gość_f2bdb
2018-07-02 14:54
gość_29954: jak na razie klopoty linii Norwegian na podobnych trasach, o ktorych mowisz, obslugiwanych przez mniejsze samoloty, zaprzeczaja twoim prognozom. W jaki sposob chcesz wygenerowac odpowiednia liczbe pasazerow z lotnisk typu Bratyslawa czy Wroclaw do USA, nawet przy lotach dwa-trzy razy na tydzien? Trasy rzadko obslugiwane sa malo atrakcyjne dla pasazerow wysokoplatnych, a dzieki takim pasazerom linie tradycyjne zarabiaja kase.
wyluzowany
2018-07-02 12:06
O2ba9
Te Embraery należą do Nordic Regional Airlines
gość_29954
2018-07-02 11:54
I właśnie taki model samolotu jak A321LR położy całą strategię LOTu i CPK. Ludzie będą latać bezpośrednio z Budapesztu, Pragi, Bratysławy, Krakowa czy Wrocławia do USA.
Hub nie wygenreuje odpowiedniej liczby pasażerów żeby to było dochodowe przedsięwzięcie.
gość_02ba9
2018-07-02 11:03
Embraerów we flocie już nie mają?