Laudamotion podwoi flotę do 2019 roku

Laudamotion podwoi flotę do 2019 roku Proces podwojenia floty jest możliwy między innymi dzięki udanej transakcji sprzedaży kolejnych udziałów Ryanairowi, która miała miejsce w sierpniu. Przewoźnik liczy, że wraz z kolejnymi dziewięcioma airbusami A320 będzie mógł zaproponować pasażerom bardziej rozbudowaną siatkę połączeń.- Laudamotion z wielką pewnością patrzy w przyszłość, wspierany...
30/08/2018 09:09   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_77178 2018-08-31 16:20   
gość_77178 - Profil gość_77178
Ale pieprzenie...
przyjdź polataj w LOT to zobaczysz jaki syf zrobił się tu w ostatnich dwóch latach... Nie widzicie tego . Widzicie tylko to co Lot pisze o sobie i czysta propagandę sieje. Nie widzicie jak ludzie sa tu traktowani.
Szkoda gadać.
Typowo polskie gadanie. Być zeszmaconym i być zadowolonym z tego...
nie mieć ambicji by i w Lot zarabiało się jak w normalnej linii Europejskiej. A nie polowe tego lub 1/3 .
Zero ambicji.
Dlatego w tym kraju tak jest ze płacimy za wszystko niemal tyle co w Europie Zach. Czasem nawet więcej.. , ale zarabiamy 30% tego co oni.
I wszyscy mamy być zadowoleni z tego?
Ludzie ogarnijcie się. Naprawdę wciąż mamy być szarakami Europy... ???
gość_a623d 2018-08-30 21:23   
gość_a623d - Profil gość_a623d
@gość_1702d Pamiętaj, że w życiu chodzi nie tylko o pieniądze. Chętnych na latanie w LOT-cie nie brakuje. Rozmawiając z kilkoma pilotami LOT-u dowiedziałem się, że największą zachętą dla nich była przede wszystkim pewna baza w Polsce (Warszawa), a nie jak to w Ryanairze bywa, przeprowadzka co kilka lat o kilkaset, lub nawet tysiące kilometrów. Również piloci cenią sobie możliwość latania na różnych maszynach. Jakbyś spojrzał na kapitanów Wizza/Ryana to zauważysz, że mało który docenia swoją pracę bo kilku latach. Po lataniu 5+ lat na tej samej maszynie 800h rocznie, bardzo łatwo jest stracić zapał, lub jakiekolwiek chęci na latanie. Gdyby zarobki były jedynym czynnikiem wpływającym na decyzję o wyborze linii dla pilotów, to każdy latałby w Chinach i ZEA ;)
gość_3d2d8 2018-08-30 21:07   
gość_3d2d8 - Profil gość_3d2d8
do gość_7d45c ! Dlatego, że większość tych samolotów będzie stacjonować w bazie w KRK bo taki jest popyt latania z tego miasta, że podobno co godzinę będzie odlatywał samolot do Wiednia a co dwie do Zurychu !
gość_3d2d8 2018-08-30 21:04   
gość_3d2d8 - Profil gość_3d2d8
do gość_1702d ! Nikt nie karze mu latać w LOT zawsze podobno inni mają otwarte ręce więc w czym problem by zarabiać 9 tyś EU ???
gość_ea15e 2018-08-30 19:40   
gość_ea15e - Profil gość_ea15e
Moim zdaniem przyzwoite zarobki. Nawet biorąc pod uwagę ewentualną niedyspozycję.
gość_7d45c 2018-08-30 16:42   
gość_7d45c - Profil gość_7d45c
Ta tylko dlaczego ta flota jest malowana jak Ryanair ?
gość_1702d 2018-08-30 14:47   
gość_1702d - Profil gość_1702d
No to teraz uwaga. Cpt Embraera w PLL LOT miesięcznie dostaje ok 4tys € i to pod warunkiem ze nie ma urlopu i wylata ok 70 h w powietrzu czyli w pracy spędzi ok 180h do 220h w miesiacu. Jeśli pójdzie na urlop to zostanie ukarany za to i jego pensja to ok 3tys €
Rocznie to wychodzi 50 tys €
Wiec nie dziwi fakt ze większość tych cpt z PLL LOT ma poskładane papiery w innych firmach. Tak i oto wielkość PLL LOT może rozpaść i to niemal z dnia na dzień.
Gratulacje dla Pana Prezesa Milczarskiego... brawo

Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy