Dwa dodatkowe bombardiery we flocie LOT-u

Dwa dodatkowe bombardiery we flocie LOT-u Bombardiery Q400, które użytkuje narodowa linia, mogą zabrać na pokład 78 pasażerów. Obsługują one głównie trasy krajowe oraz kilka międzynarodowych - przede wszystkim do najbliższych ośrodków w państwach ościennych (m.in. Pragi, Wilna, Lwowa a w przyszłości także np. do Kowna) oraz położonych w Europie Środkowo-Wschodniej i na Bałkanach (m.in. Lublany,...
11/04/2018 18:47   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_89b60 2019-01-25 15:20   
gość_89b60 - Profil gość_89b60
LO513 z Warszawy do Kiszyniowa, mniej więcej nad Jassami zawrócił i wrócił na Chopina. Ktoś wie, co się stało?
gość_c0cf6 2018-04-13 16:07   
gość_c0cf6 - Profil gość_c0cf6
Najbardziej niewygodne samoloty jakie ma LOT.
Nawet lekko ponad godzinny lot z Warszawy do Berlina, jaki ostatnio odbylem to zadna przyjemnosc.
skorzewski 2018-04-12 15:45   
skorzewski - Profil skorzewski
Tez sie dziwię ze ich jeszcze nie przemalowano, przeciez to latajaca reklama a to już 3 lata a znając zycie to jeszcze ze 3 polataja we flocie LOTu a przy tych wszystkich nowych kierunkach warto zaznaczyc ze to LOT tam lata
gość_64a9d 2018-04-12 15:45   
gość_64a9d - Profil gość_64a9d
Ciekawe dlaczego LOT na swojej stronie internetowej nie chwali się że ma w swojej flocie Q400 ? Czyżby się wstydzili ?
malin 2018-04-12 15:17   
malin - Profil malin
A kiedy będą wszystkie przemalowane na LOT? Ile jeszcze ich lata jako śp. Eurolot?
gość_cc88d 2018-04-12 14:10   
gość_cc88d - Profil gość_cc88d
Zdecydowanie powinny być wycofane po zakończeniu umowy. Było już zbyt wiele awarii tego modelu, aby można było mówić o przypadku. Powinny zostać albo Embraery albo Bombardiery CRJ.
gość_c6d64 2018-04-12 13:02   
gość_c6d64 - Profil gość_c6d64
A ja sie pytam czy ktos odpowiedział za zniszczenie E145, Bo chyba każdy zdaje sobie sprawe ze te samoloty to juz tylko na zyletki. Dlaczego ich nie zabezpieczono przed tak dlugim postojem?
gość_617ca 2018-04-12 09:47   
gość_617ca - Profil gość_617ca
Czy i kiedy po styczniowym wypadku SP-EQG, te modele przejdą serwis by wprowadzić zalecane przez producenta kroki w związku z przednim podwoziem?
gość_b739d 2018-04-11 22:36   
gość_b739d - Profil gość_b739d
To bardziej przypomina taniec świetego Wita niż rozsądek. Najpierw jednego się z floty pozbyli, teraz dwa bedą dopozyczac. Raczej świadectwo braku strategicznego myślenia...
gość_6cc2b 2018-04-11 21:47   
gość_6cc2b - Profil gość_6cc2b
Ja bym z samolotów turbośmigłowych nie rezygnował. Kwestia dyskusyjna czy ATR czy Bombardier. Jest wiele tras, na których samolot turbośmigłowy sprawdza się lepiej niż odrzutowy, dodatkowo są tańsze w eksploatacji. Sam pomysł ich wycofania uważam za duży błąd. Natomiast zdecydowaniu ujednoliceniu powinna ulec reszta odrzutowej floty regionalnej, jeden typ dla LOT i Nordica.
skorzewski 2018-04-11 21:15   
skorzewski - Profil skorzewski
Rozsądny ruch kontra te 50 baniek co na odszkodowania poszły ale caly czas pora na ruch wyprzedzajacy i wybranie jwdnego typu samolotu regionalnego dla całej grupy LO i Nordica ( obecnie Q400 CRJ7 CRJ9 EMB70 EMB75 I EMB95) można wtedy. żonglować samolotami (przy opóźnieniach podstawiamy następną wolną maszynę). Obecnie LO znowu się zapętla w taniości ujednoliconej struktury, bardziej skomplikowane są szybkie podmianki bo trzeba przewidzieć fakt czy nie wyjdą zalodze godziny.
I mamy więcej zalóg oczekujących zamiast "2" pilotów i "3" stewek mamy razy 3
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy