LOT poleci z Warszawy do Londynu City

LOT poleci z Warszawy do Londynu City Rejsy będą obsługiwane według następującego rozkładu połączeń: codziennie (oprócz niedziel) samoloty wystartują do London City o godz. 7:15 i wylądują o 9:00. Popołudniowa częstotliwość z Warszawy została zaplanowana na 16:15 z przylotem o 18:00 (poza sobotami). Rejsy z LCY zaplanowane są na 9:30 czasu lokalnego z lądowaniem w Warszawie o 13:00 oraz o 18:30 z lądowaniem o...
14/06/2018 10:14   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
POZer 2018-06-19 08:29   
POZer - Profil POZer
LOT musi troche zastopować, złapać oddech. Przy tak szybkim rozwoju jest coraz wiekszy chaos a jakość tragiczna. Powinni skupic sie na serwisie, punktualnosci. Przez 3 ostatnie moje loty to:
1. zagubiony bagaż, dostarczony po dobie
2. kilkugodzinen opóźnienie, powrot pozna noca
3. opoznienie pierwszego samolotu, nie zdarzylem na przesiadke i jazda prawie 5 godzin samochodem
Panowie z Lotu, jakość, jakość, jakość a nie jakoś to będzie....
Teraz jak tylko bede mial wybór lece Lufa, mino że czuje sie patriotą. Latam biznesowo i bilety do tanich nie należa a jakość gorsza niz w wizz!
gość_568b6 2018-06-18 23:21   
gość_568b6 - Profil gość_568b6
gość_251b0; Wydaje mi się, że RYR ma mega korzystne stawki wynegocjowane z lotniskiem w zamian za generowanie wielomilionowego ruchu turystycznego. Aby EasyJet czy Wizzair miał podobne traktowanie musieliby otworzyć niemal tyle samo połączeń co RYR.
gość_251b0 2018-06-18 22:09   
gość_251b0 - Profil gość_251b0
@gość_db254 A ja się zastanawiam dlaczego Wizzair oraz easyJet nie latają do Dublina?Boją się konkurencji Ryanaira?
scrillo 2018-06-18 22:08   
scrillo - Profil scrillo
@aguirre: Akurat w sezonie zimowym uważam, że LO mógłby spróbować Turyn 2x dziennie, który na początku wystartuje z ruchu turystycznego (głównie narciarski), a docelowo byłby to kierunek biznesowy. Potencjał pod zimowy ruch turystyczny maja też: Salzburg, Innsbruck i być może Chambéry lub Lyon.
W miarę wymieniana Dashów na bardziej ruchliwych trasach na E Jety, LO mógłby użyć ich do zwiększenia częstotliwości na bliższych trasach.
Gość_db254: Zgadzam się z tobą względem DUB, bo od czasu jak Aer Lingus przestał latać to Ryanair ma monopol, a jest to zarówno biznesowy jak i roboczo-rodzinny kierunek.
BA850 2018-06-18 20:45   
BA850 - Profil BA850
@gość_db254: myślę, że LCY zostało utworzone pod klientów biznesowych/finansistów, niekoniecznie pod emigrantów...
gość_db254 2018-06-18 16:03   
gość_db254 - Profil gość_db254
No dobra. Ladek, powiedzmy ze jest to najbardziej "emigrancki" punkt na mapie Europy. A co z DUB ? Rajaner ostal sie ino z lotami na te przekleta wyspe, kase kosi jaka chce to LOT nie moglby sie do tego tortu podpiac ?
aguirre 2018-06-17 22:30   
aguirre - Profil aguirre
jjemiolo: Jak napisałem - ciesze się z taktyki zwiększania częstotliwości, zamiast szukania na siłę nowych połączeń. Lepiej, jak LO we wszystkich wschodnioeuropejskich dorówna do 2x dziennie, niż będzie szukał w dolnej części Twojego koncertu życzeń. Poza tym pamiętaj, że z 4 wymienionych przez Ciebie (3 stolice i CGN) tylko na trasie do HEL nie ma konkurencji cenowej LCC. Dodatkowo FCO i ATH mają konkurencję w postaci AZ i A3. Generalnie nie widzę sensu dodawania niczego nowego w Europie na sezon zimowy. Czy ktoś wie, jak jest z połączeniem do CLJ? Jeśli ok, to szukałbym ew. w tym kraju, bo kolej powolna, krajówki w RO drogie, a autostrad np. w stronę IAS czy SCV nie ma. Ale jeśli CLJ nie idzie, to trzeba spokojnie rozwijać to, co dobrze się zwraca. I ew. reagować na upadki konkurentów.
jjemiolo 2018-06-17 18:41   
jjemiolo - Profil jjemiolo
aguirre: LOT wlasnie robi dokladnie to co proponujesz. Na trasach zachodnio-europejskich prawie wszystkie sa conajmniej dwa razy dziennie za wyjatkiem: GOT, BCN, MAD, NCE (10x/tyg) i VCE (11x/tyg). Piec nowych tras (od 2018): OSL, NUE, HAJ, BLL i LCY sa od razu dwa razy dziennie. Owszem w Europie Srodkowej i Wschodniej jest wiecej tras dokad loty sa rzadziej niz dwa razy dziennie, ale sa to mniejsze lotniska, po czesci typowo-turystyczne, gdzie popyt jest na pewno slabszy zwlaszcza dla ruchu sluzbowego (KSC (11x/tyg), LJU, PUY, ZAD, DBV, BEG (11x/tyg), TGD, SKP, CLJ, KIV (9x/tyg.), OZH, HRK (11x/tyg), MSQ, KUN, PLQ, KGD, LED (8x/tyg), EVN, TBS, TSE, IST). Z tym, ze juz PRG, BUD, ZAG, SOF, OTP, ODS, LWO, IEV, KBP, SVO, VNO, RIX i TLL, TLV sa conajmniej 14 x/tyg lub czesciej. Ponadto, fale przylotowe i odlotowe w WAW na wzajemnie uzupelniajace sie rynki sa dobrze ustawione. Slowem, strultura rozkladu, wedlug mnie, jest w pelni wlasciwa. Rzecz w tym ze jesli LO chce nadal rozwijac wezel WAW to poza dodatkowymi czestotliwosciami do np. STR, OSL, MAD, BCN, musi sie rozgladnac za dalszymi punktami. Moim zdaniem jest ich nadal kilka, podatnych na dwie lub wiecej rotacji dziennie: FCO, ATH, CGN, HEL, albo conajmniej jedna dziennie: BTS, TAT, RWN, IFO, CWC, DUB, MAN, BHX, EDI, GLA, RTM, EAP, TLS, LIS, OPO, TRN, BLQ, LYS, BRE, DRS, LEJ, MMX, SVG, ESB, BEY. Sa tez potencjalne trasy na sezon letni: NAP, MRS, VLC, AGP, BIO, CMN, TIA, SKG, ADB, AYT, CAI, BOJ, VAR, CND. Nie wspominam dalszych tras bo to inny temat. Wiem ze wyglada to troche jak ksiazka zyczen, ale skoro BLL ma byc korzystny dla LO dlaczego nie te inne wymienione?
aguirre 2018-06-16 23:29   
aguirre - Profil aguirre
Dobre posunięcie, bo od startu dwa razy dziennie. Wbrew niektórym dyskutantom uważam, że LO nie powinien teraz otwierać nowych połączeń na kierunkach europejskich (a w każdym razie niewiele), tylko skupić się na zwiększeniu częstotliwości, na minimum 2 razy dziennie na już istniejących, tak aby złapać w ten sposób tzw. ruch wysokopłatny, a więc biznes i przesiadki. Większość podawanych tu kierunków to destynacje atrakcyjne turystycznie, ale nie wróżące dobrego ruchu wysokopłatnego. Do kluczowych i ważnych biznesowo miast europejskich LO powinien natomiast latać 3 razy dziennie.
BA850 2018-06-16 14:32   
BA850 - Profil BA850
@gość_29954: LF 65-70% jest za niski, by utrzymywać to połączenie. Decyzja w Waterside już zapadła, jak uruchomią Elizabeth line, połączenie zostanie skasowane.
gość_9828e 2018-06-15 18:10   
gość_9828e - Profil gość_9828e
gość_ec29c - Piszesz kompletnie nieprawdę. Spójrz na komentarz lysypiotr76. Polskie lotniska mają jednak takie dane.
gość_ec29c 2018-06-15 18:09   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@lysypiotr76

Widziałeś gdzieś takie dane dla Krakowa?
gość_64a9d 2018-06-15 17:04   
gość_64a9d - Profil gość_64a9d
To że chcą pozyskać dodatkowe cztery E190 to jakaś ściema. Przecież na tym lotnisku mogą lądować inne EMB LOTu oraz Q400. Przerost formy nad treścią.
lysypiotr76 2018-06-15 16:52   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
Taka ciekawostka. 58 % wszystkich operacji na LCY wykonują właśnie Embraery.
lysypiotr76 2018-06-15 16:45   
lysypiotr76 - Profil lysypiotr76
POZer - Oczywiście, że polskie lotniska mają takie dane. Tutaj masz dane dla WAW zobacz link
gość_29954 2018-06-15 11:49   
gość_29954 - Profil gość_29954
@BA850: no nie wiem czy LCY-JFK tak umiera, owszem, ponad rok temu zmniejszyli częstotliwość lotów, ale LF jest wciąż 65-70% co dla lotów business class only powinno być wystarczające, żeby połączenie było rentowne.
usuniety 2018-06-15 10:49   
usuniety - Profil usuniety
@gość_ec29c

Ciekawe dane i... wtopa na stronie wileńskiego lotniska:

Ljubljana

Market information 2017: 3,338 pax indirect traffic.
Inbound tourists from Slovakia in 2017: 2,100 pax.
Leisure destination.

;-)
gość_ec29c 2018-06-15 08:53   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
@POZer

Mają i linie i lotniska. To się nazywa unserved/underserved routes. Możesz obie wykupić dostęp do płatnych baz danych.

Czasami zagraniczne lotniska publikują dane. Polskie tego nie robią, bo oni uwielbiają dodawać sobie ważności i eksperckości poprzez dostęp do danych niedostępnych dla innych. Za darmo masz:

1) Wilno

zobacz link

2) Praga

zobacz link

3) Oslo

zobacz link
scrillo 2018-06-14 23:55   
scrillo - Profil scrillo
@POZer: Wydaje mi się, że OAG schedule analiser którego używa pasażer.com ma dostęp do takich danych, bo nawet tutaj wymieniane ilość pasażerów lecacych między BUD I USA.
Co do wymienionych stolic to zgadzam się z Dublinem szczególnie po tym jak Aer Linus skasował to połączenie. Problem jest z tym, że to daleko i raczej B737 musiałby polecieć. Podobny problem dotyczy Lizbony i Casablanki, lecz tam jest mniejszy potencjał ruchu biznesowego.
Co do bliskiego wschodu to myślę, że Baku pasowałoby do obecnej siatki, która obejmuje Armenię i Gruzję. Kiedyś też o Teheranie się słyszało, ale coś ucichło. Amman byłby ciekawym kierunkiem, ale Fr tam wchodzi. Co do Kuwejtu i Dżeddy to nie sądzę żeby był taki ruch.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy