jjemiolo
2018-04-20 17:56
W transporcie jest tak ze kiedy klient widzi atrakcyjna czasowo oferte jest bardziej sklonny skorzystac z uslugi. Niniejszym, jest wielce prawdopodobne ze dodajac druga rotacje dziennie wiecej ludzi byloby sklonnych korzystac z samolotu. Wszak nawet przy dwoch rotacjach to jest okolo 150 osob dziennie do WAW i dalej na przesiadki, wiec nawet lubuskie jest absolutnie w stanie to wygenerowac taka liczbe. Badzmy optymistami bo Polacy sa coraz bardziej "normalni".
gość_1b798
2018-04-20 17:46
Niekoniecznie. Skąd wiesz jaki jest stosunek paxów transferowych do paxów p2p? Pasażerówie na przesiadki pozostaną, bo jaki jest sens jechać pociągiem do WAW, żeby poźniej lecieć dalej w świat? Co do ruchu p2p być może jakaś część zdecyduje się na pociąg, ale myślę, że będzie to niewielka liczba. Tak że nie wieściłbym gwałtownego spadku w statystykach od przyszłego roku.
gość_1474d
2018-04-20 15:39
Czym Wy się jaracie? Linia kolejowa E20 w remoncie, objazdy znacznie wydłużyły czas podróży a oprócz tego z uwagi na zwiększone natężenie ruchu na linii objazdowej bardzo często dochodzi do opóźnień. Więc nic dziwnego, że ludzie przesiedli się do samolotów, na które bilety są śmiesznie tanie, bo województwo dokłada do tego krocie dojąc wszystkich swoich mieszkańców. Ale spokojnie, za rok skończą remont E20 i czas jazdy pociągiem znacznie się skróci, a punktualność się poprawi. Do tego na połączenia pospieszne do Warszawy mają trafić świeżo zmodernizowane wagony z klimatyzacją, gniazdkami, 6-osobowymi przedziałami, nowymi, znacznie cichszymi wózkami, więc frekwencja w samolociku poleci na łeb na szyję. Gwarantuję.