greg0303
2018-04-30 20:12
"Bombardier mocno spanikował w związku z możliwymi dodatkowymi połatami importowymi w USA. "
Powinno być: " ... dodatkowymi opłatami ... "
greg0303
2018-04-30 20:11
Bombardier mocno spanikował w związku z możliwymi dodatkowymi połatami importowymi w USA. Producent miał dużo bardziej atrakcyjną finansowo ofertę od chińskim inwestorów, ale zdecydował się oddać pakiet większościowy programu CSeries Airbusowi.
Przyszłość pokaże, czy to było dobre posunięcie. Wcześniej przedstawiciele Airbusa mówili o maszynach CS100/CS300 jako miłe/wdzięczne małe samoloty, bez szans na znaczącą sprzedaż. Po przejęciu programu będą one konkurencją dla A318/A319.
Podobna sytuacja miała miejsce pod koniec zeszłego stulecia: MD95 zmienił nazwę dla B717, ale zainteresowanie tym modelem nie wzrosło. Wiele ekspertów przewiduje, że historia może się powtórzyć w przypadku CS100/300 - A210/230.
gość_ffe86
2018-04-30 17:08
Paweł Nowak: trzeba było kupić Bombardiera.
gość_5a321
2018-04-30 11:35
@Pawel Nowak: bardzo dokładnie wiadomo dlaczego Airbus zdecydował się na inwestycję w program CSeries Bombardiera - tutaj podziękowania należy słać do firmy Boeing.
CS100/CS300 to technicznie bardzo dobre samoloty, ale to nie wystarczało do osiągnięcia sukcesu rynkowego. Program CSeries z Airbusem ma po prostu znacznie większe szanse na przetrwanie nawet jeśli będzie się teraz nazywał A210/A230.
gość_d8b88
2018-04-30 11:10
To obejmuj Pan stanowisko w zarządzie. Będziesz Pan decydował
Pawel Nowak
2018-04-30 10:58
CS'ki powinny byc produkowane przez Bombardiera a nie AIRBUSA!