Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_019b5
2018-10-24 14:30
Z wykształcenia anglista. Typowy polityczny zrzut do spółki Skarbu Państwa.
gość_39c5b
2018-07-04 13:58
Dyskusje o ograniczeniach środowiskowych przy lotnisku, z którego nic nie lata są wręcz śmieszne. Ciekawe co mieszkańcy RDO powiedzą na ruch na swoim niebie i jak to rozegra wtedy PPL :D
gość_59b37
2018-07-04 13:56
Już dawno mówiłem, że nie trzeba strajkować - tylko taczki skombinować... [tak]
Pozdrawiam Maciek
gość_e494a
2018-07-04 01:03
Szpikowski doprowadził do bankructwa linie której był prezesem Air Italy Polska teraz zaora PPL. Rzeczywiście dzięki taki orłom i ekspertom Polska nie tyle wstaje z kolan, ale leż na wznak...
gość_1f637
2018-07-03 23:57
Żałosny gość. Na Okęciu mogą być dwa terminale połączone podziemną kolejką jak na Heahtrow. Może powinien trochę poczytać w temacie lotnisk bo studia na filologii angielskiej w żaden sposób nie przygotowały go do funkcji którą pełni.
Modlin ma umowę z Ryanair do 2023. Później może ustawić nowe ceny, nową siatkę itd.
Ryanair wcale nie będzie miał komfortowej sytuacji po 2023 bo ograniczenia na Okęciu spowodują że linie lotnicze będa miały do wyboru Modlin lub Radom. A co wybiorą to jest raczej oczywiste.
wyluzowany
2018-07-03 21:38
Żenada panie Szpikowski, żenada. Błazenada w PPL sięga już zenitu.
gość_01370
2018-07-03 18:51
No coz, na Radomskie szalenstwo nie ma lekarstwa, niestety. Ten Pan sie kompromituje z woli swoich mocodawcow. Na ale takich orlow wybral niby madry i niby europejski kraj w XXI wieku.
gość_0768a
2018-07-03 17:38
Wyjątkowy krętacz z tego Prezesa.
Sam sobie zaprzecza w prawie każdym wątku. Nie odpowiada na pytania wprost, tylko kręci tak aby nie udzielić oczywistej, często negatywnej dla swojej organizacji odpowiedzi. Widzi błędy u wszystkich tylko nie na swoim podwórku. Jednocześnie jedyny prezes lotniska na świecie, który publicznie mówi, że jego lotnisko jest do niczego, nic się nie da już poprawić i wogóle nadaje się do "zaorania". Mówimy o prezesie jednego z najlepiej zlokalizowanych, skomunikowanych z miastem portów lotniczych w Europie!
Absolutnie nie jest prawdą, ze z Okęcia nic nie da się już wycisnąć. Da się, i nawet nie będzie to tak drogie jak CPK. Może tylko koszty społeczne (wysiedlenia Raszyna i okolic oraz więcej hałasu) będą wysokie, ale to jakoś władzy nie powstrzymuje w innych dziedzinach zarządzania Państwem.
Nawet jeśli CPK kiedykolwiek powstanie, to ludzie tacy jak ten prezes i obecne władze PPL zmarnują nawet tak kosztowną inwestycję. Bardzo nieprzyjemny, polityczny najemnik poprostu. Tylko, że ludzie nie są głupi i widzą o co chodzi.
gość_1237a: po prostu z PiSu!
gość_1237a
2018-07-03 15:48
pytanie podstawowe ;
skąd ten "człowiek" się znalazł - ze Świecia czy z Pruszkowa Wschodniego ?
gość_b018e
2018-07-03 14:53
Warszawiacy nie mogą zrozumieć, że Okęcie się zamknie, Modlin się rozpadnie i gdyby nie Radom to będą musieli do Bydgoszczy jeździć żeby polecieć na te swoje allinclisivy do szarmelszejk.
gość_ec29c
2018-07-03 14:48
Po jakiego grzyba lotnisku operującego na granicy przepustowości jacyś pasażerowie tranzytowi?
Przecież to marnowanie przepustowości:
20 mln to może być 14 mln z/do Okęcia plus 6 mln tranzytowych, a może też być 19 mln bezpośrednich i 1 mln tranzytowych.
W ten sposób właśnie znalazłem ukrytą rezerwę przepustowości w wysokości 5 mln paxów, którą można wykorzystać bez żadnych inwestycji, czy zwiększania hałasu!!!
gość_47715
2018-07-03 14:28
Strasznie irytujące jest jak szef jakiejś organizacji mówi o swojej firmie per "ja". "ja wybuduję, ja wyremontuję, ja się dostosuję" itd., to nie ON zrobi, tylko spółka, którą On zarządza. Takie podejście do tematu sugeruje, że nie traktuje zarządzania PPL jako swojej funkcji tylko traktuje PPL jako swoją własność. Trochę pokory. Każdego prezesa da się zmienić.
gość_4ff6f
2018-07-03 14:05
Wreszcie ktoś mądrze i głośno zaczął mówić o politycznej abstrakcji portu w Modlinie. Lotnisko to od samego początku było skazane na porażkę: nieudolne inwestycje, nieprawidłowo wykonane plany biznesowe, podkładanie się Ryanerowi byle by latał.
W tekście zabrakło najważniejszej informacji: Wojewódzki Inspektor Nadzoru Budowlanego cofnął pozwolenie na użytkowanie Portu. Port odwołał się do Głównego, który podtrzymał decyzję. Obecnie sprawa pewnie trafi do sądu administracyjnego, który też się nie podłoży i w imię bezpieczeństwa pasażerów podtrzyma decyzję zakazującą eksploatacji lotniska. Także niebawem czeka nas po raz kolejny cyrk na kółkach...
gość_c8d62
2018-07-03 13:11
Nie mogę tego faceta czytać. To jest typowe pisoffskie krętactwo, on nie ma zamiaru zrobić tak, żeby nam pasażerom było lepiej, tylko, żeby realizować nie artykułowane publicznie cele pisoffskiego lobby z Radomia. To jest facet, który odpowiada za cenzurę mediów w salonikach biznesowych, który zabronił tam dystrybucji Gazety Wyborczej i Polityki, ograniczając ofertę polskich gazet do takich fajnych tytułów jak Nasz Dziennik, czy Gazeta Polska. Pismeni uznali, że uszczęśliwią naród nowym lotniskiem, i że pokażą Struzikowi, gdzie raki zimują. Kręcą też z kwestią wynajmowania powierzchni na Okęciu, u tego faceta nic nie jest transparentne, wszystko jest otulone słowną magmą, obliczoną na ściemnianie. PIS tak ma.
gość_fd9da
2018-07-03 12:23
Czy redaktor portalu nie mógłby zarzucić kłamstwa towarzyszowi szpikowskiemu odrazu w wywiadzie? Ten gośc łże.
Zamkniecie lotniska wynikało ze złego wykonania NOWEJ DROGI startowej a nie stanu starej. Ograniczenia środowiskowe w Modlinie dotyczył OBECNEGO stanu. Rozbudowa terminala ZAWSZE wymaga nowego postepowania srodowiskowegowego. Wiec mowienie iz Radom "ma" jest zwykłym kłamstwem.
Szpikowski i ARUP celowo oszukuja ludzi nie pokazując nakładającego sie na cudowny Radom oddziaływania portów w Lublinie, Krakowie i Katowicach. Na dodatek zeby oszukac ludzi w ARUP obszar ograniczono do 1godziny na STAN OBECNY. Pominieto też taki drobiazg jak to ,że Modlin jest 40min od Centrum Warszawy po dociagnieciu liniii kolejowej.
Kłamczuszek Szpikowski mammi 55minutami w sytuacji w której PKP na lata 2019-2021 zapowiedziała CAŁKOWITE WSTRZYMANIE ruchu kolejowego do Radomie z powodu modernizacji odcinka WARKA- RADOM.
Po tylu kłamstwach powinien wylecieć
gość_caba0
2018-07-03 12:09
no i teraz czekamy jak się będzie tłumaczył zarząd Modlina, może w końcu pochwali się swoją mityczną umową z Ryanairem:) a taki był zadowolony, że ją podpisał, a tu proszę. Szkoda, że nie dali Ryanairowi latać za darmo albo dopłacać do paxa, wtedy by mieli z 6 mln rocznie i jeszcze większy sukces:) taka radosna twórczość zarządu Modlina....
Strasznie denerwują te przecinki przed każdym więc i bowiem.
LOL. Pierwsze słyszę, żeby Radom miał być dla południa kraju.
Gość_4e453 - skąd Ty to wziąłeś?
gość_4e453
2018-07-03 10:16
Dużo słów, aby zanegować fakty podane w pytaniach, które pokazują, że kierownictwo PPL działa na szkodę spółki. Najbardziej absurdalny to ten Radom kupione na polecenie pisowskiego lobby z tego regionu. Małe lotnisko w miejscu, z którego nikt nie będzie latał bo Katowice i Kraków obsługują Południe kraju.