gość_5a321
2018-04-11 10:59
@arahja: jak najbardziej zgoda: nie wystarczą zamówienia na nowe A380 (choćby od jednego EK), ale potrzebny jest sensowny rynek wtórny.
@marcowy: A380F miał tylko trzech chętnych operatorów (EK, FedEx i UPS). Wszyscy zrezygnowali. EK jak będzie mocno chciał to sobie zrobi jakąś formę konwersji P2F (choćby Combi), ale sądzę, że to będzie zbyt drogie i szybko się tego nie doczekamy.
Rynek używanych A380 to raczej chwilowe, sezonowe, ale przy tym ogromne zapotrzebowanie na dalekie przeloty dla pasażerów (np. rynek pielgrzymek, jakieś wydarzenia sportowe, szczyt czarterów wakacyjnych itd.).
Bardzo ciekawe dla kogo i gdzie te A380 od Hi Fly będą latały.
Raczej nie... gdyby można było przebudować A380 na cargo to wtedy otworzyłby się rynek na używane.
Mały kroczek do przedłużenia całego programu a380