Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_a373e
2018-06-28 20:32
Bedzie od 01.07 787-9 z Neos-a JFK EWR i RZE
gość_f4d4b
2018-06-27 09:27
lot chyba przedobrzył z tym rozwojem, ilosc rejsów ktore odwolal w ostatnim czasie jest ogromna, tazke tych atlantyckich, sprzedanych do ostatniego miejsca, ktore mialy przyniesc kokosy a przyniosą ogromne straty, bo i trzeba przebukowac na innych i wyplacic odszkodowanie prawie kazdemu, bo ludzie teraz reklamowac chca wszysstko zawsze i wszedzie
jjemiolo
2018-06-27 02:52
Czyli od poczatku lipca dwie dodatkowe maszyny 789. Owszem w rozkladzie dochodzi kilka dalszych rotacji of 1 lipca ale to chyba dowodzi ze dzieje sie tez cos wiecej poza oficjalnym rozkladem. Przykladowo, rozklad Okecia sugeruje ze LO lata do PEK prawie codziennie w sezonie letnim podczas gdy oficjalnie jest 3 pary tygodniowo. A swoja droga ciekawe dokad poleci ten 789 Neosu.
Od 30 czerwca flotę PLL LOT wspomoże Boeing 787-9 włoskich lini Neos, posiadający aż 359 miejsc na pokładzie w 2 klasach.
greg0303
2018-06-08 17:44
Od października tego roku bardzo prawdopodobny jest powrót LOT-u do Delhi.
Te rejsy zapewne obsłużą B787.
LOTowska siatka jest już spięta na maxa, a wciąż przecież czeka na otwarcie kilka kierunków ( plus miały być ogłoszone kolejne - powrót do kilku sprzed lat, plus nowe na Ukrainie i kolejne w Niemczech), ale LOT nie ma maszyn - kolejne E195 są opóźnione, Dashe robią po 5-6 odcinków dziennie i po prostu nie wytrzymują tempa, nie wiem jak LOT to ogarnie bez dodatkowych samolotów, szczególnie że lato dopiero się zaczyna...
jjemiolo
2018-06-07 00:58
@762bc: dzieki za potwierdzenie. Niniejszym juz obecnie jest trzy maszyny wypozyczone z Blue Air po prostu dla utrzymania rozkladu. To potwierdza ze potrzeba wiecej wlasnego sprzetu, nieprawdaz?
gość_762bc
2018-06-06 22:52
Zgadza się, lata 735 Blue Air i obsługuje od kilku dni m.in. LO 3849/50. Maszyna to YR-AMB
jjemiolo
2018-06-06 21:31
Kontynuujac sprawe koniecznych wypozyczen dla realizacji rozkladu, LO chyba wynajal dodatkowo 737-500 z Blue Air. Flightradar pokazywal wczoraj ze latal on na kilku trasach, miedzy innymi do WRO. Czy ktos moze to potwierdzic?
gość_18306
2018-06-06 20:17
To "cichociemni" się nalatali... Przy okazji postoju mam prośbę o sprawdzenie instalacji do wody w kiblach klasy ekonomicznej. W grudniu ub. roku leciałem tą maszyną czarterem do Bangkoku i nie było wody w umywalkach czterech kibli. W Bangkoku zapewne też tej usterki nie naprawili bo w drodze powrotnej samolot stał - tylko godzinę, albowiem swój czas stracił czekając na miejsce pod rękawem
gość_a8381
2018-06-06 18:22
Jaka jest konfiguracja tego A330-200 od Jordan Aviation? Znajac moje szczescie, na moj lot (w "C") ORD-WAW pod koniec czerwca , trafie na ten okaz xD
greg0303
2018-06-06 17:10
Airbus szacuje, że do końca czerwca tego roku około 100 samolotów serii A320neo, których montaż końcowy będzie zakończony, nie będzie miało zamontowanych jednostek napędowych, ze względu na kłopoty i opóźnienia dostaw silników Pratt & Whitney PW1100.
Te "szybowce" są już parkowane w Hamburgu i Tuluzie.
greg0303
2018-06-06 17:05
Ostateczny termin wykonania przeglądów silnków Trent 1000, wyznanczony przez EASA i FAA, spowodował uziemienie wielu samolotów B787-8/9. Łopatki turbin średniego ciśnienia ulegały zbyt wczesnemu zużyciu, między innymi były oznaki korozji oraz pęknięcia. Rolls Royce opracowuje zmiany konstrukcyjne, aby wyeliminować te problemy, ale potrwa to wiele miesięcy.
Ponieważ wszelkie wysiłki producenta jednostek napędowych są skoncentrowane na przywróceniu do służby uziemionych samolotów nastąpiły opóźnienia dostaw nowych maszyn B787-8/9, między innymi LOT-owskiego SP-LSC, który planowano miał być gotowy do odbioru dwa dni temu.
Parę dni temu byłem na lotnisku Newark Liberty International i rejs Norwegian z Paryża/Orly był obsługiwany przez B777-200ER linii Euro Atlantic Airways, właśnie ze względu na kłopoty z silnikami B787 norweskiego przewoźnika.
@gość_73238:
Rolls Royce, producent jednostek napędowych Trent 1000, jest fimą brytyjską, nie amerykańską.
gość_dcb4f
2018-06-06 16:53
lepije niech sie spiesza bo niedlugo nic nie bedzie na rynku
gość_9e24e
2018-06-06 16:21
Bo trzebabylo od razu zamowic dla floty airbusy, a nie byc jankeskim wazeliniarzem.
gość_b1367
2018-06-06 15:40
gość_af8c9: Nie ma, bo go nie używają. Dzięki temu jest do wzięcia. Jest tu:
zobacz link
Norwegian z tego samego powodu wynajmuje 747!
gość_73238
2018-06-06 14:07
a takie byly ladne, hamerykańskie :D
gość_af8c9
2018-06-06 13:54
CIEKAWE JAKI TO BĘDZIE SAMOLOT SKORO NA STRONIE PRZEWOŹNIKA NIE MA TAKIEGO W JEGO FLOCIE ?
zobacz link
gość_b1367
2018-06-06 12:35
gość_72119: Raczej MSN 409. MSN 255 już nie lata dla Jordan Aviation.