gość_b1367
2018-06-07 08:50
gość_8621c: Kraków- Chicago, Rzeszów-Newark otwarto z powodu oszczędzania slotów dla szerokokadłubowców na Okęciu. Jest ich mało i trzeba je oszczędzać dla innych połączeń.
gość_8621c
2018-06-05 17:22
lysy - Takich połączeń które można uznać za polityczne, a mało ekonomicznie uzasadnione jest kilka. Przykłady ? Kraków- Chicago, Rzeszów-Newark
lysypiotr76
2018-06-05 11:34
Prezes Milczarski zapowiedział, że do 2027 roku, czyli daty uruchomienia CPK narodowa linia może przewieźć między 20 a 30 mln. pax Podkreślił, że noea strategia ma byc ,,biznesowa, nie emocjonalna" więc nie będzie zakładała uruchamiania połączeń lotniczych z innych pobudek niż biznesowe :-) Trochę to dziwna wypowiedź bo nasuwa się odpowiedź że część obecnych połączeń to nie wiem jak je określić: wyborcze ? politycznie poprawne?
gość_89b60
2018-06-05 10:51
@Wojtek, @gość_0ce04:
zobacz link
"Dofinansowania połączeń będą kontynuowane także w obecnym i 2019 r. - potwierdza Amir Halevi."
gość_89b60
2018-06-05 09:50
gość_ec29c: większych bzdur dawno nie czytałem.
gość_ec29c
2018-06-04 23:00
@wojtek
Głównym celem współpracy El Al i LOT-u powinno być wycięcie Wizza z trasy Warszawa - Tel Aviv.
Wizz lata 6 razy w tygodniu, Al Al 7, LOT 14, więc linie mające 21 połączeń powinny bez problemu przejąc niemal cały ruch biznesowy zostawiając Wizz-owi tylko biednych turystów i pielgrzymów. Co powinno zakończyć to połączenie.
Po wykopaniu Wizza partnerzy powinni wrzucać jakieś 15% oferty po niskich cenach, ale z dniami i godzinami przelotu praktycznie wykluczającymi możliwość skorzystania z nich przez biznes. Np za 249 zł bilet powrotny. To po to, by konkurentom trudno było powrócić na trasę. Od biznesu (latającego klasą ekonomiczną) nie należy schodzić poniżej 999 zł, a jeszcze lepiej 1 499 zł.
Izrael ma tydzień roboczy od niedzieli do czwartku, więc ten ruch biznesowy można wyłapać. Zwróćcie uwagę, że El Al lata dwa razy 2 poniedziałek i nie lata w sobotę. Oprócz tego ma połączenie w czwartek wieczorem.
gość_b1367
2018-06-04 22:54
Może do tego terminu mają zaklepane dopłaty z Izraela.
gość_7d25a
2018-06-04 22:16
@wojtek może właśnie oto w tym wszystkim chodzi.
gość_0ce04
2018-06-04 21:45
@Wojtek: gdzieś czytałem, że Izrael przedłużył dopłaty do 2020. Chyba w rp
gość_0ce04
2018-06-04 21:45
@Wojtek: gdzieś czytałem, że Izrael przedłużył dopłaty do 2020. Chyba w rp
A tymczasem w systemie rezerwacyjnym połączenia z regionów (WRO, POZ, GDN, RZE i LUZ) do TLV są tylko do końca lutego. A to nawet nie koniec sezonu zimowego. Oczywiście czasu jeszcze dużo, ale dziwna sprawa. Czyżby to miał być koniec? Wtedy współpraca między Lotem i El Al nie byłaby zbyt spektakularna, tylko WAW i KRK.