×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Raport: Jak pasażerowie oceniają linie lotnicze?


Z badania satysfakcji pasażerów przeprowadzonego przez portal Pasazer.com wynika, że polscy pasażerowie są coraz bardziej świadomymi klientami. Zwracają uwagę na stosunek ceny do jakości, a nie tylko na to, czy bilety są jak najtańsze - wynika z raportu Pasazer.com.

12/03/2018 10:10
<>

gość_d4f91 - Profil
gość_d4f91
  

gość_22da2 - Profil
gość_22da2
  
Jak dla mnie wszytko zmierza ku dobremu. Linie lotnicze coraz większe standardy wprowadzają. W tamtym roku 3 razy latałem enterem i kilka razy tanimi liniami. Byłem zadowolony, przyznam że bardziej z czarteru. Mam nadziję że tylko lepiej będzie i coraz to nowe połaczenia się zaczną pojawaiać
21/03/2018 11:53  

  
Oby coraz wiecej bylo takich swiadomych pasazerow, bo jak sie czyta opinie na roznych stronach wlaczajac "pasazer.com" to niektorzy np. daja niska ocene linii dlatego ze bylo 'duzo turbulencji' albo 'byla dluga kolejka do kontroli bezpieczenstwa" czy "Pan przy sprawdzaniu paszportu sie nie usmiechal" jakby to mialo cos wspolnego z ljnia lotnicza.
12/03/2018 16:03  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie