×
Zaloguj się

Posiadasz już konto w portalu pasazer.com? Zaloguj się i zacznij korzystać ze swoich przywilejów zarejestrowanego użytkownika.


lub


Analiza: Nie ma miejsca na małe bazy w Wizz Air


Ostatnie trzy miesiące działalności Wizz Air przyniosły decyzje o zamknięciu czterech baz przewoźnika. Lublin, Tirgu Mures, Praga i Koszyce padły ofiarą zmiany strategii linii, zakładającej odejście od penetracji rynku na rzecz dochodowości połączeń.

12/02/2018 11:30
<>

gość_9ce43 - Profil
gość_9ce43
  

  
gość_063ac, słabym prorokiem jesteś. Wizz uruchamia Dortmund od maja. @x w tygodniu. W poniedziałki i piątki.
13/02/2018 12:27  

gość_7ae0e - Profil
gość_7ae0e
  
Ruch emigracyjny z Polski na Wyspy Brytyjskie zmniejsza się. Widać to gołym okiem. teraz coraz więcej otwiera się kierunków słonecznych. Ci, którzy zapuścili już korzenie za granicą rzadziej podróżują do Polski, a część tych, która wróciła po prostu nie podróżuje tam.
13/02/2018 09:56  

gość_063ac - Profil
gość_063ac
  
W Polsce oprócz 3 kierunków z Lublina Wizz zamknie niedługo jedyny kierunek do Luton z Szyman.Powód mało pasażerów.
12/02/2018 23:29  

gość_34ab5 - Profil
gość_34ab5
  
Mam nadzieje, że baza Wizzaira w Poznaniu się rozwinie i nie będzie przewidziana do zamknięcia
12/02/2018 16:08  

gość_19b18 - Profil
gość_19b18
  
Do Wrocławia właśnie wstawiają drugi samolot i mocno się rozwijają - przypuszczam, że zostaną, a w rozsądnej perspektywie pojawi się i trzecia maszyna. Krysys obecności W6 we WRO już był kilka lat temu, przeszliśmy przez niego szczęśliwie :)
12/02/2018 16:03  

  
Warto przeczytać wywiad z prezesem Wizz zobacz link
12/02/2018 15:28  

gość_29954 - Profil
gość_29954
  
Za chwilę będą wracać.
Prawdopodobnie chwilowo nie mają samolotów na bazy w bardziej artakcyjnych lokaliazcjach gdzie otworzyły się nowe mozliwości (np. upadek AirBerlin czy Monarch).
Poza tym są jakieś opóźnienia w dostawach Airbusa więc być może muszą szybko przerzucić samoloty na trasy, które miały być obłsugiwane przez te nowe samoloty.
Gdy zaczną sukcesywnie spływać te dostawy to może sie okazać że mają za dużo samolotów w stosunku do dochodowych tras i wrócą do tych zlikwidowanych baz.
12/02/2018 15:19  

  
Nowe rynki,duże lotniska a za 8 lat Wizz będzie miał ponad 300 samolotów. Coś mi się wydaje że ta nowa strategia podyktowana jest otwarciem nowych baz w Luton i Wiedniu na A320 a W6 dostarczane ma A321,trzeba było komuś zabrać A320. Może być i tak że na LUZ i podobne lotniska A320 ,które zostaną zastąpione za rok albo dwa A321 wrócą szybciej niż nam się wydaje.
12/02/2018 14:57  

gość_9c43d - Profil
gość_9c43d
  
skasują wszędzie i zrobią jedną porządną bazę w KRK, najwspanialszym lotnisku na świecie. Zoabczycie, że tak będzie
12/02/2018 14:56  

gość_3d06d - Profil
gość_3d06d
  
a mnie ciekawi co WIZZ zrobi w przypadku Wrocławia i Poznania - po 2 samoloty w każdej z tych baz to też nie jest zbyt wiele. Dodadzą z czasem kolejne maszyny czy raczej będą wygaszać i najbardziej dochodowe trasy będą obsługiwane samolotami z większych baz a te mniej dochodowe pójdą do piachu? Oto jest pytanie...
12/02/2018 14:49  

gość_6ce53 - Profil
gość_6ce53
  
Wizzair w końcu zrozumiał, że nie warto latać do pipidowkow, a lepiej skupić się na kilku większych lotniskach i tam zbudować szerszą ofertę i zbudowac swoją grupę klientów.
Ciekawe czy w PL połączenia W6 straci tylko LUZ czy również kilka innych mniejszych miast. Pewno się niebawem przekonamy.
12/02/2018 14:31  

<>

Wylot:
Przylot:
  • Data wylotu:
  • Data powrotu:
Pasażerowie:

Cel podróży:
  • Data wyjazdu:
  • Data powrotu:

Kraj podróży:

Okazje z lotniska
  • Okazje pasażera
Sprawdź wszystkie