LOT zamówił kolejnych sześć boeingów 737 MAX 8

LOT zamówił kolejnych sześć boeingów 737 MAX 8 Przewoźnik posiada obecnie w swojej flocie dwa "maxy" o numerach rejestracyjnych SP-LVA i SP-LVB. , dostarczone w grudniu 2017 r. Kolejne dwa dołączą  jeszcze w tym miesiącu. Następny zasili flotę w grudniu br., a szósty w maju 2019 r., które obsługiwać będą najpopularniejsze trasy przewoźnika. Przewoźnik podpisał umowę leasingu...
05/06/2018 11:01   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_b1367 2018-06-07 08:46   
gość_b1367 - Profil gość_b1367
gość_ec29: No i na LHR, bo Maxy8 już teraz latają pełne.
gość_ec29c 2018-06-07 00:00   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
Ja bym jeszcze zamówił MAX-y 10 w konfiguracji na 200 paxów, z klasą biznes 2+2 i economy premium z pitch 33-35.

W sam raz na Astanę, Tel Aviv i kierunki ze znaczącą sprzedażą klasy biznes.
vscrew 2018-06-05 19:21   
vscrew - Profil vscrew
No i bardzo dobrze. Flota 737 powinna dobijać do 20 conajmniej - jest conajmniej 20 kierunków, na których możliwości przewozowe spokojnie wypełnią MAXy, i to kilka razy dziennie. Dokładając do tego 20 787, 30 Embraerów różnej wielkości i te kilkanaście Q400, wychodzi flota o której LOT mówi od 2-3 lat, czyli 80-85 maszyn.
jjemiolo 2018-06-05 18:33   
jjemiolo - Profil jjemiolo
Czyli do 2019 jest pewne 12 Maxow. Skoro do 2020 maja odpasc trzy 734 oraz dwa 738 z Air Blue, stan maszyn 150-200 miejsc na rok 2020 bedzie conajmniej 16 sztuk, wliczajac 4 738NG (wynajete do 2023). Jesli te ostatnie mialyby byc tez zastapione przez MAXy nalezy sie spodziewac kolejnego zamowienia na conajmniej dalsze 3-4 przed uplywem 2020. Ta liczba jest logiczna na najsilniejsze trasy. Dodatkowe potrzeby na okolo 40 maszyn sa w kategorii 100-150 miejsc. E-2 bylby logiczny z uwagi na obecny sprzet ale CS3 wyglada tez dobrze. Tylko czy pojemnosc Okecia oraz dostepnosc zalog pozwoli na taki rozwoj?
wyluzowany 2018-06-05 17:00   
wyluzowany - Profil wyluzowany
Świetna sprawa, komfort w MAXie jest dużo większy niż w A320neo, zwłaszcza tym LH. Lot do Madrytu MAXem jest nieporównywalnie mniej odczuwalny niż jeszcze niedawno B734 czy też B738, a często goszcze na tej trasie
greg0303 2018-06-05 16:00   
greg0303 - Profil greg0303
Po wprowadzeniu samolotów B737 MAX 8, do obsługi połączeń do/z Lodynu, PLL LOT awansowały na drugą pozycję (w pierwszym kwartale tego roku) w rankingu portu lotniczego Heathrow dla najbardziej przyjaznych środowisku linii lotniczych, ustępując tylko skandynawskim liniom SAS.

Z mojego doświadczenia komfort podróży na pokładach A320 i B737 jest bardzo zbliżony. Oczywiście indywidualna konfiguracja wnętrza ma na to decydujący wpływ.
gość_d578f 2018-06-05 14:42   
gość_d578f - Profil gość_d578f
LOT leasinguje kolejne nówki sztuki 737 Maxy a poza drobnymi zmianami wygląda jak stary. Polecam przelecieć się 737-800 (czli starszymi nawet) Turkish-em który nawet w klasie ekonomicznej mają ekrany LCD m.in. z systemem rozrywki.
invicta 2018-06-05 13:37   
invicta - Profil invicta
Lecialam jednym i drugim, jak również dwoma egzemplarzami A320neo. Dla mnie komfort bez porównania na korzyść Airbusów.
@gość-ab811 wypełnienie na trasie do Londynu jest prawie 100%, a głównie na tej trasie póki co te samoloty latają.
gość_39c5b 2018-06-05 13:36   
gość_39c5b - Profil gość_39c5b
kto bogatemu zabroni wydawać nie swoje... a potem fukać dookoła, że wszyscy kładą kłody pod nogi
gość_ab811 2018-06-05 12:54   
gość_ab811 - Profil gość_ab811
Czy przy LOTowskim load factor na poziomie- oidp- na poziomie ok 75% nie byłoby roztropniej kupić znacznie tańszych i oszczędniejszych CS30... wróć (wstrętny Airbus), E195-E2?
adam7691 2018-06-05 12:15   
adam7691 - Profil adam7691
czy ktoś zna to malowanie
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy