Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c79dd
2018-06-19 16:30
Billund niestety ma bardzo słabe obłożenie, a szkoda. Jest mnóstwo polaków którzy podróżują miedzy zachodnia polską i jutlandią ale wybierają auto...
W ogóle w ich "fare finder" nie było Billund-Poznan nigdy, o dziwo...
solokhumbu
2018-06-19 10:17
Halo, halo, spokojnie z tym kasowaniem.
CFU jest zwijane zawsze na zimę i na >90% wróci za rok latem.
GRO - j/w
MAD - zapewne też jest zawieszane, wróci również w S19. Choć w konktekście braku Barcy albo GRO albo MAD (lub oba :D) miałby rację bytu.
BGY - widać, że grzebią w systemie, jeszcze parę dni temu były loty do Bergamo na całą zimę, ale... w dość ciekawym układzie: pt po południu z POZ i nd wieczorem z BGY.
Natomiast:
BLL - patrząc na ceny i frekwencję zapewne faktycznie pójdzie do piachu. Tej trasie od początku trudno było wróżyć świetlanę przyszłość
BCN - to już było ogłaszane kilka tygodni temu, ostatni rejs na El Prat już za kilka dni :(
@gość_6a721
te kasacje pewne?
to juz nie bedziec nic w region Barcelony....
gość_6a721
2018-06-19 00:02
Póki co od Ryanair na zimę skasowane jest: Billund (!) , Girona (!) , Korfu, Madryt (!) , Bergamo (!), oraz od Wizzair Barcelona (!). Czy cos będzie za to?!
gość_505ce
2018-06-18 16:18
Czy ktoś wie czy POZ ogłosi w końcu nowe połączenia? Przy takiej dynamice powinni wstawić przynajmniej 2 kolejne maszyny ( Ryan i Wizz ). Dodatkowo powinna być zwiększona częstotliwość co CPH itd.... w grudniu pisali że będą nowe połaczenia w tym nowy hub , jest czerwiec i cisza niestety !!!
gość_85ef2
2018-06-16 17:14
Adam7691
gość_46709: Poznań nie potrzebuje lotów transatlantyckich , tylko loty do europejskich lotnisk: Paryż, Londyn, Amsterdam, Madryt, z sensownymi przesiadkami, WAW, MUC i FRA to trochę mało.
Paryż, Londyn, Amsterdam, Madryt, Bruksela Helsinki Wiedeń Zurych to podstawa. O tych kierunkach celowo nie wspomniałem bo to standard powinien być w przypadku Poznania
adam7691
2018-06-16 11:16
czy naprawdę wzrost o ileś tam pax jest tak ważny, żeby się tym ekscytować, ja raczej ekscytowałbym się liczbą tras i przewoźników, a z tym POZ nie wygląda najlepiej, szczególnie odliczając chartery
@gość_46709, Poznań procentowo wygląda super, ale pisanie, że już niedługo ilość PAX będzie na poziomie WRO to lekka przesada. Analizując wynik za maj wychodzi na to, że w stosunku do Wro lotnisko w Poznaniu zmniejszyło stratę o ok. 20k pasażerów. Czyli lekko cztery lata (przy takich wzrostach i stagnacji we Wro) zajmie "przescignięcie" WRO.
adam7691
2018-06-15 22:44
gość_46709: Poznań nie potrzebuje lotów transatlantyckich , tylko loty do europejskich lotnisk: Paryż, Londyn, Amsterdam, Madryt, z sensownymi przesiadkami, WAW, MUC i FRA to trochę mało.
gość_46709
2018-06-15 20:08
Czekamy na bezpośrednie transatlantyckie i azjatyckie loty z poznańskiej lawicy i uda sie szybko zająć miejsce w elicie lotnisk regionalnych w Polsce a już niedługo przescigniemy Wrocław
gość_fb31e
2018-06-15 15:56
Poznań zaimponowałeś mnie w tej chwili
Brawo, jest szansa na 2,5 mln na koniec roku:)
Brakuje tylko większej konkurencji wśród sieciowych przewoźników...
gość_abec7
2018-06-15 11:00
Masakrycznie wielkie wzrosty.Brawo POZ ! W tym roku lekko przekroczymy 2,3 mln pax.Można liczyć na to że w 2020 przekroczymy upragnione 3 mln.