Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_ff26e
2018-05-20 11:50
Adam7691 - wydaje mi się, że w tym wypadku typowe opinie mogą mieć trochę racji, ale oczywiście możesz się z tym nie zgadzać. Dla rozwinięcia:
1) throne seat w Austrian (lub w Swiss) jest zdecydowanie wygodniejszy i bardziej prywatny od układu w LO lub LH 2-2-2
2) wystrój senator lounge w Wiedniu jest dla mnie ładniejszy od tego w Warszawie (a oba bije na głowę w Zurychu w terminalu non-schengen)
3) catering w Austrian jest dla mnie lepszy niż ten w Locie (łącznie z wcześniej wspomnianymi przeze mnie kawami)
4) lecąc LH, OS czy LX zawsze jest większa szansa na znalezienie innego lotu w wypadku opóźnienia itp
5) jako, że koniec końców najczęściej kieruje się ceną i czasem lotu - często kupowałem LH tylko dlatego, że była tańsza lub miała krótsze przesiadki. Tak więc jeżeli LO będzie miało konkurencyjne ceny (a z tego co widzę, to ma na lotach do Azji gdzie w sumie nigdy nie byłem) to z chęcią polecą lotem.
gość_579d3
2018-05-20 11:30
Panie redaktorżyno z Bożej łaski, piszesz Pan,że niby Austrian ma leciwe samoloty ,Niech Pan popatrzy ile odwołanych dziennie ma tak wychwalany przez PanA PLL LOT przy dużo mniejszej flocie niż Austrian 5albo 6 dziennie plus notoryczne opóźnienia i usterki "nowych" 787 a Austrian może 1 odwołane dziennie i z czym chce tu PLL LOT konkurować.śmiech na sali i błażenada
adam7691
2018-05-20 11:09
znowu typowe opinie: wszystko lepsze od LOTu, latajmy wszystkim tylko nie LOTem
gość_ff26e
2018-05-20 00:43
Austrian ma o wiele lepsze fotele od LOTu, szczególnie w klasie biznes. To samo tyczy się obsługi, jedzenia (kawa!) oraz saloników business class i senator - szczerze mówiąc nie wiem w którym aspekcie (poza wiekiem, który przy odnowionym środku samolotu jest chyba mało ważny z punktu widzenia pasażera) lot jest konkurencją.
gość_0d937
2018-05-18 23:22
Austrian radzi sobie bardzo słabo w rewelacyjnych dla linii lotniczych czasach. W tym roku przy sporej podwyżce cen paliwa i wysokich pensjach mogą mieć duże problemy. Czytałem już gdzieś że to kolejny kandydat do bankructwa w Europie. Jeżeli sobie nie poradzą to ich trasy przejmie Lufthansa, Swiss lub Eurowings.
gość_ec29c
2018-05-18 22:03
Austrian ma problem, bo w naszym regionie jest wściekła konkurencja i to zarówno ze strony LCC (Wizz właśnie otworzył bazę), jak i linii przesiadkowych.
I dlatego Lufa zastanawia się co zrobić? Być może czekają na szczegóły samolotu 797, który pozwoliłby im zachować bogatą siatkę i ograniczyć przynoszące straty przesiadki.
rafciooo77
2018-05-18 21:45
Na czym niby ma polegać ten zdrowy rozsądek Austriana? Na lataniu kilkunasto czy dwudziestokilkuletnimi samolotami?
gość_1f430
2018-05-18 21:30
lecialem 772 economy 3-4-3, moze stary, ale fotele nowe, spoko oferta filmowa itd. mila obsluga, swietny catering....bardzo dobra linia....787 LOT w porownaniu to marne fotele /zgadzam sie z tekstem ponizej bardzo twarde szybko sie zuzyly, teraz podobno w tych nowych sa inne/ uboga oferta filmowa i beznadziejny catering z WAW, wracajac z PEK jedzenie bylo lepsze, ale bardzo mila obsluga personelu w LOT...
wiec naprawde nie wiem czy to ze 772 ma 20 lat robi dla pasazera roznice w srodku sa jak nowe....pewnie jak zawsze pax patrzy na cene i to sie liczy ....
gość_dcaf9
2018-05-18 18:47
a może oni mają po prostu zdrowy rozsądek którego brakuje mocarstwowym władzom Lotu?
Mówi się o wspaniałym rozwoju Lotu, a o kosztach leasingu nowych samolotów cicho, sza.
Czas pokaże...
gość_74b86
2018-05-18 17:58
Chciałbym zauważyć, ze Economy w 767 Austrian kompletnie w niczym nie odbiega od LOT-owskich 787.
Zaś z mojego subiektywnego punktu widzenia Austrian jest nawet lepszy gdyż ma układ foteli 2x3x2 co oznacza ze zarówno rodziny 4-osobowe (jak moja) jak i 3-osobowe podróżują w jednym lub dwóch kolejnych rzędach nie mając nikogo obcego obok siebie.
Dlatego tez w wypadku LOT albo premium eco albo w ogóle.
Austrianem mogę latać w eco, jakość foteli, systemu rozrywki, poziom obsługi taki sam a czasem nawet lepszy niż w LO, a komfort podróży dla rodziny większy.
gość_d8025
2018-05-18 16:58
Dokładnie, ktoś kto kiedykolwiek leciał nawet 767/777 Austriana wie że serwis jest na najwyższym poziomie. Co do wieku maszyn jak najbardziej 100% racji, LOT bije ich na głowę ale wcale nie oznacza że są w doskonałym stanie. Niedawno leciałem do JFK na jednym z młodszych 787 czyli na Franku i miałem tak rozjechany fotel w klasie ekonomicznej że musiałem prosić stewardese o zmianę miejsca bo siedziało się jak na europalecie.
gość_a2381
2018-05-18 16:17
OE-LAE Boeing 767-300 17.6 Years
OE-LAT Boeing 767-300 26.7 Years
OE-LAW Boeing 767-300 25.8 Years
OE-LAX Boeing 767-300 25.5 Years
OE-LAY Boeing 767-300 19.5 Years
OE-LAZ Boeing 767-300 18.8 Years
OE-LPA Boeing 777-200 20.8 Years
OE-LPB Boeing 777-200 19.7 Years
OE-LPC Boeing 777-200 16.2 Years
OE-LPD Boeing 777-200 11.3 Years
OE-LPE Boeing 777-200 20.0 Years
OE-LPF Boeing 777-200 16.5 Years
Pomimo znacząco starszej floty od LOTu, Austrian ma bardzo dobry ( w biznesie wręcz REWELACYJNY) serwis pokładowy, czego wciąż LOTowi brakuje.