Finnair: Airbusy A321LR mogłyby polecieć do Chin

Finnair: Airbusy A321LR mogłyby polecieć do Chin Airbusy A321LR mogłyby obsługiwać tzw. “długie i cienkie trasy”, czyli połączenia dalekodystansowe, na których możliwości oferowania samolotów szerokokadłubowych przewyższają istniejący popyt, wyjaśnił Pekka Vauramo, prezes Finnair podczas uroczystości 30-lecia inauguracji bezpośrednich lotów na trasie z Helsinek do Pekinu. Finnair obecnie przygląda się możliwości...
02/07/2018 08:30   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_f2bdb 2018-07-02 14:54   
gość_f2bdb - Profil gość_f2bdb
gość_29954: jak na razie klopoty linii Norwegian na podobnych trasach, o ktorych mowisz, obslugiwanych przez mniejsze samoloty, zaprzeczaja twoim prognozom. W jaki sposob chcesz wygenerowac odpowiednia liczbe pasazerow z lotnisk typu Bratyslawa czy Wroclaw do USA, nawet przy lotach dwa-trzy razy na tydzien? Trasy rzadko obslugiwane sa malo atrakcyjne dla pasazerow wysokoplatnych, a dzieki takim pasazerom linie tradycyjne zarabiaja kase.
wyluzowany 2018-07-02 12:06   
wyluzowany - Profil wyluzowany
O2ba9
Te Embraery należą do Nordic Regional Airlines
gość_29954 2018-07-02 11:54   
gość_29954 - Profil gość_29954
I właśnie taki model samolotu jak A321LR położy całą strategię LOTu i CPK. Ludzie będą latać bezpośrednio z Budapesztu, Pragi, Bratysławy, Krakowa czy Wrocławia do USA.
Hub nie wygenreuje odpowiedniej liczby pasażerów żeby to było dochodowe przedsięwzięcie.
gość_02ba9 2018-07-02 11:03   
gość_02ba9 - Profil gość_02ba9
Embraerów we flocie już nie mają?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy