Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_0c608
2018-08-24 23:05
Nie wspominając już o jakości usługi (skąpstwo, brudne samoloty, wygniecione siedzenia, zużyte samoloty) - LOT to dno dna, wieczorne rejsy ZAWSZE są opóźnione, głównie krajowe. Dość już tłumaczeń w stylu: Z przyczyn operacyjnych lot jest opóźniony, pasażerów przepraszamy...i mamy w dupie. Osobiście robię wszystko by latać każdymi innymi liniami, nawet dłużej, ale oni są przewidywalni. Oby więcej ludzi z takim podejściem i LOT wystrzelić w kosmos. Lot dogania PKP. Wstyd nazwać narodowym przewoźnikiem
Wojtek
gość_f1066
2018-07-19 09:07
Pewcom Lufthansy: w LH opóźnienia to też norma. Do tego ostatnio lecąc tranzytem przez Monachium do Timisoary miałem dwa odwołane loty jednego dnia. Do stanowiska obsługi LH stałem ponad godzinę. W międzyczasie przyszła tylko Pani z LH z komunikatem mniej więcej takiej treści: "Do Timisoary lotów jest mało, najbliższe są niemal w pełni obłożone, nie gwarantujemy, że polecicie tam jutro czy nawet pojutrze, możemy Wam przebukować bilet gdzie chcecie, np. do Budapesztu, skąd można dojechać autobusem ale to już radźcie sobie sami". Trochę ładniej to powiedziała ale sens był dokładnie taki. LH sprzedaje bilety na loty łączone, z przesiadką już od ok. 1h ale kupowanie takiego biletu z czasem przesiadki poniżej 2h jest bardzo dużym ryzykiem, o ile nie nastawiamy się na pozyskiwanie rekompensat. Osobiście wolę dolecieć w danym dniu z lotem, choćby z opóźnieniem, niż dzień później z LH.
shorty: Szwajcaria jest w Schengen.
od ponad roku nie pamiętam żeby LOT sie nie spóźnił, Belgrad do ok 1 w jedna strone. Ostatnio z Zagrzebia 45 min. jak moge i mam loty łączone to tylko LH. Do sząłu mnie doprowadzają swoimi cenami ale jade na lotnisko tłum na T2 do security, ide na T1 a tam pusto. nikt tym ne steruje. Ponadto brak rękawów dla LOT-u i debilne tłumaczenia jakiejś średniio uprzejmej stewki ze to po za schengen to nie ma rekawów!!!!!! przyleciałem z Zurichu i jakoś był. tłum ludzi po wyjsciu z autobusów też ogromny to po zagrzebiu kilka stanwisk jest schowanych z boku ale tez nikt tym nie steruje i ludzie się kłebią. na bagaz średnio 20 min czekam, ostanio prawie 40!!!. podobno nie ma ludzi do pracy. zreszta jak ostatnio nas ładoali do autobusu to nie mogli go znlaeźć. jakis podjechał ale nie ten co trzeba !!! burdel Panie , tyle w temacie.
gość_1748e
2018-07-16 11:24
Niech sobie Milczarski wypłaci kolejnych kilka milionów premii, zatrudni więcej pracowników na nielegalnych umowach, zwolni jeszcze paru związkowców i na pewno wszystko będzie dobrze:).
gość_581b4
2018-07-13 16:48
Ojojojoj...
gość_9badd
2018-07-13 12:55
W tym tygodniu leciałem LOTem z W-wy do Wilna i z powrotem. Dwukrotnie były to CRJ-900 Nordiki. Żadnych opóźnień.
gość_f49ad
2018-07-13 11:10
co za bujda z tym LCA - gdzie Cypr a gdzie Krym?!
gość_605d5
2018-07-13 11:06
To co LOT serwuje swoim pasażerom w o ostatnich miesiącach to kompletna arogancja!
Obecna sytuacja w LOT bardzo negatywnie wpływa na wizerunek spółki, a to za odpowiedzialny jest zarząd i właściciel!
Opóźnienia i odwołane loty to nie wszystko. Sam doświadczyłem dwóch odwołanych rejsów w krótkich odstępach ale na tym się nie kończy… Kolejki na lotnisku do zmiany odwołanego rejsu na inny są tak długie, że czasami trzeba czekać ponad godzinę.
Call center LOT praktycznie w ogóle nie działa. Próbując dodzwonić się do agenta czas oczekiwania wynosi min. 40 min a czasami rozmowa jest po prostu rozłączana…
Zarząd się chwali rozbudową siatki połączeń podczas gdy brakuje samolotów do wykonywania obecnej siatki, gdzie logika?
Akcja z 787-9 uczestniczącym w gali to kolejny żart… Trochę mi przypomina malowanie trawników na zielony kolor na wizyty komunistycznych dygnitarzy w poprzedniej erze.
Szacunek należy się personelowi pokładowemu, który naprawdę się stara o utrzymanie odpowiedniej jakości. Tu dodam, że osobiście popieram ewentualny strajk!
Latem LOT od kilkudziesięciu lat i tak haniebnej sytuacji sobie nie przypominam.
solokhumbu
2018-07-13 09:08
Powiem może dosadniej: Panie Majszyk, przestań Pan p*****!! LLoty WAW-LCA zarówno przed rozpoczęciem nielegalnej okupacji Krymu przez Putina, jak i teraz przebiegały i przebiegają setki km od Krymu. Zatem sytuacja na Półwyspie nie miała i nie ma wpływu na punktualność lotów z Pl na Cypr. Po prostu LO nie ogarnia maszyn, rotacji, awarii i tyle!
Kiedyś tzw. IV RP zwałała wszystko na Tuska, teraz widzę, że do tego elitarnego grona dołączyła też Rosja ;)
@gość_896a1: serio? Ile na forum bylo glosow na ten temat tydzien-dwa temu, ze p.com nie reaguje na notoryczne problemy z opoznieniami LOTu, ktore dotykaja tysiecy pasazerow? A jak w koncu sie zebrali i napisali w miare rzetelny raport (patrz uwaga gość_182e5 - w punkt), to dalej zle?
gość_b20cd
2018-07-12 22:28
Myślę, że ciekawszy by był artykuł o agentach obsługi naziemnej w WAW. Ale taki dokładny, zwierający w sobie informacje od zarządów oraz pracowników. Zwłaszcza problem pracowników powinien być ciekawy. Tylko niech on będzie rzetelny i dokładnie opisujący problem. Artykuł powinien również zawierać dane o opłatach nakładanych przez PPL na rzecz AON. Dopiero taki obraz wszystkim uświadomi gdzie leży problem w punktualności oraz jakości obsługi na Lotnisku Chopina. Niech ludzie się dowiedzą jaka jest prawda.
salesmenpolska
2018-07-12 21:09
PS - Zapraszam na blog o podrozach lotniczych FlyDonkey.pl
salesmenpolska
2018-07-12 21:08
Czy Redakcja moglaby przygotowac to samo porownanie ale W czasie ladowania? Zaleta lot sa zapasy czasowe na rejsach plus badz co badz bardzo fajne zalogi ktore staraja sie czesto „dodac gazu” i doleciec szybciej niz normalnie. Ja porownuje osobiscie loty wg czasu ladowan i opoznione w tym roku bylo 3 loty na 40 odbytych z LOT (92,5% punktualnosci) a laczne opoznienie to 1h15m. Dzieki Bogu nie bylo tak zle jak w artykule
gość_bc9a4
2018-07-12 19:29
Dobry artykuł. Brakuje mi jednak porównania do innych linii lotniczych podobnej wielkości.
gość_bbfdb
2018-07-12 18:17
LOTem lataja desperaci jedynie. Lot z Londynu do Warszawy kilka razy opozniony po 1.5-2h. I to mi starczylo by nie latac ta linia
gość_182e5
2018-07-12 18:02
powinni trzymać dodatkowy szeroki kadłub cały czas w rezerwie? serio?
Gość_e7598: Lot z LAX o którym wspominasz już ma szacowane opóźnienie 40-u minut, a poranny lot z ORD miał ponad godzinne opóźnienie (mówię o tych do WAW). Patrząc na opóźnienie przy lądowaniu to rzeczywiście jest ich mniej, ale wciąż jest kilka odwołanych lotów i parę opóźnień powyżej godziny.
gość_896a1
2018-07-12 16:42
Kolejny stronniczy artykuł ,mający chyba tylko na celu znów pozostawić wrażenie, że coś jest nie tak z LOTem. Jak czytam przytoczone w tekście liczby i porównania z zeszłym rokiem 98,5% wobec 98,7% lotów wykonanych czy 63% rok temu a 61% punktualności teraz, to czy jest to aż tak duże pogorszenie??
Rozumiem, że Redakcja zrobi teraz równie rzetelną analizę konkurentów Lotu? Bardzo chętnie poczytam tu o wynikach Lufthansie, Air france, KLM czy Wizzairze z Okęcia albo Ryanair z Modlina. A najlepiej jeszcze takie dane dla ich lotnisk: Frankfurtu, Monachium, Paryża czy Amsterdamu
gość_39c5b
2018-07-12 16:11
drogi autorze, nie jest prawdą, że: "oferując im alternatywne loty wszystkimi dostępnymi liniami"poza tym "...zajmuje 19 miejsce, a za nim jest wiele innych regularnych linii, np. Lufthansa." no litości... o jakim porównaniu ilości operacji mowa...