adam7691
2018-05-31 21:55
gość_340b4: nie tylko w Finlandii, podobna sytuacja występuje w innych krajach UE i nie tylko, szkoda, że tej lojalności nie ma w Polsce, a w dobrym tonie jest wieszanie psów na wszystkim co polskie
gość_340b4
2018-05-31 15:46
Dla LOTu najwazniesze sa teraz tranzyty, szczegolnie do Azji i USA. Z Helsinek nie uda mu sie zebrac absolutnie nic, mimo ze Finnair ma drogie bilety na rynku lokalnym, jest on tak maly, i tak lojalny dla linii lokalnej, ze nie wybiora LOTu z duyo ubozsza oferta. Podobnie finskie firmy nie wysla swoich pracownikow inna linia niz Finnair - lokalna lojalnosc jest w Skandynawii ogromna i wspieraja swoje marki.
gość_f2191
2018-05-31 10:06
Oczywiście że LOT straciłby na połączeniach Warszawa - Helsiniki. Żaden Fin do Warszawy nie przyleci żeby lecieć w kierunku Azji. Może więcej byłoby chętnych przez Atlantyk ale tych Finów jest tyle co kot napłakał więc na taki połączeniu LOT byłby dostarczycielem Polaków na linie azjatyckie.
Inna sprawa że Finnair to jednak jest członek Oneworld i dla Lufthansy i jej sojuszu dowożenie pasażerów do Helsinek też jej nie odpowiadało.
Gdyby LOT został kupiony przez Lufthansę być może dogadaliby się że hub w kierunku wschodnim byłby w Polsce. Wtedy Baranów miałby szansę powodzenia.
Niestety konkurencja na trasach do Azji jest bardzo duża i zarabia się tam bardzo mało w porównaniu do kierunków transatlantyckich.
gość_ec29c
2018-05-31 09:14
adam7691
Nie zrozumiałeś co to znaczyło "dowozić pasażerów". Za czasów przed Mikoszem II, LOT miał UMOWĘ z Lufthansą, która przewidywała przywożenie przez LOT paxów z WAW i regionów do hubów Lufthansy.
Brak połączeń WAW-HEL oznacza, żę LOT uważa, że konkurując z Finnairem na tej trasie by tracił.
adam7691
2018-05-31 02:10
gość_4e560: LOT nie śpi tylko postępuje rozsądnie, nie dowożąc Finnairowi pasażerów na ich loty do Azji.
Już widzę narzekanie na to połączenie, gdyby się takie pojawiło, Jak widać Polakowi nie dogodzisz, Tradycja zobowiązuje: gdzie dwóch Polaków tam trzy zdania, i wszyscy znają się na wszystkim, a na lotnictwie w szczególności.
gość_4e560
2018-05-30 17:59
LOT śpi. Zamiast otworzyć połączenie WAW - HEL na Embraerach, oferuje trasę przez Rygę z kodami LO, częściowo operowaną przez BT, sprzedawaną nieraz drożej, niż AY bezpośrednio.
gość_afc68
2018-05-30 10:45
Hahaha miałbyc Wrocław. AY ma w głębokim poważaniu ten port.