gość_e083a
2018-02-22 12:10
@gość_ae04d: "najniższe na rynku" - czyli nic nie oferuje niższego, ale może być coś (np. B787), co oferuje takie samo "najniższe na rynku".
Moim zdaniem wynika to z generacji samolotu - jest to po prostu nowa konstrukcja, generacyjnie co najmniej na tym samym poziomie co B787. Różnice sprowadzają się przede wszystkim do tego, że A350 jest szerszy i oferuje więcej miejsca (A350 to 325-369pax natomiast B787 to 242-330pax).
Dla Airbus dostawa pierwszego A350-1000 to ważny dzień - rodzina XWB jest w komplecie. Pozostaje do przygotowania rozwój wersji specjalizowanych (np. wersja ULR z 280t MTOW o długości -900, a także wersja 316t MTOW dla długości -1000 oferująca większy zasięg i/lub ładowność).
gość_ae04d
2018-02-20 22:54
Najniższe ciśnienie kabiny na rynku? Kolejne kłamstwo działu marketingu Airbusa - 787 ma cisnienie dokładnie na tym samym poziomie, więc może wyrówanie do konkurencji...reszta informacji w tabeli to marketingowy bełkot bez poparcia dowaodami jak: najcichszy - to znaczy ile decybeli i w jakiej fazie lotu, lepsza wilgotność, ale od czego......
gość_89853
2018-02-20 19:53
z radością już wkrótce powitamy go na KRK, na najwspanialszym lotnisku o największym potencjale.