easyJet wraca do Warszawy. Uruchomi 4 trasy - Pasazer.com



×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


easyJet wraca do Warszawy. Uruchomi 4 trasy


Tanie linie lotnicze easyJet wrócą na lotnisko Chopina w sezonie zimowym 2018/2019. Przewoźnik zaoferuje połączenia z portem lotniczym Londyn Gatwick, Berlinem, Bazyleą i Genewą.

09/08/2018 10:05
gość_bc30b - Profil
gość_bc30b
  

gość_91eff - Profil
gość_91eff
  
Ciekawe jaka firma handlingowa bedzie ich robila?
5 dni, 6 godzin temu  

gość_089b9 - Profil
gość_089b9
  
a byli tacy co wieścili "powrót" EZY do Modlina
10/08/2018 22:22  

gość_f22d9 - Profil
gość_f22d9
  
Norwegian tez latal na Gatwick, ale z jakiegos powodu przestal. Ciekawe jak sie uda Easy Jet.
10/08/2018 11:30  

gość_0768a - Profil
gość_0768a
  
W końcu się doczekałam. Tęskniłam!
10/08/2018 01:04  

gość_a71d0 - Profil
gość_a71d0
  
gość_d96bb: Wiem, wiem ale po prostu musiałem to wychwycić :)
10/08/2018 00:19  

  
Ciekawe. Szkoda, że kolejny Londyn, ale fajnie, że Gatwick - moim zdaniem najlepsze lotnisko w Londynie. Berlin to świetna nowość, myślę że będzie sukces. Przydałby się likwidowany przez W6 Bristol i może coś we Francji.
09/08/2018 22:22  

  
Ciasno się robi na lotnisku. Jeśli U2 mocniej zagości na warszawskim rynku, W6 będzie musiało mocno się wysilić by zachować swój stan posiadania. Wszak żaden rynek nie jest z gumy.
09/08/2018 18:18  

  
spotter10: U2 w sezonie 2007/08 do maja był obecny w GDN (Gatwick - codziennie, Edynburg x3, Bristol x3 i Belfast x2)
gość_2105c: miły byłby ich powrót po dziesięciu latach po rezygnacji z połączeń.

Zestaw warszawski mogliby powilić w Gdasku.
09/08/2018 17:10  

gość_6a6a4 - Profil
gość_6a6a4
  
w końcu Berlin
09/08/2018 17:09  

gość_d96bb - Profil
gość_d96bb
  
gość_154a0 Dobrze wiesz, że chodziło o KGS :)
09/08/2018 17:07  

  
Za starych dobrych czasów Ryanair ogłosiłby jutro konferencje i odpalił połączenie do Berlina SXF z WMI (bo do Szwajcarii raczej mało latają), żeby pokazać Easy żeby się tu nie panoszyligość_55131: Norwegian próbował latać na Gatwick kilka lat temu dwa razy dziennie z WAW i po jakimś roku zrezygnowali.
09/08/2018 17:06  

gość_154a0 - Profil
gość_154a0
  
Bardzo dobra wiadomość.
spotter10: Oby te powroty na inne polskie lotniska się sprawdziły. Tylko pytanie: na jakie jeszcze lotniska w Polsce (poza WAW, KRK i LUZ) latali?

gość_d96bb: Sezonówka do Kishangarh w Indiach ? :P
09/08/2018 16:35  

  
EPLL czeka na Eziego

gość_55131 - Profil
gość_55131
  
Gatwick zawsze pójdzie. Nawet z tego klepicha pod Zakopanem by się opłacało
09/08/2018 16:27  

gość_2105c - Profil
gość_2105c
  
mogliby coś uruchomić z Gdańska
09/08/2018 16:00  

gość_af811 - Profil
gość_af811
  
21e1a: możesz spokojnie przekazać swoim znajomym, że nie są zbyt mądrzy.

Swietnie, że U2 wraca do WAW - brakowało ich, a niedrogie połączenie z Berlinem to rewelacja. Mam nadzieje, że pójdzie im lepiej niż kiedyś na KRK-SXF
09/08/2018 15:31  

gość_836d8 - Profil
gość_836d8
  
Widzę, że nawet w wątkach WAW, Rzeszowiacy szczekają na LUZ. Nie lepiej jest napisać coś pozytywnego, a nie tylko zawiść...
09/08/2018 14:59  

gość_91eff - Profil
gość_91eff
  
Dzieki powiązaniom finansowym EasyJet a Menzies Aviation zawsze MA mysli o uruchomieniu stacji na lotnisku gdzie EJ ma co najmniej 4 rotacje dziennie a tu bedzie blisko. Juz raz bylo bardzo blisko i do tej pory jak ktos wspomni o Menzies w Ls to gesia skorka robi sie tamtejszemu kierownictwu na sama mysl :)
09/08/2018 14:46  

gość_bd96a - Profil
gość_bd96a
  
gość_5f12c - przenosiny Malpensy z LUB do WAW bylyby dosc logiczne, nawet na chlopski rozum o wiele wiecej ludzi powinno latac na glowne lotnisko Mediolanu ze stolicy kraju niz z malego lotniska w Polsce B.
09/08/2018 14:14  

gość_b1367 - Profil
gość_b1367
  
gość_0525f@: Tak, tak, a fajerwerki gratis!
09/08/2018 14:04  

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie