gość_91000
2018-05-23 08:16
gość_89b60; Nie wierzysz? Przykład: lot z Krakowa na Gran Canarię dla 3 osobowej rodziny kosztuje 2059 zł (sierpień br). Cena zawiera wybór miejsca plus jeden rejestrowany bagaż plus 2 bagaże na osobę, które można bezpłatnie wziąć na pokład. Jak dla mnie bagaż podręczny w zupełności wystarczy na 11 dni.
gość_ec29c
2018-05-23 01:12
@gość_89b60
Ale bredzisz!!! Chyba jesteś pracownikiem LOT-u (który też bierze dopłaty za wybór miejsca i przekąski) lub PPL-u.
Ryan miał średnią cenę biletu 39 EUR, wliczając opłatę za bagaż.
Całkowity przychód na paxa (razem z jedzenieniem, reklamami, zdrapkami) to 55 EUR.
gość_89b60
2018-05-22 13:51
gość_e663b: pod warunkiem, że lecisz bez bagażu i jest ci wszystko jedno, gdzie siedzisz. O zdrapkach i przekąskach nie wspominam. Tanie linie są "tanie" tylko z nazwy.
gość_e663b
2018-05-22 13:15
Śmieszą mnie komentarze niektórych 'znafcuw', którzy latają pewnie służbowo i którym firma płaci za loty i sobie komentują jak to Ryanair doi podatnika. Albo jesteście myśleniem w poprzedniej epoce, kiedy tylko garstce obywateli wolno było podróżować samolotem, albo jesteście tak śmierdząco bogaci, że macie pogardę dla tych co chcą latać za mniej. Czasy na szczęście się zmieniły.
Kolego, gość_79fab, dojne bydło to może lata Lufthansą, bo za kilkadziesiąt złotych za lot RYR to za dużo nie wydoisz.
gość_0d3fa: droga otwarta...nikt tego nie zabrania..... spróbuj
gość_0d3fa
2018-05-22 10:09
A jaki procent wpływów FRancy to przerozne dotacje/fundusze marketingowe/subsydia itp z różnych regionów i lotnisk, regionalnych centrów promocji turystycznej czyli z kieszeni każdego z podatników (nawet jeśli oni nigdy nie wsiedli na pokład FR), które idą do kieszeni prywatnej firmy i MOL'a: 50%, 75% czy więcej? Wyciągając publiczne pieniądze bardzo łatwo mieć takie wyniki.
gość_79fab
2018-05-21 20:55
Szacunek dla traktowania ludzi jak dojne bydło - fajny masz system wartości. Ja mam trochę inny.
gość_a5d56
2018-05-21 18:56
Nie wnikając w to jak źle potrafi ten przewoźnik potraktować swego klienta, to muszę przyznać szacunek do takich wyników. Wysoka rentowność i ponad 11 EUR zysku średnio z każdego pasażera, to sukces, którego inne linie lotnicze nie są w stanie powtórzyć. Sam prezes jest najbogatszym Irlandczykiem, bo jego pensja to % od zysku.