Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
greg0303
2018-03-25 20:25
Pytania z Pasażer on Twitter:
"Czy aby na pewno to SB ? Na naklejce Proudly building the THIRD ..."
"Proudly building the third" znajduje się na SP-LSB ze względu na to, że jest to trzeci samolot dla Aviation Capital Group, leasingodawcy maszyny dla PLL LOT.
Ciekawe czy niższe koszty eksploatacji tego samolotu wpłyną jakoś na ceny połączeń. Fajnie by było polecieć na JFK bez przesiadek:)
gość_a046d
2018-03-24 11:42
Mogliby kupić za dwa B 787-10.
gość_21c1a
2018-03-23 18:26
to ile w końcu tych 737-8 MAX dołączy do LOTu w 2018??? 2 czy 3? Bo wszędzie pisze co innego... Najpierw było że 2, potem 3, potem znowu 2 a w tym artykule ponownie 3...
gość_64a9d
2018-03-23 18:08
Ciekawe kiedy LOT swojej stronie umieści wśród floty Q400 ?
Czyżby się wstydzili ?
gość_0a98b
2018-03-23 18:01
Teraz merytorycznie: czemu nie przyleciał do KRK tylko do WAW?
lysypiotr76
2018-03-23 16:33
michal5 - Oczywiście masz rację. Mój komentarz był niedoprecyzowany. Chodziło mi o Środkową Europę.
gość_80ec3
2018-03-23 16:06
@lysypiotr76 ... Norwegian, Virgin Atlantic, BA, KLM, AF, Air Europa... wszyscy mieli -9 przed LOTem :-)
gość_80ec3
2018-03-23 16:04
@lysypiotr76 ... Norwegian, Virgin Atlantic, BA, KLM, AF, Air Europa... wszyscy mieli -9 przed LOTem :-)
@lysypiotr76 no nie taką pierwszą :) KLM, Air Europa, Norwegian, British Airways już mają takie nabytki.
gość_c735b
2018-03-23 15:45
No niestety myllisz się. 787-9 są we flotach Norwegian, Air France, KLM, British Airways, Air Europa, TUI Fly, Virgin Atlantic
lysypiotr76
2018-03-23 15:19
Jeśli się nie mylę, LOT jest pierwszą linią w Europie która posiada ,,dziewiątkę'' w swojej flocie.
Piękne jest to logo na "brzuszku" :D
filipair
2018-03-23 14:26
Ja uważam że logo od spodu wygląda genialnie. Brawo dla LOT- nowe maszyny pozwolą linii uzyskać jeszcze większy zysk na flagowych trasach ORD/JFK/YYZ/ICN, i to bez znacząco zwiększonego ryzyka. Ekstra
Podobnie jak w 737 MAX 8 nowy Dreamliner ma namalowane logo linii na spodzie kadłuba. I o ile na MAXach wygląda to całkiem przyzwoicie, to na 787-9 na wyraźne życzenie prezesa LOT-u przybrało ono monstrualne rozmiary. Wygląda to bardzo źle.
tadeuszkominek
2018-03-23 12:51
@gość_ee0cd Spokojnie już niedługo zaorają Okęcie, z CPK nie zdążą i i bedzie PKS do Radomia :D
greg0303
2018-03-23 12:46
Montaż końcowy SP-LSC rozpocznie się niedługo, samolot jest obecnie 10-tym w kolejce. Boeing planuje, że maszyna będzie gotowa do odbioru 4 czerwca.
gość_ff466
2018-03-23 12:07
Czyli w niedalekiej przyszłości możemy sie spodziewać odłoszenia WAW-DEL
gość_ee0cd
2018-03-23 10:57
Tylko dlaczego klasa biznes i eko premium wygladaja jak PKS do Radomia...?
To absolutnie najbrzydsza klasa biznes jaka jest w 787. Nawet afrykanskie linie maja ladniejsze kabiny.
gość_ff466
2018-03-23 09:44
@demar:Prezes Milczarski powiedzial jasno przy od biorze 789,że będą zamawiać kolejne 789 mówił,też żezamówienia 787-10 nie biorą poduwage