Finnair poleci do Hanoweru oraz zwiększy liczbę połączeń do Dubaju i Warszawy

Finnair poleci do Hanoweru oraz zwiększy liczbę połączeń do Dubaju i Warszawy Otwarcie nowego połączenia do Hanoweru planowane jest na 29 kwietnia 2019 roku. Rejsy będą odbywały się przez cały rok. Początkowo planowanych jest pięć połączeń w tygodniu, zaś od 1 czerwca 2019 roku będą one wykonywane codziennie.Hanower jest jednym z największych miast w północnych Niemczech i odbywa się w nim kilka ważnych wydarzeń handlowych oraz popularne jarmarki, to...
30/05/2018 10:00   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adam7691 2018-05-31 21:55   
adam7691 - Profil adam7691
gość_340b4: nie tylko w Finlandii, podobna sytuacja występuje w innych krajach UE i nie tylko, szkoda, że tej lojalności nie ma w Polsce, a w dobrym tonie jest wieszanie psów na wszystkim co polskie
gość_340b4 2018-05-31 15:46   
gość_340b4 - Profil gość_340b4
Dla LOTu najwazniesze sa teraz tranzyty, szczegolnie do Azji i USA. Z Helsinek nie uda mu sie zebrac absolutnie nic, mimo ze Finnair ma drogie bilety na rynku lokalnym, jest on tak maly, i tak lojalny dla linii lokalnej, ze nie wybiora LOTu z duyo ubozsza oferta. Podobnie finskie firmy nie wysla swoich pracownikow inna linia niz Finnair - lokalna lojalnosc jest w Skandynawii ogromna i wspieraja swoje marki.
gość_f2191 2018-05-31 10:06   
gość_f2191 - Profil gość_f2191
Oczywiście że LOT straciłby na połączeniach Warszawa - Helsiniki. Żaden Fin do Warszawy nie przyleci żeby lecieć w kierunku Azji. Może więcej byłoby chętnych przez Atlantyk ale tych Finów jest tyle co kot napłakał więc na taki połączeniu LOT byłby dostarczycielem Polaków na linie azjatyckie.
Inna sprawa że Finnair to jednak jest członek Oneworld i dla Lufthansy i jej sojuszu dowożenie pasażerów do Helsinek też jej nie odpowiadało.
Gdyby LOT został kupiony przez Lufthansę być może dogadaliby się że hub w kierunku wschodnim byłby w Polsce. Wtedy Baranów miałby szansę powodzenia.
Niestety konkurencja na trasach do Azji jest bardzo duża i zarabia się tam bardzo mało w porównaniu do kierunków transatlantyckich.
gość_ec29c 2018-05-31 09:14   
gość_ec29c - Profil gość_ec29c
adam7691

Nie zrozumiałeś co to znaczyło "dowozić pasażerów". Za czasów przed Mikoszem II, LOT miał UMOWĘ z Lufthansą, która przewidywała przywożenie przez LOT paxów z WAW i regionów do hubów Lufthansy.

Brak połączeń WAW-HEL oznacza, żę LOT uważa, że konkurując z Finnairem na tej trasie by tracił.
adam7691 2018-05-31 02:10   
adam7691 - Profil adam7691
gość_4e560: LOT nie śpi tylko postępuje rozsądnie, nie dowożąc Finnairowi pasażerów na ich loty do Azji.
Już widzę narzekanie na to połączenie, gdyby się takie pojawiło, Jak widać Polakowi nie dogodzisz, Tradycja zobowiązuje: gdzie dwóch Polaków tam trzy zdania, i wszyscy znają się na wszystkim, a na lotnictwie w szczególności.
gość_4e560 2018-05-30 17:59   
gość_4e560 - Profil gość_4e560
LOT śpi. Zamiast otworzyć połączenie WAW - HEL na Embraerach, oferuje trasę przez Rygę z kodami LO, częściowo operowaną przez BT, sprzedawaną nieraz drożej, niż AY bezpośrednio.
gość_afc68 2018-05-30 10:45   
gość_afc68 - Profil gość_afc68
Hahaha miałbyc Wrocław. AY ma w głębokim poważaniu ten port.
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy