Komentowanie dostępne dla zalogowanych użytkowników
gość_452f1
2018-02-12 09:25
GDN ma na tyle dobrą pozycje w przeciwieństwie do KTW, że jest sam na północy i obsługuje większościowy ruch z pomorza. Bolączką KTW jest to, że obok jest grajdoł, i Wszyscy lgną jak do miodu choć infrastruktura jest najgorsza z Polskich lotnisk ale przewoźnicy mają komfort pasażerów głęboko w d....!i otwierają połączenia.
gość_c0cf6
2018-02-08 23:10
KTW tradycyjnie przegonia GDN i moze na krotko KRK w szczytowych letnich okresach wakacyjnych. Ale potem jak te "5 min" mina, to nadal beda sie trzynac swojego z reszta dobrego 4 miejsca. Nie przeegonia Gdanska ani w tym, ani w przyszlym roku. Nie ma zadnych szans.
gość_6a159
2018-02-08 22:04
filipsta1 WIZZ otwiera na dzień dzisiejszy z KTW 8 nowych tras za miesiąc ruszają Ateny ;)
gość_33c72
2018-02-08 21:46
Katowice nie przegonią Gdańska bo w Gdańsku potrafią dobrze "liczyć" . W razie czego "policzą jeszcze raz"
gość_1526d
2018-02-08 21:37
do gość_108d6 ! Nie chcą ale muszą taka to różnica, płacicie to macie, choc co niektóre samoloty są wypełnione w 30 % ale zapłacone jest za 100%, więc sie poleci póki kasa sie nie skończy.
gość_1526d
2018-02-08 21:35
do gość_e48dd ! Tak a kto ma dotować Urząd Miasta Krakowa ?
gość_ee2f1
2018-02-08 21:20
KTW połknie GDN już w sierpniu i nie odda prowadzenia. Pytanie czy uda się im przegonić WAW w czarterach, podobno są duże szanse.
gość_108d6
2018-02-08 19:24
Ech, szanowny gościu...
"Same rekordy a tradycyjnych operatorów jak nie widać tak l nie słychać. "
Skoro przy małej ilości linii tradycyjnych są ciągle rekordy, to chyba doibrze?
"Za miedzą LOT dokłada do interesu ale otwiera połaczenia nawet za ocean. "
LOT nie dokłada, to dokładają polscy podatnicy, z których zarobków setki milionów zostały utopione w tej firmie, w postaci bezzwrotnych pożyczek. Także Ci z województwa śląskiego.
"choć warunki tego lotniska sa beznadziejne to ciągle tylko coś i ktoś otwiera z KRK więc może by tak zakończyć ten ranking cyferek i wziąść się do porządnej..."
Siła przyciągania Krakowa działa, więc po co brać się do roboty, skoro i tak chcą od nas latać?
gość_0034a
2018-02-08 18:26
Szkoda, że Kraków i Katowice nie mają jednego lotniska z prawdziwego zdarzenia. Takie na pewno obsługiwałoby na wstępie ok .10mln pasażerów i przyciągnęło sporo połączeń dalekodystansowych
gość_7a758
2018-02-08 14:50
Od początku roku już Katowice lepsze od Modlina
gość_9c266
2018-02-07 21:58
Same rekordy a tradycyjnych operatorów jak nie widać tak l nie słychać. Za miedzą LOT dokłada do interesu ale otwiera połaczenia nawet za ocean. choć warunki tego lotniska sa beznadziejne to ciągle tylko coś i ktoś otwiera z KRK więc może by tak zakończyć ten ranking cyferek i wziąść się do porządnej negocjacji z tradycyjnymi operatorami i chociaż na początek ze trzech zmobilizować do otwarcia połączeń. Może Transavia weźmie Paryż czy Marsylię na początek?
gość_e48dd
2018-02-07 17:27
Podobno są plany, że mają być dotowane autobusy z Pyrzowic do Krakowa po 9,99 pln na dworzec główny. To może zrobić rewolucję bo Krakusy są bardzo wrażliwi cenowo. Ruch niskopłatny może przenieść się z KRK do KTW.
filipsta1
2018-02-07 15:43
Jeżeli by się tak zdarzyło, że cały rok będzie miał wzrost na poziomie 26,4% to na koniec roku wychodzi ok. 4,920,000 pasażerów. Wzrost powinien się utrzymać. LH poleci codziennie do MUC, Wizz otwiera 7 nowych tras i zwiększa częstotliwość na innych.
gość_0a49b
2018-02-07 14:33
nie sadze zęby GDN ustąpił 3 miejsca, ostrożne szacowanie jest na poziomie 5 mln
gość_af8c9
2018-02-07 12:07
czyli GDN będzie musiał ustąpić 3 miejsca dla KTW
gość_6a51b
2018-02-07 10:18
4,5 mln w tym roku pewne :-) Gratulacje