greg0303
2018-06-22 14:42
Po oddaniu pakietu większościowego programu CSeries w ręce Airbusa, Bombardier planuje zmiany w pozostałych modelach samolotów.
Wnętrze typu Atmoshere zostanie zaprezentowane w maszynie CRJ900 (w barwach linii Delta Air Lines) w przyszłym miesiącu podczas targów lotniczych Farnborough 2018.
Ten koncept wnętrza może również w przyszłości zostać użyty w samolotach turbośmigłowych serii Q400.
Kto podróżówał na pokładzie maszyn CRJ700/900/1000 to wie, jak mało przestronne są ich wnętrza w porównaniu do E-170/175/190/195. Bardzo małe schowki na bagaż podręczny w kabinie pasażerskiej powodują, że często trafia on do luku bagażowego, który ma również bardzo małą pojemność.
Bombardier nie planuje wymiany silników w samolotach serii CRJ na jednostki napędowe nowej generacji, ze względu na większą masę, która by miałą negatywny wpływ na parametry lotu.
Samoloty serii CRJ nie mają systemu A/T (autothrottle), ale mają systemy FADEC (full authority digital engine control) i CLB (climb detent).
gość_0424b
2018-06-21 20:46
"nie wiem, może ktoś wie czy te aktualnie produkowane mają A/THR" - nie sądzę, NextGen-y nie mają a późniejsze zmiany to tylko w kabinie
gość_61c5a
2018-06-21 15:32
nie wiem, może ktoś wie czy te aktualnie produkowane mają A/THR