w wypadku trudności i kłopotów LOT nie robi tego co powinien a życie ludzi jest wywrócone do góry nogami na kilka dni lub tygodni.
Na razie do Krakowa nie są w stanie dolecieć bez opóźnienia/odwoływania. Proponuję oblać łeb zarządu zimną wodą i zacząć ratować to, co jest, a nie udawać globalną ekspansję linii, która ma najniższy wskaźnik punktualności w Europie.
gość_c7650
2018-09-05 15:01
Co do tych negatywnych komentarzy w internecie i próby stworzenia na ich podstawie jakiegoś ogólnego wrażenia, że coś jest złe (i to nie tylko w przypadku LOTu, ale także i każdej innej linii lotnicznej) to byłbym bardzo ostrożny. Bo poleci kilka osób, którym lot mocno się opóźnił lub został odwołany i będą wszędzie trąbiły jak to LOT (lub inna linia lotnicza) jest zły, beznadziejny itp. itd. Za to setki osób, którym przelot LOTem (lub inną linią lotniczą) minął bezproblemowo, najprawdopodobniej nigdzie tego nie napiszą.
gość_e32a6
2018-09-05 13:12
Moje wyobrażenie dwóch następnych kierunków, to po pierwsze Delhi, a po drugie San Francisco.
gość_d96bb
2018-09-05 12:26
Do Montrealu widziałbym raczej Air Canada, niż LOT.
W USA LOT widziałbym w Seattle. Duży hub Alaska Airlines, z którym LOT ma CS. i w San Francisco.
W Chinach Szanghaj, Tajpej na Tajwanie, a z kierunków bliższych SKG, GYD i wkońcu powrót do BEY. Nie wiem, czemu po tylu latach z super LF zawiesili BEY
gość_5e3fe
2018-09-05 12:06
gość_6687d
Dokladnie, tez przejrzalem te opinie podeslane przez wspolrozmowce gość_e091d. Mam identyczne zdanie jak Ty. LOT zamiast nasza narodowa duma byc, jest antyreklama Polski. Przykre to, zrobcie cos z tym. Mawiaja, ze ryba psuje sie od glowy.
gość_00456
2018-09-05 10:39
Teraz czekać aż LOT uruchomi rejsy do Waszyngtonu,przydałby się też Montreal.
Blazej UK
2018-09-05 10:22
@vscrew. I niech tak się stanie bo miło zobaczyć na lotniskach świata wśród najwkszych graczy Boeing’i LOTu. Pozdrawiam.
gość_457e9
2018-09-05 09:56
LOT ma w przyszlym roku uruchomic jeszcze 2 kierunki - Montreal i Delhi- Prezes obiecal kanadyjskiej polonii, iz bedzie drugi kierunek kanady do 2019r, obawiam sie o Delhi lepszy Bombaj ale niech sie wiedzie
gość_bb0b1
2018-09-05 09:33
To kiedy Azja? Już chyba nawet UIA będzie latać do Szanghaju?
gość_6687d
2018-09-05 08:18
Przeczytałem opinie obcokrajowców o LOT i trzeba przyznać, że to jest dramat! Dominuje pogląd, że lot naszymi liniami to dla większości najgorsze doświadczenie lotnicze w ich historii. Najwięcej narzekań, poza opóźnieniami, jest na obsługę. Dotyczy to zarówno kultury ("rude and unpleasant"), profesjonalizmu (nie potrafili nic powiedzieć, panika w oczach), jak i zwykłego zaangażowania w wykonywaną pracę (znikali na kilka godzin). Skandal! Nie pomoże CPK i dreamliner, jeśli pasażerowie widzą "nightmareliner" w podróżach via WAW.
Myślę, że ciekawa byłaby rozmowa Redakcji z właściwym przedstawicielem lotu na temat ocen personelu przez pasażerów: czy LOT śledzi np. podane przez gość_e091d strony, czy mają świadomość tych ocen, jak się do nich odnoszą i co zamierzają zrobić, aby z takimi opiniami walczyć. Czekam na taki artykuł w p.com.