Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
adam7691
2020-02-10 11:21
gość_aea64: Koszmar to jest twój wpis,. Komu ty chcesz udowodnić (i przede wszystko co). Leciałem parę ray B787, jestem dużo wyższy od ciebie i nigdy nie wyszedłem "połamany".
gość_1c00a
2020-02-09 16:15
Ta osoba ( gość_aea64 ) reklamuje dlugsc lotu czy typ samolotu ? bo jedno z drugim nie pasuje.Latam czesto Boeing 787-9 i to jest nie mozliwe ze jest *glosno !!!
gość_aea64
2020-02-08 19:39
Własnie odbyłam lot tym samolotem na tradie Warszawa Sajgon, Sajgon Warszawa, lot tym samolotem to koszmar, Przede wszystkim samolot został wykonany w wesji dla LOtu tak aby upchnąć jak najwięcej osób, zero miesca między fotelami i na nogi w wesji premium, lot trawł w jedbą strone 11 godzin a w druga 12 godzin. Latam duzo ale nie lotem , wyszłam połamana, siedzenia bardzo niewygodne nie ma się jak ruszyć, mam 167 cm wzrostu jestem normalnej wagi i ja na pewno tym modelem nie bede chciała już latać.
Nie wiem jak to się dzieje z paryża do Pekinu lecę 12 godzin a tym trupem lotu któr podobno och i ach na trasie krotszej też 12 godzin. Podczas lotu w samolocie bylo strasznie glośno od silników --cały LOT TO KOSZMAR
adam7691
2019-02-11 10:35
jak widać w większości wypowiadają latający tylko Small Planet na wakacje, którzy mają możliwość pooglądać samolot LOTu przez okno
gość_c7ed3
2019-02-11 01:28
Mierna szerokość w klasie ekonomicznej
gość_c7ed3
2019-02-11 01:26
lot tym samolotem to koszmar. super niewygodne siedzenia, mało miejsca na nogi, PORAŻKA
greg0303
2018-05-01 15:18
Line number: 694
Variable number: ZB756
Serial number: 38084
Registration: SP-LSB
Model: 787-9
Customer code: CGP/LOT
Customer: Aviation Capital Group
Operator: LOT Polish Airlines
Engines: RR Trent 1000
Aircraft disposition: Ready for delivery
City: Everett
Location: Flightline
Spot: Stall 107
Load date: 03/06/2018
Roll out date: 03/21/2018
First flight date: 04/23/2018
Number of pre-delivery test flights: 8
gość_d8b88
2018-04-30 21:13
SP-LSB nie jest jeszcze gotowy do odbioru.
greg0303
2018-04-30 20:20
SP-LSB jest już gotowy do odbioru, samolot zakończył loty testowe producenta.
SP-LSC jest w końcowej fazie montażu, Pozycja 4.
greg0303
2018-04-13 20:10
Montaż końcowy trzeciego B787-9 dla PLL LOT, SP-LSC, rozpoczął się wczoraj, 12 kwietnia. Samolot ma być gotowy do odbioru 4 czerwca. Maszyna będzie leasingowana od amerykańskiej firmy z Los Angeles - Air Lease Corporation (ALC).
gość_72874
2018-03-27 23:16
Naprawdę w takim samolocie zorganizowano tak denną klasę biznes? Skoro klasa biznes jest mierna czy w economy będą połamane podłokietniki już wkrótce? Żenada. PKS w wydaniu LOT.
gość_797a7
2018-03-27 09:19
Szalony rozwój, jak za wczesnego Gierka. Czy tam w ogóle ktoś coś liczy ? Polityka wygrywa z ekonomią, ale ekonomia ma zawsze rację, więc jak to wszystko pieprznie, to zapłaci jak zwykle polski podatnik. LOT powinien najpierw oddać podatnikowi pomoc publiczną, dzięki której przeżył.
gość_8436b
2018-03-27 07:33
gość_0b970 - lataj Learjet-em ;)
gość_4560c
2018-03-27 06:39
W nowych MAXach pękają hurtowo podłokietniki nigdy nie sprawdzonego przez kogokolwiek producenta siedzeń (nie wspominając że same fotele są za ciężkie i niezgodne z specyfikacją) - zaraz to samo będzie w Zodiakach B787-9 - ot i całą "dobra zmiana" w PLL LOT
gość_83076
2018-03-27 02:45
Do póki część ekonomicznej nie jest w układzie 2x4x2 (oczywiście za niewielką dopłatą) to LOTem nie latam bo premium nie jest warta dwa razy tyle co ekonomiczna.
gość_0b970
2018-03-27 02:27
Wszystko cacy, ale ta klasa Biznes to jakieś pendolino na skrzydłach. Tanio, biednie, zero prywatności, układ foteli z lat 90tych, wciąż te same tanie plastikowe obudowy i materiałowe foteliki, które już na 787-8 wyglądają jak z taniego PKSu... Oj, taniocha. Z konkurencją nie wygrają.
adam7691
2018-03-27 00:05
gość_1060d: super opowiazdka, a skąd wiadomo, że prawdziwa .....
gość_8c13d
2018-03-26 23:59
kidloco, ok, ale inne linie lotnicze tez maja 3-3-3 a tylko w Locie jest taka szerokosc siedzen; 16.9 cali. Inni maja co prawda niewiele lepiej, ale jednak powyzej 17 cali , czesto 17.5 , wiec nie wiem dlaczego u nas jest az tak ciasno. Wiem, roznice sladowe, ale jednak.
gość_ec29c
2018-03-26 23:08
@gość_1060d
Ale widziwiasz! Wet leasing to normalna praktyka i LOT dobrze zrobił wynajmując te samoloty.
Ja poza stosowanymi czasami kosmicznymi cenami, które zmusiły mnie kilka razy do latania z WAW z przesiadką, mimo, że był P2P, jako pasażer nie mam do LOT-u większych zastrzeżeń.
Panie zazwyczaj są miłe, a to że nie zbierają śmieci przed rozpoczęciem lądowania, to drobnostka. Gorsze jest to, że wymuszają na cudzoziemcach "napiwki" poprzez brak reszty w EUR.
gość_2b956 - w ustawieniu 3-3-3 Dreamliner oferuje najwęższe fotele ze wszystkich samolotów szerokokadłubowych. Na granicy bezpieczeństwa szerokość korytarzy i bardzo niewygodne dla pasażerów.