gość_b154a
2020-05-10 10:31
generalnie decyduje numer lotu
gość_fb69d
2018-07-12 15:38
Warto walczyć o odszkodowanie, sam skorzystałem z usług pośrednika walcząc z liniami lotniczymi, było to claim flights, wzięli tylko 25% od kwoty
adam7691
2018-07-06 12:04
bardzo logiczna decyzja, zupełnie nie rozumiem ostatniego zdania artykułu: "Wyrok TSUE, choć uzasadniony w logiczny sposób, może wprowadzać w błąd pasażerów, którzy doświadczą przelotu na pokładzie jednej linii lotniczej, ale wnioski o odszkodowanie za odwołany lub opóźniony lot będą musieli kierować innego przewoźnika, u którego zarezerwowali rejs".
Moim zdaniem było by dokładnie odwrotnie, kupując bilet w firmie A, zwracam się o odszkodowanie do firmy A, nie B (i nie interesuje mnie kto fizycznie wykonał lot), proponuję patrzeć na numer rezerwacji i nazwę przewoźnika, a nie malowanie samolotu.
Przykładowo jeżeli kupię bilet na lot realizowany przez LOT, a zostanie on wykonany przez Neos, to do kogo mam się zwrócić o rekompensatę za opóźniony lot, ... jest oczywiste, że do LOT
gość_ee099
2018-07-05 16:48
Ciekawe co na to Hahn Air :)
gość_29954
2018-07-05 14:43
Słuszny wyrok. Klient kupuje bilet w danej firmie, zawiera z nią umowę, a to, że ta firma używa do wykonania usługi jakichś podwykonawców to jej sprawa, klient nie ma umowy z podwykonawcami, tylko z tym kto sprzedał bilet.