Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b8a48
2020-02-16 23:44
@Kelo ale wraca od sezonu letniego. I wypełnienie będzie jeszcze lepsze ;)
Rzeszów- Newark wypada od października, przydałaby się się jeszcze męska decyzja w Budapeszcie z Chicago. Uruchomienie tych dwóch tras to była kosztowna głupota, samoloty mogły w tym czasie zarabiać na egzotycznych czarterach z biurami podróży.
gość_067ae
2018-07-16 14:20
Wypełnienie nie zawsze przekłada się na zyski. LOTy do Hanoi były pełne, ale połączenie się nie opłacało. Gdyby sprzedać bilety za 1 zł to wypełnienie było by 100%, tylko że każdy lot generował by gigantyczne straty. Więc ważna jest informacja (której zapewne się od LOT nie dowiemy) jakie są wyniki finansowe tego połączenia.
gość_66e97
2018-07-13 11:00
Jak mały port małego miasta uciera nosa dużym miastom i dużym lotniskom to jak zwykle na tym forum wylewa się fala hejtu!
Boli! Polaka zawsze Boli
gość_6ecb8
2018-07-12 16:05
Czyli drogi adam1987 uważasz że 87% wypełnienia to jest porażka? To w takim razie jaki LF dla ciebie jest sukcesem?
adam1987
2018-07-12 11:43
Po pierwsze "pan z LOTu" określający połączenie jako sukces, to akurat żaden wyznacznik, bo trudno, żeby firma określała swoje połączenia jako porażkę.
Po drugie gdzieś czytałem, że wynajęty od linii Neos B787-9 ma latać między innymi z Rzeszowa, a to mogłoby wskazywać na bardzo duży popyt na tej trasie, choć raczej w klasie ekonomicznej. LOTowskie b787-9 mają po 294 miejsca, a ten ma aż 359 (wg. Wikipedii). Z drugiej strony to może być przypadek i wynika to z obsługi tej trasy z Warszawy, a w Rzeszowie maszyna jest podstawiana przypadkiem ze względu na rotację W.
gość_2607d
2018-07-12 11:40
Do wszystkich hejterów - 87% przed szczytem sezonu nie jest złym wynikiem, cargo lata pełne i co ciekawe nie tyle Dolina co firmy z Ukrainy, przód nie lata pusty. owszem, to nie jest Warszawa, ale też nie jest tak, że tylko Y lata. Y+i C powyżej oczekiwań. Biorąc pod uwagę sezonowość rynku TATL to ciekawy jestem jak będzie zimą/wiosną.
gość_9e840
2018-07-12 00:20
Jak ja uwielbiam te głosy ekspertuf lotnictwa piszących tutaj. Dobrze, że choć wiedza jak kalkulator na komputerze używać.
gość_1ccff
2018-07-11 21:40
To są błędne dane jeśli chodzi o oferowanie. 25.06 był odwołany lot czyli oferowanie o 504 fotele mniej a LF 87%
gość_fce8e
2018-07-11 20:33
gość_839aa - znasz taką linię lotniczą, która wypełnia w 100% klasę business i economy+, a w w ekonomicznej wozi głównie powietrze? I LOT też taką linią nie jest, bo takich linii nie ma. Obłożenie w klasach wyższych na lotach z RZE jest bardzo przyzwoite. Świadczy o tym opinia pana z LOTu, skoro połączenie określa jako sukces. Kropka!
gość_fce8e
2018-07-11 20:26
gość_bb1c2 - ale Newark to nie jest wcale taka amerykańska prowincja jak piszesz. Ich też stać na loty transatlantyckie do Polski nie tylko NY i Chicago ....
gość_fce8e
2018-07-11 20:23
I już się odezwali "fahofcy". Jak gościu z LOTu mówi że sukces to może jedna wie co mówi?!
gość_61a47
2018-07-11 18:42
Pomyłka - 87%: "Małe sprostowanie: LO zaoferowało 4032 miejsca i jest to 87% (przewieziono wg OAG 3513 pax)."
zobacz link Poprawcie z łaski swojej.
gość_61a47
2018-07-11 16:19
81% tylko? Myslałem, że więcej... Ciekawe jak będzie w zimie...
gość_91905
2018-07-11 15:31
213 siedzen ekonomicznej na 252 daje 84 %
Tak tak wiem, że to czesciowe odciążenie Warszawy jak i zabranie odebranie paxów Lufie. Więc wynik zadowala.
gość_efaed
2018-07-11 15:07
Wypełnienie w 81% to raczej nie jest rewelacyjny wynik. Brak informacji o tym czy połączenie jest dochodowe co patrząc na obłożenie i liczne promocje wydaje się wątpliwe.
gość_daf48
2018-07-11 14:46
A czy możnaby zapytać pana Konrada przy okazji jak z cargo na tej trasie? Dużo tego lata w obie strony?
gość_daf48
2018-07-11 14:40
Tylko czekać na drugą rotację ;)
gość_839aa
2018-07-11 14:36
load factor to jedno - pytanie jak się rozkładają pasażerowie - jeśli 99% to ekonomiczni to porażka a jeśli ECONOMY + i BIZNES są wykorzystane w 100% to LF może być nawet 60% i tak linia zarobi