Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_49f38
2018-05-09 17:08
Bardzo dobrze. Będą mogli przerzucić samolot na ciekawszą i bardziej dochodową rotację niż latać z krainy rosnącej bulwy.
gość_9a6a7 Są inne linie, ale one niestety nie interesują się lotami do POZ. Wrocław też potrzebuje BCN, a nie ma tego połączenia i ludzie latają z przesiadkami.
gość_9a6a7
2018-05-09 15:21
Szkoda, że zamykają tak popularny i fajny kierunek jakim jest Barcelona. Leciałem na tej trasie wiele razy i o każdej porze roku i zawsze samolot był pełen, a i pasażerowie sobie nie żałowali. Kupowali na pokładzie przekąski, napoje, wino, perfumy itp. Jest to typowy kierunek na weekendowe wypady, wakacje gdzie ludzie jadą wydać kasę. Dziwi mnie że zamiast Barcelony będzie Kijów, tym bardziej że do Kijowa będzie latać FR. Ja bynajmniej do Kijowa się nie wybieram. Jest to kierunek dedykowany ludziom z Ukrainy, którzy pracują w Polsce.
Miał być rozwój połączeń WIZZ a tu zwijają BCN. Władze lotniska w Poznaniu muszą wziąć się do roboty i negocjować z WizzAir i nie tylko. Na Polskich lotniskach wszystko kręci się zawsze wokół FR i WIZZ. A są przecież są jeszcze takie linie jak easyJet, Vuelin, Tranavia, Norwegian. Pasażerowie czekają na FCO, BCN, LGW, AMS, CDG/ORY, NAP, MXP, LIS. Zaraz pewnie ktoś napisze że "można z Berlina" - ja latam średnio 4 razy w roku i zawsze wybieram Poznań (nawet z przesiadką) szkoda mi czasu i pieniędzy na dojazdy do Berlina lub zostawianie auta w Berlinie, a już tym bardziej zawracać komuś z rodziny głowę żeby zawiózł. Przecież dojazd i zostawienie auta w Berlinie też kosztuje. Poznań ma potencjał, ale niewykorzystany
gość_88607
2018-05-05 09:54
Szkoda :-( Rok temu Poznań stracił połączenie do Rzymu, a teraz do Barcelony. Dwa fajne, z ciepłym klimatem i lubiane miejsca na weekendowe i wakacyjne wypady. Z GRO daleko jest do Barcelony, a do tego FR przylatuje późno bo ok północy. Z BCN jest pociąg i od niedawna metro. W ciągu 20 min bez korków jest się w centrum.
Szkoda ze wizz robi sie linia tylko zmywakową, bez turystycznych i biznesowych polaczen.
Nadal brak Rzymu, Amsterdamu i Lizbony
gość_6bcb8
2018-05-04 12:38
O matko, przestańcie histeryzować. Poznań jak Kraków - chyba przedmówca nie wie co mówi. Do Krakowa przylatują miliony turystów z całego świata. Z Poznania ruch wysysa Berlin i Warszawa. Znaj proporcję mocium panie.
gość_f7aba
2018-05-02 17:51
Ciekawi mnie za co Zarząd Poznańskiego lotniska bierze co miesiąc wypłatę? Chyba za sianie propagandy sukcesu w mediach. Takie wzrosty a zero nowych połączeń. Gdzie przewoźnicy jak: BA, KLM, AF, AY ,OS, LX nie mówiąc o DL, AA, AC, SQ, SU. Ławica jedno z najstarszych lotnisk w Polsce a pod względem ilości połączeń i przewoźników. Obraz nędzy i rozpaczy!!!! Lotnisko położone w centralnej Polsce. Cala zachodnia Polska powinna korzystać z tego lotniska. Ławica łatwo oddala pasażerów do Wrocławia, Gdańska, Bydgoszczy, Łodzi czy Szczecina. A to właśnie Poznań Ławica miał być lotniskiem podobnym do Krakowa z podobną ilością obsługiwanych pasażerów i połączeń
gość_f7aba
2018-05-02 17:32
gość_ae9fc
Poznan nie ma szczęścia do zarządu lotniska... jak można dopuszczać do utraty połączenia do Barcelony ? Wstyd. Kiedy obiecane nowe połączenia ? Mialo byc połączenie do nowego hub-u? Kiedy więcej rotacji do Kopenhagi ? Kiedy nowe linie ? Pytam sie kiedy w końcu zarząd weźmie sie za robotę ! Bo dostali jedna maszyna i na laurach spoczęli ! Zarząd albo do roboty albo rezygnuj z honorem!
Ida wybory samorzadowe. Moze zaczac czystki od gory. WSTYD I HANBA
solokhumbu
2018-05-02 12:39
Zamykają, gdyż właśnie wtedy potrzebują landryny w Kijowie do obsługi lotów do SXF, FRA i VIE. A landryna z POZ przejmie nie tylko POZ-IEV, ale również IEV-LUZ.
Zatem to, że być może BCN byłą na granicy opłacalności to jedno. Ale to, że potrzebowali na gwałt maszyny nad Dnieprem - to drugie.
gość_29db9
2018-05-02 12:16
Ciekawe, że likwidują połączenie wraz z początkiem wakacji, czyli okresem kiedy na takim kierunku mogli by się spodziewać największego ruchu.
gość_ae9fc
2018-05-02 10:42
Poznan nie ma szczęścia do zarządu lotniska... jak można dopuszczać do utraty połączenia do Barcelony ? Wstyd. Kiedy obiecane nowe połączenia ? Mialo byc połączenie do nowego hub-u? Kiedy więcej rotacji do Kopenhagi ? Kiedy nowe linie ? Pytam sie kiedy w końcu zarząd weźmie sie za robotę ! Bo dostali jedna maszyna i na laurach spoczęli ! Zarząd albo do roboty albo rezygnuj z honorem!
gość_d594b
2018-05-02 09:39
Ludzie nie róbcie tragedii z jednego zlikwidowanego połączenia.W miejsce tego będzie inne.Ławica poszła ostro do przodu i nadal tak będzie.
gość_ae0fc
2018-05-02 09:12
Poznań w I kw. miał wzrost o 31% (chyba najwięcej w Polsce).
Zamiana Barcelony na tańszą Gironę nie świadczy o braku potencjału, tylko pokazuje, że wzrost będzie oparty o strategię CCC (Cena czyni Cuda).
adam7691
2018-05-02 08:00
coś ten POZ nie ma szczęścia, ostatnio trochę się odbił, a tu znów szykuje się stagnacja
gość_daec4
2018-05-02 01:12
gość_ad75a: Nawet jeśli coś zamkną we WRO, to na pewno nie Torp. Na lotach w okolice Oslo od dawna jest bardzo duży popyt, a to ze względu na dużą liczbę pracujących tam polaków (w tym nawet kilku z mojej rodziny). Niemal zawsze samoloty są pełne.
gość_1b798
2018-05-01 23:14
A mnie nie martwi. Lizbona, Eilat i Neapol są przecież z Krakowa, a Porto i Bari z Wrocławia. Dla pasażera żadna strata.
gość_ea8cc
2018-05-01 21:35
Skąd taka nienawistna nagonka na Wrocław? Tak samo można mówić o skasowaniu innych połączeń W6 z Polski. Artykuł dotyczy Poznania, a nie Wrocławia.
gość_ea8cc
2018-05-01 21:30
filipsta1 Wizzair ma zawsze niskie ceny do Skandynawii. Loty do TRF i NYO mają się bardzo dobrze. Poza tym takie ceny są na większość lotów w tym kierunku z Polski.
filipsta1
2018-05-01 20:56
Jeśli chodzi o Wrocław i Wizzair. Kierunki, które patrząc po cenach i obserwacji na lotach latają słabo wypełnione to Skavsta i Torp. Trop to konkurencja Ryanair w identyczne dni o tych samych godzinach. FR lata z WRO do TRP nawet za 14zł. Skavsta widać po cenach. Moja znajoma lata na tej trasie co 2 tygodnie i mówi, że samoloty latają tak w połowie pełne. Ale to oczywiście tylko względna opinia niczym nie potwierzdzona. Mimo wszystko Wizz nie powinien nic oprócz Agadiru zamknąć (tak, na Agadir już nie ma dostępnych lotów).
PS Wydaje mi się, że DTM z WRO też nie lata jakoś bardzo wypełniony.
Martwi mnie brak Eilatu, Lizbony, Bari, Neapolu i Porto z Katowic na zimę. Przed sezonem letnim była identyczna sytuacja i finalnie na pewnych kierunkach zwiększyli częstotliwość. W przypadku KTW Prto czy LIzbona mogą latać częściej niż 2 razy w tygodniu, ale Bari i Neapol? Wątpię...
TO co napisałem to oczywiście tylko moje poglądy i opinie nie podparte niczym oficjalnym i potwierzonym
gość_ae9fc
2018-05-01 19:32
Za takie sukcesy zarząd Ławicy powinien podać się do dymisji. To jest skandal !