Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
smolip67
2018-02-18 13:19
Prezes LOT bardzo optymistycznie patrzy w przyszłość,ale też widzi jakie mogą być zagrożenia. Ale to dobrze że stawia na rozwój i dla mnie osobiście ważne, że nie skreśla regionów( może coś z LUZ)
zobacz link
lysypiotr76
2018-02-18 12:45
LOT ustami swojego prezesa zapowiada nową strategię rozwoju na kolejne lata. Obecna ma zostać zrealizowana rok wcześniej, niż zakładały plany. Na początku przyszłego roku strategia zostanie publicznie ogłoszona.Prezes LO myśli o kolejnych połączeniach z ...........................Budapesztu :)
jjemiolo - ruch we właściwą stronę. Martwi mnie natomiast brak sukcesów w zagospodarowaniu dreamlinerów, których LO ma więcej, niż zyskownych tras dla nich.
jjemiolo
2018-02-14 22:49
Celem uzupelnienia tresci artykulu i bazujac na stronie LOTu na dzien dzisiejszy dodatkowe czestotliwosci w sezonie letnim (przynajmniej na lipiec-sierpien, bo nie sprawdzalem calego sezonu) sa takze w porownaniu z latem 2017 do/z: KSC 2x, MSQ 2x, RIX 1x, LJU 1x. DO HRK jest dwa wiecej lotow, nie trzy jak w tezkscie, do BEG tez dwa nowe. Zarazem tygodniowe czestotliwosci do LHR i PUY elegly zmniejszeniu o jedna pare lotow.
W sumie, jak wstepnie policzylem, LO dorzuca conajmniej 130 nowych lotow tygodniowo wobec roku poprzedniego. Duzy wzrost liczby, a dodatkowo wiecej lotow wiekszymi samolotami.
gość_06d21
2018-02-14 16:49
Rzeszow jest w 100 % dofinansowany przez ....budzet centralny
gość_42ccf
2018-02-14 13:43
@gość_d32ac Nie płacz, dostaliście Faro i Podgoricę z FR i Stuttgart z EW, więc nie narzekaj. Rzeszów marnie przędzie w porównaniu do WRO, KRK czy nawet POZ i LUZ. Taki mają zarząd.
gość_890fc
2018-02-13 14:56
gość_76e8f: Jeśli będzie to E-170, to raczej niekoniecznie....
gość_76e8f
2018-02-13 13:18
Panowie na trasie WRO-WAW Dashliner zostanie podmieniony na embraera wiec zwiekszy sie oferowanie ;)
gość_6f154
2018-02-13 10:51
co Was tak ten Rzeszów boli?
gość_fa95d
2018-02-12 20:38
troche malo danych ...taka duza zmiana a tak malo danych....jak Wizzair oglaszal zmiany to wypisaliscie wszystko ze szczegolami a tutaj prawie nic....szkoda
gość_03057
2018-02-12 20:12
to teraz niech Panowie z WRO porównają czasy jakie sa potrzebne by dostać się do WAW z WRO i RZE, we WRO LOT ma konkurencje w postaci PKP, 3,5h centrum - centrum
gość_b7ff1
2018-02-12 20:11
Brawo LOT tak trzymać. Dziękujemy i czekamy na nowe połączenia z KRK ;-)
gość_df91a
2018-02-12 19:20
Halo halo to nie jest artykuł o Wrocławiu!!!!
gość_d32ac
2018-02-12 17:56
gość_dac10 Według danych lotniska ponad 70% pasażerów na trasie WRO-WAW-WRO to pasażerowie przesiadkowi i głównie dla nich byłoby potrzebne zwiększenie częstotliwości.
gość_d592a
2018-02-12 17:20
gość_d32ac: O czym ty w ogóle mówisz, przecież Wrocław ma więcej połączeń z WAW niż Rzeszów (np jutro WRO ma ich 6), więc najpierw może sprawdź info a nie od razu atakujesz i mówisz że lot ma zmądrzeć.
gość_dac10
2018-02-12 17:05
@gość_d32ac
A ja wierzę - do Wrocławia lata się oczywiście przez WAW w siatce LO, ale ruch p2p się moim zdaniem średnio opłaca - zanim pan biznesmen się przebije przez miasto na Okęcie, odprawi i usiądzie w poczekalni - normalnie jest już za Łodzią. Rzeszów gospodarczo rośnie natomiast b. dynamicznie i poza samolotem nie ma dobrego sposobu dotarcia do Warszawy, stąd dużo większy potencjał ruchu p2p, który bardziej się opłaci, bo.. nie ma innego, dobre wyjścia.
gość_d32ac
2018-02-12 16:32
Widzę, że dla LOTu najważniejszy jest Rzeszów. Nie wierzę, że do Wrocławia loty opłacają się mniej niż do Rzeszowa. Czekamy aż LOT zmądrzeje i uruchomi więcej połączeń do WRO. Nie mówię już o POZ, SZZ i GDN które LOT widocznie nie intersują.