gość_66608
2018-05-11 18:51
Szpikowski psuje relacje ze wszystkimi. Jest znienawidzony i skonfliktowany z większością linii lotniczych w WAW, oprócz jednej pod którą innym robi pod górkę. Teraz nabroił z ustawioną komercjalizacją i skonfliktowaniem się z głównym najemcą, który zostawia PPL-owi miliony.
Ciekawe czy zapłaci za wszystkie szkody, które wyrządził polskiemu lotnictwu?
gość_0a454
2018-05-11 17:00
Do tej pory LTR miał 90% powierzchni handlowej na lotnisku. Po podpisaniu umowy przez PPL z Baltoną, LTR i Baltona dzielą się po równo. Muszą konkurować o pasażera, a to dla cen na lotnisku tylko dobrze.
gość_39c5b
2018-05-11 15:53
oj Mariusz Mariusz, nie umiesz w lotnictwo i pogódź się z tym...
gość_a2381
2018-05-10 17:43
Wszyscy chcą nowych portów bo to oznacza przetargi ":-)
PS. czy obecnie w umowach znajduje się zapis co się stanie w przypadku ewentualnego zamknięcie na wieki wieków Okęcia? czy znowu powtórka z rozrywki będzie
gość_d18d7
2018-05-10 10:44
Ten facet z portów (Szpikowski) lotniczych jest wyjątkowym krętaczem. To jeden z lobbistów Radomia i entuzjastów Baranowa. Proponuję nadać mu honorowe obywatelstwo Modlina, to się koleś zdenerwuje. A tu widać jak kręcił, najpierw z Baltoną, potem z Lagardere. Kręcę rano, kręcę w południe, kręcę wieczorem. Typowy pisiak.
spotter10
2018-05-10 10:18
No to ja już nie rozumiem. Czy redakcja mogłaby to jasno napisać: LTR całkowicie zniknie z Okęcia, czy będzie działał obok Baltony? Bo to nie jest nigdzie napisane.
gość_fccbe
2018-05-10 09:36
Za kolejne 6 lat PPL, jak już przegra z LTR przed sądem/trybunałem arbitrażowym, podpisze ugodę z LTR i wyrzuci Baltonę... ;)