Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_c5d75
2018-04-21 13:39
Raczej nowe połączenie z Kijowa do Bydgoszczy, bo rotację wykona samolot który leci wpierw z Warszawy do Kijowa :)
gość_acd4d
2018-04-20 17:54
@gość_d53f9
Około 80%
gość_4dee6
2018-04-20 12:35
@Texan - gratuluje, najgłupszy komentarz jaki kiedykolwiek przeczytałem na pasażer.com Masz jakies kompleksy? Lot lata na Ukrainę, bo zobaczył, że może zarobić, kieruje się kryterium ekonomicznym, a nie politycznym. Biorąc pod uwagę ilość pracowników z Ukrainy w Polsce postanowił zagospodarować ten rynek zanim sie tam zcznie Ryanair rozpychać, bardzo madre posunięcie, tylko czy Ty w swoich fobiach i zaslepieniu to zrozumiesz?
gość_063ac
2018-04-20 10:28
Najpiękniejszym miastem Ukrainy jest Odessa,latem ciepłe morze,plaże.Więc uważam,że jeszcze loty do pięknej Odessy szczególnie latem z Bydgoszczy by się przydały.I jeszcze żeby latem Rzym powrócił np.z firmy Neos-Air.
gość_e3276
2018-04-20 10:13
Texan: "Moje wnioski są proste: dopóki LOT będzie państwowy dopóty kierunki będą wybierane - w większości - wedle kryterium politycznego, a nie ekonomicznego...."
Pełna zgoda. Ale przy poglądach aktualnej władzy to teoretycznie LOT wcale nie powinien latać na Ukrainę. Prawda jest taka, że dla nich Polska jest teraz czymś w stylu UK dla nas, stąd duży popyt i być może dlatego LOT chce tam latać.
gość_d53f9
2018-04-20 10:11
Z ciekawości, wie ktoś jakie obłożenie mają loty do Lwowa?
gość_1ec1e
2018-04-20 10:06
gość_64557 Lotnisko od dłuższego czasu mówi, że najbardziej stara się o loty do BRU. W marcu Wrocław pojawił się na stronie Brussels na liście kierunków w Polsce obok KRK i WAW, gdzie już latają. Według wielu różnych źródeł połączenie ma zostać oficjalnie ogłoszone w maju, tak samo jak LX rok temu.
gość_7609e
2018-04-20 01:39
Koniecznie Lot powinnien latac z Bydgoszczy do Warszawa 2 badz 3 razy dziennie, oddali caly biznes z transferami i Nato Lufthansie. Podobnie zreszta powinny byc polaczenia z Lublina. Praktycznie caly ruch na tych trasach to tranzyty na czym chyba Lotowi zalezy. Ewidentnie brakuje skandynawi z Bydgoszczy, no ale to raczej juz low costy - moze cos na przyszle lato uda sie otworzyc.
gość_d6c6f
2018-04-20 01:11
Texan najlepszy komeentarz. 100% racji!
Wygląda na to, że z regionalnych portów, to LOT tylko na Ukrainę lata. Czy tam sami banderowcy w tym zarządzie LOT-u? Kiedyś LOT latał z KTW do MUC i było doprawdy nieźle. Teraz LH śmietankę spija. Moje wnioski są proste: dopóki LOT będzie państwowy dopóty kierunki będą wybierane - w większości - wedle kryterium politycznego, a nie ekonomicznego....
jjemiolo
2018-04-19 21:55
Dodane na ten sezon letni rozklady wieczorno rannych operacji LOTu do IEV i DME pozwalaja na takie wlasnie polaczenia jak to z IEV do BZG. Skoro do IEV jest planwanych szesc lotow tygodniowo a do DME siedem, oznacza to ze jesli LOT nie chce nocowac zalog w IEV lub DME jest szansa na kolejnych 11, poza tymi do BZG, lotow tygodniowo z/do IEV lub DME do kraju. Zatem wspomniane SZZ czy RZE nie sa bez szans. Mysle ze jest to tez szansa dla LOTu na wlaczenie LCJ do swojej siatki, np. z trasa z/do IEV.
gość_acd4d
2018-04-19 21:05
Połączenie z Kijowem bardzo cieszy. W ogóle to chyba z 4 nowy kierunek w ciągu dwóch lat (FCO, LWO, LTN, IEV) co jak na nasze standardy jest bardzo dobrym trendem. Mam nadzieję, że to nie koniec nowości.
Gość_199d5: Też tak myślę :D
gość_64557
2018-04-19 19:49
gość_1ec1e Czy masz jakieś potwierdzone info dotyczące lotów SN z BRU do WRO?
Poza tym ten lot powinien być obsługiwany B738 patrząc po numerze lotu z Bydgoszczy do Kijowa ;)
skorzewski
2018-04-19 19:39
Jak to mówią kto smaruje ten jedzie ... a w tym przypadku leci
gość_1c9db
2018-04-19 18:42
Wow. Tez sie cieszę. Z Bydgoszczy brakuje jeszcze drugiej rotacji dziennie do Frankfurtu, 2 połączeń do Warszawy i lepszej oferty na wakacje. A tak gdyby był FRA i WAW 2 razy dziennie, można juz dolecieć praktycznie wszędzie.
gość_1ec1e
2018-04-19 17:30
Wrocław jak zawsze zapomniany przez LOT. Poza lotami do TLV, WRO jest jedynym lotniskiem, do którego LOT nie zwiększył częstotliwości lotów w ciągu ostatnich kilku lat.
LH co roku dodaje dodatkowe połączenia do FRA, AF otwiera CDG, od jesieni będzie SN.
Tylko LOT cały czas lata malutkimi Q400 lub E170. KRK ma 8 lotów dziennie przy ogromnej konkurencji innych linii tradycyjnych, w tym kilka razy na 738 lub E195, RZE ma 5 lotów, w tym jeden na B738/E195. Jak LOT nie zwiększy częstotliwości połączeń do WRO (teraz loty mają wypełnienie prawie 100%), to pasażerowie wybiorą coraz większą konkurencję. Potrzebne jest co najmniej 9 połączeń dziennie + HRK.
gość_a5d56
2018-04-19 17:18
Suuuper! Oferta wydaje się być atrakcyjna. Trzy dni a tylko dwa noclegi. Do tego ceny są atrakcyjne (często niższe) w porównaniu do Wizzair z GDA i POZ. Zatem wybieram się z Bydgoszczy do Kijowa!
Co do Lwowa, to musi się na tyle dobrze sprzedawać, że te wyniki zachęciły LOT do drugiego kierunku na Ukrainę.
Teraz czekam na połączenia z Bydgoszczy do Warszawy, bo skoro Lufthansa zwleka z drugą rotacją, to rejsy przez Warszawę są konieczne.
gość_4dee6
2018-04-19 16:30
@Aires pobożne życzenie czy jest coś na rzeczy? Jakieś ŹródłO?
gość_199d5
2018-04-19 16:27
Będą jeszcze RZE i SZZ.