Emirates: Pięć lat lotów do Polski

Emirates: Pięć lat lotów do Polski Od momentu uruchomienia połączenia linie przewiozły na trasie między Zjednoczonymi Emiratami Arabskimi a Polską ponad 975 tys. pasażerów, wspierając rozwój biznesu, handlu i turystyki w tych krajach. Obecnie linie zatrudniają około 740 Polaków, w tym 667 członków personelu pokładowego i pilotów.Początkowo połączenie realizował airbus A330, który w ciągu pierwszych 6....
06/02/2018 17:51   
Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_5faa9 2018-02-08 13:44   
gość_5faa9 - Profil gość_5faa9
Niestety, poziom komentarzy świadczy o czytelnikach i użytkownikach tej strony.

Co do EK to dobrze że są u nas, w Krakowie jeszcze długo ich nie będzie, jest FlyDubai. Ale faktem jest, że jeśli polski przewoźnik dalej będzie utrzymywał politykę bezsensownych umów to w Polsce mało będzie się co rozwijać w lotnictwie, stolica też straci na tym.
gość_b7ff1 2018-02-08 08:02   
gość_b7ff1 - Profil gość_b7ff1
@piorun Dlaczego osoby dobrze życzące KRK nazywasz "oszołomami"? Nie zgadzam się z takim określeniem!!!
Temat artykułu "Emirates: Pięć lat lotów do Polski" co za tym idzie mozna pokusić się o stwierdzenie, że po WAW czas na KRK, który ma olbrzymi potencjał i możliwości do wykorzystania. W KRK bardzo mile widziany byłby również Emirates z dobrymi cenami ;-)

Trzymam kciuki za rozwój Krakowskiego lotniska, bo potencjał jest olbrzymi i jak dotąd słabo wykorzystywany przez naszego przewoźnika LO, a inni operatorzy FR czerpią kolosalne zyski.
Wiele osób z regionu planując wyjazdy urlopowe sugerują się siatką bezpośrednich połączeń z lotniska w KRK.

Dla niedowiarków :-) chciałbym widzieć ich miny jak Emirates wejdzie do KRK. Zresztą Fly Dubaj już jest myślę, że wszystko przed nami. Pozdrawiam
gość_06c6e 2018-02-07 15:25   
gość_06c6e - Profil gość_06c6e
gosc_b09e4: LOT nie blokuje A380 Emirates ze względu na konkurencję w przewozach, lecz ze względu na konieczność zmian w terminalu i utrudnionej operacyjności dla siebie.
gość_b09e4 2018-02-07 14:12   
gość_b09e4 - Profil gość_b09e4
Niech prezes WAW dalej blokuje A380 Emirates w ''szeroko pojętym'' interesie LOT. Zrobią drugą rotację, na drugą fale przesiadkową w Dubaju. LOT straci wtedy 30% pasażerów na ogłoszonej trasie do SIN. Warto blokować A380, który przyleci RAZ?
gm1975 2018-02-07 12:14   
gm1975 - Profil gm1975
Piorun pisze w drugim wersie: "Temat dotyczy Okęcia i Emirates a śmiecie znów muszą zaistnieć i wstawiają KRK".
aby dalej:
"A teraz metorycznie i nie do oszołomów. Ciekawe jak otwarcie od wiosny Dubaju z KRK ..."

Wy macie jakiś kompleks z tym KRK? w schizofrenie popadacie.
Może portal powinien jakiś wątek o KRK założyć aby wrzucać tam te wszystkie kocopały o KRK?
Marcin14 2018-02-07 01:32   
Marcin14 - Profil Marcin14
Szczęśliwie cała ściana zachodnia może korzystać z TK przez TXL.
gość_4a681 2018-02-07 00:25   
gość_4a681 - Profil gość_4a681
@piorun "Także Turkish pewnie jest niezadowolony i zrobiony w konia, ze przez swą opieszałość, został wyprzedzony przez konkurencję." - bardzo merytorycznie... Nie wiem, czy wiesz, ale ruch między PL i TR jest regulowany przez dwustronną umowę wg, której jedynymi operatorami mogą być LO i TK, muszą latać samolotami o zbliżonej pojemności (dlatego WAW jeszcze nie ma a330, chociaż inne kraje w regionie już ją mają - np. KBP czy OTP) i o tej samej częstotliwości. A rozwój TK nie leży w interesie LO, więc pozostaje nam zadowolić się 10 lotami tygodniowo WAW-IST (po 5 na linię). Gdyby nie te ograniczenia mielibyśmy pewnie 2 albo 3 razy dziennie WAW + KRK, GDN i podobno LCJ (tak mówił Erdogan podczas ostatniej wizyty).
gość_65c31 2018-02-06 23:59   
gość_65c31 - Profil gość_65c31
Nie wściekaj sie pierun. Kto sieje wiatr ten zbiera burze. Krakowiaki non stop gardłują w sprawie swojego kurnika, myśląc ze to jakoś pępek świata i wypisują swoje żale jak tylko jest jakiś artykuł o rozwijającym sie locie albo turkishu. Wiec nie dziwota, ze ta narracja w końcu sie obróciła przeciw wam i ludzie sobie z tego kpiny urządzają. A ty tez wyluzuj trochę, na Balicach świat sie nie kończy
piorun 2018-02-06 22:42   
piorun - Profil piorun
I znowu dali znać o sobie oszołomy.
Temat dotyczy Okęcia i Emirates a śmiecie znów muszą zaistnieć i wstawiają KRK.
Jak długo jeszcze?
A teraz metorycznie i nie do oszołomów.
Ciekawe jak otwarcie od wiosny Dubaju z KRK przez fly dubaj wpłynie na wypełnienie Emirates.Jeśli nic się nie zmieni to będzie oznaczać, że ten kierunek był potrzebny i spełnił swoje zadanie. Szkoda tylko, że Lot tego nie zauważył.Także Turkish pewnie jest niezadowolony i zrobiony w konia, ze przez swą opieszałość, został wyprzedzony przez konkurencję.Pewnie nie za długo Dubaj i jego linie lotnicze będą numer jeden na światowym niebie..
I jeszcze jedno do zawiedzonych i zazdrosnych miłośników regionalnych portów w Polsce, jak wszystko będzie się dobrze rozwijać i i wasze porty zbliżą się do 5ml pax.to i do was zapukają linie z zatoki perskiej.
gość_27113 2018-02-06 19:45   
gość_27113 - Profil gość_27113
gość_5d7dd Może za 50 lat.
vBartten 2018-02-06 19:35   
vBartten - Profil vBartten
Jak ten czas szybko leci ... pamietam jak jeszce na Wikipedii na Warsaw Chopin Airport pisało Dubai (start 6.02) weszli na starym a330 a po 5 latach chcą wejść na a380 Woow
gość_5d7dd 2018-02-06 18:13   
gość_5d7dd - Profil gość_5d7dd
a kiedy do KRK 3-4 razy dziennie na A380?
Kup bilet Więcej
dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Wizy
Rezerwuj hotel
Wizy
Okazje z lotniska

dorośli
(od 18 lat)
młodzież
(12 - 18 lat)
dzieci
(2 - 12 lat)
niemowlęta
(do 2 lat)
Rezerwuj hotel
Wizy